ik wil terug naar mexico

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

ik wil terug naar mexico

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 11:08

vanmorgen teruggekomen na een heerlijke vakantie.
2 weekjes genieten in de mexicaanse zon.
zoals gewoonlijk weer mooi weer en een super all-inclusive hotel.
lekker luieren in een hangmat op het strand met onderbrekingen van een potje volleyball of aerobics, te veel eten en uiteraard zo nu en dan iets te veel alcohol.
ook nog wat mayatempeltjes bezocht en wezen snorkelen in een natuurpark.
bij ons bezoekje aan een vogelpark is pim flink gebeten door een losvliegende vogel die geland was op mijn schouder.
ja wij kunnen er weer eventjes tegenaan, ik heb nu alleen zo'n enorme slaap.. Slapen Slapen Slapen Slapen

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !


Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 13:58

Wat leuk, twee vrienden van mijn zijn ook vanmorgen terug gekomen uit Mexico. En, ze hebben voor mij zo'n hangmat mee genomen. Ik ga er vanmiddag denk ik heen, ben erg benieuwd naar de foto's. Het zal wel vooral zon, zee en strand zijn Haha! En natuurlijk ben ik ook erg benieuwd naar mijn hangmat Lachen

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-03 23:18

Dus mexico is een aanrader,vertel eens is het ook wat om er met kinderen heen te gaan?

https://www.facebook.com/FotoBiancaS


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, Akshay, Amazonbot, angelxroos, Duality, ellen05, eva1969, jasmijn16, kwii, linoleum, Maren, Melzazu, Oehlala, Paardennamen, petraaken, Pieke_Gwen, secricible, Suliko, TurboDi, UhNee, Wopkebrok, YandexBot, ynskek en 163 bezoekers