geesten, klu klux klan enz.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 09:09

De KKK was eerst ook bij jerry Springer was echt zo erg.

Jerry is joods en vraagt aan 1 van hun dochter: wat doe je als je mijn dochter tegen komt. Dochter: Dan vermoord ik haar Bloos

Jeetje echt zo erg gewoon, ze zijn toen de studio uitgezet

Echt bebielen die KKK mogen ze van mij keihard aanpakken.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 09:31

Avanti schreef:
De KKK was eerst ook bij jerry Springer was echt zo erg.

Jerry is joods en vraagt aan 1 van hun dochter: wat doe je als je mijn dochter tegen komt. Dochter: Dan vermoord ik haar Bloos
.

kijk, zoiets kan ik nog niet eens geloven, dat iemand zo maar iemand kan vermoorden, niet zonder dat die persoon hem iets gedaan heeft OF zonder dat de moordenaar totaal lunatic is.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 09:35

Desiree"]
[quote="Avanti schreef:
De KKK was eerst ook bij jerry Springer was echt zo erg.

Jerry is joods en vraagt aan 1 van hun dochter: wat doe je als je mijn dochter tegen komt. Dochter: Dan vermoord ik haar Bloos
.

kijk, zoiets kan ik nog niet eens geloven, dat iemand zo maar iemand kan vermoorden, niet zonder dat die persoon hem iets gedaan heeft OF zonder dat de moordenaar totaal lunatic is.
[/quote]

Ja het is echt in die kinderen gestapt hoor, want toen er een stel was met kleuters zeide de kinderen al van die dingen.
Ook erg voor die kinderen, ze waren ook helemaal verbitterd en zo'n ijskoude blik Scheve mond
Was echt eng om te zien hoor.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 09:51

Staan ze dat zo maar toe in Amerika? heeft de KKK daar eigenlijk wel een bestaansrecht of is het verboden?

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:09

nu een hele domme vraag....maar ik weet niet wat de KKK is?
wat doen ze?

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:46

Avanti schreef:
De KKK was eerst ook bij jerry Springer was echt zo erg.

Jerry is joods en vraagt aan 1 van hun dochter: wat doe je als je mijn dochter tegen komt. Dochter: Dan vermoord ik haar Bloos

Jeetje echt zo erg gewoon, ze zijn toen de studio uitgezet

Echt bebielen die KKK mogen ze van mij keihard aanpakken.


Die heb ik gezien met geschiedenis Lachen . Echt vet erg.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:50

gliss"]
[quote="Avanti schreef:
De KKK was eerst ook bij jerry Springer was echt zo erg.

Jerry is joods en vraagt aan 1 van hun dochter: wat doe je als je mijn dochter tegen komt. Dochter: Dan vermoord ik haar Bloos

Jeetje echt zo erg gewoon, ze zijn toen de studio uitgezet

Echt bebielen die KKK mogen ze van mij keihard aanpakken.


Die heb ik gezien met geschiedenis Lachen . Echt vet erg.
[/quote]

Ja wij met levensbeschouwing, en wat de minst saaiste lessen Tong uitsteken Haha!

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:43

Desiree schreef:
Staan ze dat zo maar toe in Amerika? heeft de KKK daar eigenlijk wel een bestaansrecht of is het verboden?


Ja de KKK beweging is toegestaan... en ondanks dat ik de KKK zo'n beetje het grootste schorum van deze aardbol vind vind ik niet dat het verboden moet worden. Je ontneemt dan mensen het recht van menings uiting (hoe debiel die dan ook mag wezen) Als je daar als regering aan begint waar houdt het dan op?
Persoonlijk heb ik liever dat soort debielen op de tv, dat iedereen ze kan zien, kan zien hoe kortzichtig en belachelijk die gasten eigenlijk zijn dan dat ze in de onderwereld kruipen.
Ik denk ook dat alleen op die manier er hoop is voor de kinderen van KKK leden.. Als alles in het geheim moet en als ze vooral niet mogen vertellen dat ze van de KKK zijn zal je ook nooit zo'n kind met andere ideeen kunnen bereiken..

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:46

Maar de KKK ontwikkelt plannen die gevaarlijk zijn voor de samenleving. Dat gaat verder dan vrijheid van meningsuiting. Zeker als er misdaden vanuit ontstaan.

DunnitsMystery

Berichten: 444
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:49

Desiree schreef:
Maar de KKK ontwikkelt plannen die gevaarlijk zijn voor de samenleving. Dat gaat verder dan vrijheid van meningsuiting. Zeker als er misdaden vanuit ontstaan.


