CH Eindhoven gaat door?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

CH Eindhoven gaat door?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-03 15:33

De wandelgangen zeggen stellig dat Eindhoven (weekend van hemelvaart = 29 mei - 1 juni) gewooon doorgaat, terwijl dit in compartiment D ligt. Iemand die hier meer van weet?


jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 16:29

Er staat nog niks over dat het niet door zou gaan op de site http://www.ch-eindhoven.nl/. Misschien kan je de organisatie mailen ofzo. En volgens mij is er nog steeds een evenementen verbod Verward

Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
nieuwe foto's in profiel
[RIJ-ITP] Winnie 7 weken ohz

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:52

Inmiddels is E'hoven toch compartiment H geworden?

er is nog niets helemaal zeker of het wel/niet doorgaat.
Ik hoop van wel want zoals ieder jaar is er ook de Koetsentocht en daar help ik altijd bij! mn oude ponyclub Pc de Bosruiters uit Aalst, rijden dan altijd mee, heb ik ook vaak gedaan en later deed mn pony nog mee als iemand niet op zn eigen pony mee durfde te doen

en verder is het altijd leuk om op zo'n concours te zijn en te kijken enzo

zou wel balen zijn als het niet door gaat!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 17:53

hmm ik heb ff dat kaartje bekeken maar eindhoven ligt net bij de rand van E, G en H ik geloof dat de Karpendonkse Plassen, waar het concours is, in E liggen.

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:21

Wanneer het in H zou liggen dan mag het ook gewoon doorgaan. Er mogen dan alleen paarden uit C, D en H naar toe.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

Lielle

Berichten: 66254
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-03 01:08

Eindhoven en de Karpendonkse plas ligt oostelijk van de A2 en dus in E (en NIET in D). Dat bedoelde ik dus ook in mijn eerste bericht, anders was het wel een heel blonde vraag geweest.
Overigens zijn dit geruchten uit de organisatiehoek, vandaar dat ik zo benieuwd ben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, AnoukS_, Astrophe, Bellatrix, Charlotte446, Christina, Eliana, Elitedeux, Facebook, Gaabje, gertje76, Hemellichaam, Ies_, Koekie_186, MarJon, Room_Soesje, Roosch, soeboenoe, topsylover, Valentijn5, YandexBot, Zil en 200 bezoekers