Woedend op ex!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mhollander

Berichten: 2387
Geregistreerd: 29-12-07
Woonplaats: pekela, groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:54

sterkte ts, heb hetzelfde door gemaakt.

dicenbalt

Berichten: 454
Geregistreerd: 20-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:55

Meid, wat een lozer dat hij je zo behandeld. Bah, mannen! :( Mijn ex was ook zo'n waardeloze sukkel die vreemd ging en mij altijd onzeker probeerde te maken. Ik was eerst ook stuk toen het uitging, maar ik ben nu alweer bijna 3 jaar samen met een hele lieve man en ben nu zo blij dat het toen uitging.

vivana

Berichten: 3267
Geregistreerd: 22-12-04
Woonplaats: plekje onder de horizon

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 13:59

Hmmm waar ken ik dit van.....
Geloof mij alles komt goed ga verder met je leven en probeer je sterk te maken!
Er komt echt weer iemand in je leven die alles goed maakt!!
(zelfs bij mij kwam het goed)!!

PineApple

Berichten: 3405
Geregistreerd: 25-03-05

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:03

Sterkte vanavond TS :(:) Dit is echt een rot situatie!
Maar ik weet zeker dat je een leukere en liever vriend kan vinden :) Deze *piep* is gewoon niet waard.

Eponastable

Berichten: 3577
Geregistreerd: 29-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 14:11

sologirl schreef:
Laat naar bed, vroeg eruit. Pas je wel op jezelf, probeer gewoon goed te blijven eten hoor!

daarmee bedoel ik dat ik niet om 6uur thuis zit te niksen, ik ga pas rond 9uur naar huis en dan direct slapen ;)
twas maar saai gisteren zonder televisie, geen tv's meer nu :+ hij heeft alles mee

sologirl

Berichten: 2718
Geregistreerd: 25-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:13

Dan mis je al die series die juist zo goed zijn om te kijken! :D

tante_trien

Berichten: 8593
Geregistreerd: 21-10-05

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:15

Jammer dat je zo ver weg woont, wij hebben een tv'tje op de zolder staan, die niet meer gebruikt word! Zou je zo mee mogen nemen. :)

Succes nog!

Breghje

Berichten: 7662
Geregistreerd: 01-03-07
Woonplaats: In gedachten bij Breghje....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:16

Eponastable schreef:
sologirl schreef:
Laat naar bed, vroeg eruit. Pas je wel op jezelf, probeer gewoon goed te blijven eten hoor!

daarmee bedoel ik dat ik niet om 6uur thuis zit te niksen, ik ga pas rond 9uur naar huis en dan direct slapen ;)
twas maar saai gisteren zonder televisie, geen tv's meer nu :+ hij heeft alles mee

Had HIJ die gekocht of hadden jullie die SAMEN gekocht en betaald? In het laatste geval mag ie er dus ook weer terug gaan geven he.... }>

Eponastable

Berichten: 3577
Geregistreerd: 29-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 14:52

sologirl schreef:
Dan mis je al die series die juist zo goed zijn om te kijken! :D

Nou nu mis ik ze zeker, hij is met onze decoder gaan lopen... geen tv meer dus enkel via de kabel... :(

sologirl

Berichten: 2718
Geregistreerd: 25-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 14:53

Echt mannen. Volgende week heeft m'n DA een afspraakje voor een castratie, zal ik hem even doorsturen naar je? :D

Eponastable

Berichten: 3577
Geregistreerd: 29-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 15:21

Nee die plasma tv had hij gekocht toen we net samen waren kostte 1600€ toen dus ging nog niet delen in die kosten...
Ach heb nog een ouwe tv staan dus die gebruik ik voorlopig :D

Eponastable

Berichten: 3577
Geregistreerd: 29-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 15:23

sologirl schreef:
Echt mannen. Volgende week heeft m'n DA een afspraakje voor een castratie, zal ik hem even doorsturen naar je? :D

Grrrr jaaaa :+

Destino

Berichten: 13293
Geregistreerd: 01-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 16:31

Inderdaad sloten vervangen, kleren buiten zetten en zorgen dat je van die man af bent.
Wees blij dat je erachter gekomen bent!
Heel veel sterkte! :(:)

steinstein

Berichten: 4085
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: In een zeer bosrijke omgeving in Brabant

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:24

Sterkte meis.

Eponastable

Berichten: 3577
Geregistreerd: 29-04-08

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 18:48

Ik mag de sloten niet vervangen.
baal ik van!
Ja ben blij dat ik het nu weet, anders liep hij hier nog rond...

Hij is de hele namiddag geweest achter mijn rug dus was pissed hiernet maar goed het is verder rustig verlopen heb zoiets van pak maar alles mee t'kan me geen barst meer schelen!

Mizoan

Berichten: 7150
Geregistreerd: 04-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 18:52

Eponastable schreef:
Ik mag de sloten niet vervangen.
baal ik van!
Ja ben blij dat ik het nu weet, anders liep hij hier nog rond...

