Help! - over downloaden van een beltoon...

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-01 00:46

Vanmiddag de kur van Anky (Den Haag '94) weer eens gezien. Nog steeds kippenvel van die uitgestrekte galop. En daardoor weer helemaal into 'Fading like a flower' van Roxette, ik wil 'm als beltoontje.

Ben gaan zoeken op internet en ik vond twee sites waar ze 'm hebben. Alleen is de ene site een Spaanse en de andere een Duitse. Via de nummers die erbij genoemd worden kan ik ze niet rechtstreeks downloaden op m'n telefoon, dat heb ik al geprobeerd.

Inmiddels heb ik het muziekje wel kunnen downloaden op m'n harde schijf ('t is een mp3), maar: HOE krijg ik 'm nou in m'n telefoon??? Wie kan mij helpen?

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Karin op 2001-07-14 01:53 ]</font>

Marsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-01 08:48

Dat ligt er aan wat voor telefoon je hebt. Je kunt niet een Ericksson beltoon op een Nokia downloaden.
Ik gebruik zelf trouwens nooit die sites waar je beltonen kunt krijgen door te bellen. Ik vind de sites waar je ze kunt krijgen door de codes die erop staan in te toetsen handiger. En nog goedkoper ook.
http://www.totalgsm.net is zo'n site. Misschien staat "Fading like a flower" er ook wel tussen

Geen onderschrift.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie