Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
oOStephOo schreef:ik kom toevallig net bij een vriendinnetje van mij vandaan, die woont ook anti kraak. in een oud bejaardentehuis, apart! maar wel heel leuk! ze heeft zeg maar 2 van die kamertjes, 1tje als huiskamertje (+keuken en badkamer) en 1 als slaap kamer (+keuken en badkamer. Die 2 badkamers is wel luxe hoor! haha, alleen ze gebruikt maar 1 douche. maar zag er erg leuk uit! wel heel apart om in zo'n groot gebouw te wonen.. en het wil natuurlijk niet zeggen dat je in een eensgezinswoning krijgt. vriend van mij doet het ook al een paar jaar.. maar, hou er wel rekening mee dat je niet de garantie heb van een woonplek in je eigen stad/dorp.. die jonge die ging van leiden, naar zoeterwoude, naar roelevarendsveen en nu woont hij in rijnsburg... niet allemaal echt om de hoek! hou daar dus rekening mee!Voor zo ver ik weet moeten ze wel altijd voor een vervangende woning zoeken zodra ze jou uit je huidige gooien..
succes!
savasan schreef:Wat ik mij afvraag, er werd iets gezegt over in een kerk/school wonen. Maar daar zit toch helemaal niets als een keuken of douche? hoe wordt dat dan opgelost?