Liefde en sex

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:22

Cody schreef:
Hij is inmiddels thuis Ach gut
Ik ruik geen parfum, en heb zo snel geen lippenstift op zijn trui gezien. Schijnheilig
Wie is dan wel de pineut vanavond vraag ik me af *LOL*

Zijn moeder?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:24

Dat kan niet want die is vrijgezel Haha!

Wel leuk om kansberekeningen te gaan maken uitgaande van Katja's enquete. Bij elk groepje van 4 mensen met een relatie zit er dus gemiddeld genomen altijd eentje bij die bedonderd wordt.
Kan het me nog steeds niet voorstellen eigenlijk...

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:28

Inderdaad wie in welke relatie zou het doen. Ik denk dat ik 1 relatie ken waarbij ik ook wel weet wie er vreemd gaat. Laat ik het anders zeggen ik zou niet raar opkijken als die persoon vreemd gaat. Nu ik ga nadenken ik ken 2 relaties waarin het zou kunnen plaatsvinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:31

Het is best een interessante discussie, maar het valt mij op dat de heren zich er buiten houden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:33

Die heren zijn wijs, die houden zich niet voor niets erbuiten, of de sukkels slapen al Haha!

Tja liefde en lust is in mijn ogen een verschil! Ik heb het gevoel afgelopen dinsdagnacht nog gehad.

En de lust is altijd een stuk groter met een flinke slok drank op, en de liefde is er als ik nuchter ben.

Of ben ik nu te eerlijk, en is dit geen sociaal verantwoord antwoord Verward

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:33

Tja waar zouden die nou zijn op dit tijdstip Schijnheilig
Ik heb trouwens niet het idee dat mannen meer vreemdgaan dan vrouwen, als ik om me heenkijk kan dat ook wel eens andersom zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:42

Nee Pipo, drank maakt juist meer kapot dan je lief is; uiteindelijk. Laten we het er op houden dat het een hele slechte raadgever is Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 00:49

Lovely schreef:
Nee Pipo, drank maakt juist meer kapot dan je lief is; uiteindelijk. Laten we het er op houden dat het een hele slechte raadgever is Haha!.


De avond was anders erg leuk!!

Het gevolgd van de leuke avond en de drank een stuk minder. Gelukkig is dat weer bijgepraat. Dus wat dat betreft heb je volkomen gelijk! Haha!

Maar als je dan weer nuchter wakker word, is de man in kwestie toch minder leuk altijd. Deze bleef leuk hoor, maar in de meeste gevallen denk je toch............joh ga naar huis of zo......

Met deze was dat niet het geval Haha!

Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 08:16

Cody schreef:
Nou als de partners van de laatste 3 posters (Belker, jij en Poohbeer) al netjes thuis zijn, dan ben ik dus wel mooi de pineut met die 75% van je!!!

Schijnheilig


Scheelt het dat ik geen partner heb momenteel.....dan kan hij dus ook niet thuiskomen Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 08:32

Ik vind dat je sex voortkomt uit liefde. Waarom zou ik iemand, die ik niet (goed) ken aan me laten zitten? Waarvan ik niet hou? Hij niet van mij houdt?

Nee, voor mij MOET er liefde zijn .

Maar het zit nog wel eens anders, zoals bij mijn vriend en zijn vorige vriendin, hij heeft nooit van haar gehouden, maar wel sex gehad. Sorry ik vind dat gewoon, triest...net alsof je niet zonder sex kan...

En dan ook helemaal geen liefde, niet ff knuffelen achteraf of wat dan ook

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 09:51

Het is ook wel interessant om beter de definieren wat liefde is. Verliefdheid nog ik nog geen liefde maar de meeste mensen hebben wel sex als ze verliefd en dat is dan toch op een bepaalde aantrekkingskracht.


haagsemeid schreef:
En dan ook helemaal geen liefde, niet ff knuffelen achteraf of wat dan ook



Je kunt ook sex hebben die alleen op lust gebaseerd is en toch even lekker knuffelen achteraf.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 10:07

knuffelen achteraf? wat is dat nou weer voor iets raars?

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 10:15

Dat is voor die vrouwen die niet alleen maar van de daad houden, die meer willen, ook bij een One Night Stand

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 10:24

volgens mij weet ik nu wat je bedoelt, maar ik slaap tegen die tijd meestal al.

en ja, liefde en seks zijn 2 verschillende dingen. liefde is een gevoel en seks is een daad. het ene gaat best zonder de andere. of het wenselijk is, verschilt voor iedereen.

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 10:48

Je bevestigt hiermee de mening die over mannen en sex bestaat. "Dat heb je met mannen. Die vallen na de daad in slaap."


Overigens vrouwen doen dat ook. Schijnheilig

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 11:18

Niet zo'n probleem als een man na de daad in slaap valt, wel altijd een beetje jammer als hij dan z'n kleren gelijk aantrekt en weer naar huis gaat. (vast niet om de kat eten te geven)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 11:38

..en dan thuis komen en de strootjes vallen uit je "broekzak"...

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 13:23

Dat was toch op maneges? Ik geloof dat hier in de regio "manege wippenstein" zit. Hoewel, vroeger in Ouderkerk gebuerde er ooki wel het een en ander.

Als hij vertrekt..... Ach dan zit je alsnog met een kater. Dan ook zonder drank Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 13:39

Belker schreef:
Hoewel, vroeger in Ouderkerk gebuerde er ooki wel het een en ander.


Dat heb ik inderdaad ook gehoord ja Haha!. Heel bijzondere verhalen zeg maar Haha!.
Het is alleen soms moeilijk om een (glim)lach te onderdrukken bij sommige betrokkenen *LOL*.

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 13:55

Absoluut. Vraagtekens staan dan op je gezicht te lezen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 14:04

Dus Belker, als je bij ons op stal op bezoek komt, wil je dan plechtig beloven dat je niet heel erg hard gaat lachen???

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 14:08

Ja hoor. Maar geef jij mij dan insite information.

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 14:19

*grmbl* Kunnen we dat geslowchat beperken tot het Slowchat forum? Thanks Haha!

Liefde en sex zijn IMO twee verschillende dingen. De combi is idd het beste maar sex kan ook best zonder 'liefde'. Overigens is de reactie van Haagsemeid redelijk typisch. IMO zit daar een groot deel van het verschil in denken tussen mannen en vrouwen:

Citaat:
Ik vind dat je sex voortkomt uit liefde. Waarom zou ik iemand, die ik niet (goed) ken aan me laten zitten? Waarvan ik niet hou? Hij niet van mij houdt?


Iets dergelijks zul je een man niet snel horen zeggen. Toch een beetje verstoorde 'machtsverhoudingen' als het op sex aan komt. Helaas Scheve mond
Of ja, machtsverhoudingen is niet helemaal het juiste woord, maar je snapt wat ik bedoel. Hoop ik Haha!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 14:27

BartVB schreef:
Iets dergelijks zul je een man niet snel horen zeggen. Toch een beetje verstoorde 'machtsverhoudingen' als het op sex aan komt. Helaas Scheve mond
Of ja, machtsverhoudingen is niet helemaal het juiste woord, maar je snapt wat ik bedoel. Hoop ik Haha!


Tja, dat is iets waar je van moet houden. Haha!
Ik denk dat je genoeg vrouwen hebt die er net als mannen over denken. Volgens mij is het ook iets wat met leeftijd te maken heeft. Vroeger dacht ik ook dat liefde een sex onafscheidelijk waren maar inmiddels weet ik wel beter.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 14:42

leeftijd, ervaring, milieu, opvoeding.