nachtmerrie, ik ben zwanger

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 11:11

Meiske, psychotisch komt meestal voor in de 'ergere gevallen'.
Veelal kun je er ook heel positief mee leren leven.

En inderdaad is het juist ook voor de vrouw zelf een hele beproeving, want je hebt al je handen vol aan jezelf in feite, dat snap ik heel goed, en daarbij kunnen de hormoonsschommelingen instabiliteit veroorzaken.

Maargoed, ik had mijn verhaal er dus even bij bijgehaald om wat meer inzicht te geven in dit soort zaken.
Kreeg al een pbtje dat het knap was om dat zo open en bloot hier te plaatsen, maar ik hoop dat hierdoor mensen wat begrip krijgen, ook voor dit soort ziekten in het algemeen.
En voor mensen die er mee te maken hebben; dat ze niet het gevoel hebben dat ze alleen staan, want dat heb ik heel lang zelf gevoelt.

(Overigens ben ik zelf dus niet manisch depressief, borderline of wat dan ook gediagnotiseerd, ik ben gewoon mezelf en moet gewoon zowieso een aantal zaken verwerken Knipoog , maar weet dat ik er mogenlijk wel gevoelig voor ben aangezien manisch depressiviteit ook een erfelijke factor heeft, en dat moet ik voor mezelf ook nog een plaats geven).

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 15:47

Hele dappere beslissing heb je genomen.
Sterkte!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-03 16:02

Heel veel sterkte Meiske! Ik heb je hele topic vanaf het begin gevolgd en nu het achter de rug is, kan ik zeggen dat ik vind dat je een dappere beslissing hebt genomen. Je hebt gekozen voor dat waar jij zelf het meeste vrede mee kan hebben, en nu moet je het een plekje gaan geven. Het is tenslotte geen ingreep van niks. Probeer het ook niet te ver weg te stoppen, het is juist belangrijk dat je erover kunt blijven praten als je daar behoefte aan hebt. Desnoods onder je schuilnaam op Bokt.

Nogmaals: heel veel sterkte en wijsheid toegewenst!