Ik woon in een appartementencomplex, 2 hoog. In opdracht van woningbouw is een schildersbedrijf de al het buitenwerk aan het schuren en schilderen. Voorkant kunnen ze op de gallerij maar achter hebben ze een steiger geplaatst. Ik ben vandaag vrij van werk/studie maar moet thuis wel leren en dingen uittypen. Omdat ik 2 kittens heb, doe ik in in de woonkamer, lijkt me wel zo gezellig voor ze.
De schilder staat dus op een steiger voor mijn raam en keek steeds naar binnen waardoor ik mij nogal bekeken voelde. Daarom heb ik de gordijnen dicht getrokken en op het momemt dat ik dat doe hoor ik die schilder tegen zijn collega zeggen. Zo... dit wijf is ook contact gestoord, ze doet gewoon de gordijnen dicht omdat wij hier staan te werken!!!

Ik had echt zoiets van what the piep ???? Ik ben nogal een flapuit en heb gordijn opengetrokken en recht in zijn gezicht gezegd: Ik heb geen contactstoornis maar wil me graag concentreren op mijn studie en dat lukt me niet als ik dat gestoorde hoofd van jou steeds zie! Ik had eigenlijk een foto van zijn gezichtsuitdrukking moeten maken maar ik heb gordijn weer dicht gedaan en hoorde nog net dat hij keihard werd uitgelachen