Wat vinden jullie van Sony?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 01:23

Wij hebben werkelijk alles van Sony en zijn hier hartstikke tevreden mee. Totdat we vorig jaar onze DVD speler aanschafte en alle gehuurde DVD's (dus waar lichte beschadigingen op zitten) telkens oversloegen. Bij Videoland zeiden ze direct; "Je hebt zeker een Sony"? Baal er erg van! DVD spelers schijnen dus erg gevoelig te zijn van Sony. Trouwens hebben meer mensen hier problemen met hun Sony DVD speler???

Slayer550

Berichten: 11
Geregistreerd: 03-05-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 01:48

Nique schreef:
Wij hebben werkelijk alles van Sony en zijn hier hartstikke tevreden mee. Totdat we vorig jaar onze DVD speler aanschafte en alle gehuurde DVD's (dus waar lichte beschadigingen op zitten) telkens oversloegen. Bij Videoland zeiden ze direct; "Je hebt zeker een Sony"? Baal er erg van! DVD spelers schijnen dus erg gevoelig te zijn van Sony. Trouwens hebben meer mensen hier problemen met hun Sony DVD speler???

Ja, met m'n PS2 toendertijd, heb um van ellende maar weggedaan.

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 13:07

We hebben geen DVD-speler van Sony, maar ik heb wel een Sony cd-speler gehad.
Die deed erg moeilijk met gebrande cd's.
Meteen weer voer voor het mannetje...... tsja, had je maar een Yamaha of een Marantz moeten kopen Extreme duivel Boos!

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 14:34

Maar Sony televisies vind ik wel echt de mooiste beeldbuis hebben!!!!! Ben benieuwd of nog meer mensen problemen hebben met hun DVD want misschien kunnen we onze krachten bundelen en een brief schrijven naar Sony??????

Slayer550

Berichten: 11
Geregistreerd: 03-05-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-03 23:20

Nique schreef:
Maar Sony televisies vind ik wel echt de mooiste beeldbuis hebben!!!!! Ben benieuwd of nog meer mensen problemen hebben met hun DVD want misschien kunnen we onze krachten bundelen en een brief schrijven naar Sony??????

Ja, zal zeker lukken, 25 man die een brief sturen en dan zal Sony zeker ff miljoenen yennetjus investeren in wat research voor een ietwat te gevoelige laser ofzo Tong uitsteken
Sony zal zich niet drukken maken, hun apparatuur ligt goed in de markt, vaak goedkoop en ziet er stijlvol uit en Sony heeft een bekende naam maar wat er onderschuild, werkelijk vaak een schaap in wolfskleren Vingers aflikken
Daar bedoel ik mee:
Ziet er stoer en stijlvol uit maar van binnen het ene mankument naar d'n ander...(Vaak)

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-03 23:30

Slayer550"]
[quote="Nique schreef:
Maar Sony televisies vind ik wel echt de mooiste beeldbuis hebben!!!!! Ben benieuwd of nog meer mensen problemen hebben met hun DVD want misschien kunnen we onze krachten bundelen en een brief schrijven naar Sony??????

Ja, zal zeker lukken, 25 man die een brief sturen en dan zal Sony zeker ff miljoenen yennetjus investeren in wat research voor een ietwat te gevoelige laser ofzo Tong uitsteken
Sony zal zich niet drukken maken, hun apparatuur ligt goed in de markt, vaak goedkoop en ziet er stijlvol uit en Sony heeft een bekende naam maar wat er onderschuild, werkelijk vaak een schaap in wolfskleren Vingers aflikken
Daar bedoel ik mee:
Ziet er stoer en stijlvol uit maar van binnen het ene mankument naar d'n ander...(Vaak)
[/quote]

Hier ben ik het 100% mee eens Tong uitsteken

Nique

Berichten: 601
Geregistreerd: 17-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-03 00:23

Grappig dat je direct denkt dat ik hiermee bedoel dat ze een hele DVD lijn gaan omgooien! Momenteel ben ik (nog) niet verder dan dat Sony "de oplossing biedt" de om geen gehuurde DVD's te gebruiken. Als we kunnen aantonen (wat ze zelf ook al weten) dat er een hele lijn te gevoelig is komt er wellicht een compensatie. Proberen waard lijkt me.