Hij is de hele namiddag geweest achter mijn rug dus was pissed hiernet maar goed het is verder rustig verlopen heb zoiets van pak maar alles mee t'kan me geen barst meer schelen!


:(:) waarom vraag je de sleutel niet en spreek je af dat hij met jou afspraken kan maken wanneer hij spullen wil komen halen :?

inge81

Berichten: 3170
Geregistreerd: 11-07-05
Woonplaats: in d'n bergh

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 19:46

snel overal foto's van nemen ;) kan hij nooit zeggen dat t niet in jullie huis heeft gestaan. Enne inderdaad vraag zijn sleutels terug :j

lianne__

Berichten: 830
Geregistreerd: 17-06-07
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:01

miep1979 schreef:
:(:) waarom vraag je de sleutel niet en spreek je af dat hij met jou afspraken kan maken wanneer hij spullen wil komen halen :?


dat kan natuurlijk ook. of je de sleutel krijgt is dan nog de vraag.

inge81 schreef:
snel overal foto's van nemen ;) kan hij nooit zeggen dat t niet in jullie huis heeft gestaan. Enne inderdaad vraag zijn sleutels terug :j


ja dat is ook wel een slimme actie. voor het geval dat hij dingen gaat meenemen waar hij geen recht op heeft


ik heb trouwens je profiel even bekeken, je bent een mooie meid! Dat ie je durft te laten gaan! haha

MarjaG

Berichten: 979
Geregistreerd: 05-11-04
Woonplaats: Breukelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:03

Je mag de sloten niet vervangen.... maar wat let je om er een extra schuif op te zetten?

nikitabanana

Berichten: 1777
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:14

MarjaG schreef:
Je mag de sloten niet vervangen.... maar wat let je om er een extra schuif op te zetten?




hahaha dat is een goede :P

Anoniem

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:19

Ik lees hier alleen maar dingen die jij niet mag maar hoezo mag je niets? Hij heeft niets meer over te zeggen, hij wil toch zo graag zijn l*l in een ander hangen?

Ik zou zeggen geef een groot feest vanavond, en verander de sloten lekker! En laat veel mensen in je bed slapen alleen maar om hem te zieken!

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 22:31

Jeetje TS wat een vreselijk verhaal...Vind het echt knap hoe je hiermee omgaat....je zult waarschijnlijk verscheurt worden door emoties...

de vent waar je van hield, waar je een toekomst mee zag, ineens pats boem naar een ander? Vreselijk.
Je wereld stort in.

Daarbij krijg ik door Bokt steeds meer het angstaanjagende idee dat het merendeel van de mannen NIET te vertrouwen is.

Al die topics hier over dit soort dingen...wordt er echt verdrietig van. Waarom zou je een man nog toelaten in je leven als dit soort ellende en pijn het gevolg kan zijn?

Een hele lieve vriendin van me gaat nu ook door zo'n hel, ineens van de een op de andere dag. Kan het nog steeds niet geloven...

Eponastable

Berichten: 3577
Geregistreerd: 29-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-09 23:09

breezy302 schreef:
Ik lees hier alleen maar dingen die jij niet mag maar hoezo mag je niets? Hij heeft niets meer over te zeggen, hij wil toch zo graag zijn l*l in een ander hangen?

Ik zou zeggen geef een groot feest vanavond, en verander de sloten lekker! En laat veel mensen in je bed slapen alleen maar om hem te zieken!

Ik heb echt geen zeggen over het huis... hij komt morgenvroeg terug langs, ja het is een kl_te wet hier... het huis is van ons beiden dus hij komt wanneer hij wilt...
maargoed foto's had ik al grootendeels gemaakt, belangrijke dingen van ons zijn al opgeruimd voor hij kwam.
Strijkplank zal hij niet meenemen daar meneer nooit gestreken heeft :+

@ leatitia: je vriendin zal je hard nodig hebben... ik krijg ook dezelfde gedachten als ik zie hoeveel slachtoffers zich hier nog aanmelden...


Oh en vooral BEDANKT VOOR DE LIEVE PB'S!!!!

friendly
Berichten: 8401
Geregistreerd: 13-01-06
Woonplaats: Alkmaar

Re: Woedend op ex!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 23:22

Alles wat je niet kwijt wil op zolder zetten ofzo en wat van zolder van hem is in een aparte kamer? Zodat ie niet op zolder hoef en jij je waardevolle spullen neit kwijt ben...?

Deri

Berichten: 1988
Geregistreerd: 24-12-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-09 23:38

Eponastable schreef:
sologirl schreef:
Echt mannen. Volgende week heeft m'n DA een afspraakje voor een castratie, zal ik hem even doorsturen naar je? :D

Grrrr jaaaa :+


oeh mag ik het doen? :P
heb regelmatig meegekeken op mn stage bij de dierenarts.
als het mislukt maakt het bij hem toch niet uit :Y)