Die ontwikkelen ze dan ook als ze wel verboden worden.. En dan heb ik liever dat ze het lekker lopen rond te bleren dan dat het geheim gehouden wordt..
Zoiets als de KKK kan beter in het open gebeuren.. Zodra het verboden wordt zal de aantrekkingskracht van de KKK alleen maar vergroten.. wat verboden is is tenslotte spannend

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:50

SuperMilton schreef:
nu een hele domme vraag....maar ik weet niet wat de KKK is?
wat doen ze?

Het zijn een soort fascisten die vinden dat de WASP (White Anglo Saxon Protestant) de übermensch is. De rest van de mensheid, met name mensen met een donkere huidskleur en joden haten ze (vaak in extreme mate). Aangesloten zijn meest arme plattelanders in (ik dacht) het zuiden van Amerika, de zogenaamde Rednecks. Voor ceremonies dragen ze een soort witte lakens met een puntmutskap over hun hoofd. Vroeger (misschien nu nog) zetten ze levensgrote brandende kruizen in de tuin van de mensen die ze dood wilden hebben. Het is inderdaad het grootste schorum wat er in Amerika rondloopt (en naar mijn mening wil dat heel wat zeggen).

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:08

Elise schreef:
Verder geloof ik ook zeker in geesten, of iets bovennatuurlijks. Het leek me altijd erg interessant om iets te doen als glaasje draaien, maar helaas (of misschien wel niet natuurlijk) waren er geen anderen die het wilden proberen.
Zulke programmas kijk ik ook zeker af als ik er langs zap op tv!


Niet doen. Er komen alleen slechte geesten op af, en al zouden ze zich goed voordoen, het kan best zijn dat ze liegen of de boel verdraaien. Voor goede geesten is glaasje draaien veels te min.

Als je wilt, kun je wel je geleidegids vinden. Het kan best zijn dat deze 1 keer aan je bed staat en je dan een witte 'vlek' ziet. Ga onder GEEN ENKELE voorwaarde zelf mediteren en visualiseren om je geleidegids te vinden, zo vind je alleen entiteiten. Grote kans dat je dan duivelskoppen ziet of andere enge dingen.

Je kunt ook jezelf laten hypnotiseren door een goede hypnotiseur. Onder hypnose kun je dan in contact komen met je geleidegids. Dit is wel een veilige manier.
Hoe dat is, kan ik niet zeggen. Ik richt me tot nu toe op 1 ding en 1 geleidegids heb ik nog niet nodig, vind ik.

Over de KKK weet ik alleen standaard dingen, maar ik blijf het topic volgen, zo leer ik weer wat bij Lachen .

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 21:21

newforestlover en angeliek hebben alle twee wel gelijk denk ik.
wat ze zeggen dus gebeurt dan ook vaak. Maar of ze het verspellen of ons dat laten overkomen weet ik niet.
Ik ga nooit iets met glaasje draaien doen, je zoekt dan de problemen zelf op.
Ik zou zeggen, doe zoiets gewoon niet want je krijgt er echt problemen mee. En een 'keertje'proberen voor de 'lol' moet je ook niet doen. Ik ben er niet echt bang van.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 22:16

Gaby"]
[quote="Elise schreef:
Verder geloof ik ook zeker in geesten, of iets bovennatuurlijks. Het leek me altijd erg interessant om iets te doen als glaasje draaien, maar helaas (of misschien wel niet natuurlijk) waren er geen anderen die het wilden proberen.
Zulke programmas kijk ik ook zeker af als ik er langs zap op tv!


Niet doen. Er komen alleen slechte geesten op af, en al zouden ze zich goed voordoen, het kan best zijn dat ze liegen of de boel verdraaien. Voor goede geesten is glaasje draaien veels te min.

Als je wilt, kun je wel je geleidegids vinden. Het kan best zijn dat deze 1 keer aan je bed staat en je dan een witte 'vlek' ziet. Ga onder GEEN ENKELE voorwaarde zelf mediteren en visualiseren om je geleidegids te vinden, zo vind je alleen entiteiten. Grote kans dat je dan duivelskoppen ziet of andere enge dingen.

Je kunt ook jezelf laten hypnotiseren door een goede hypnotiseur. Onder hypnose kun je dan in contact komen met je geleidegids. Dit is wel een veilige manier.
Hoe dat is, kan ik niet zeggen. Ik richt me tot nu toe op 1 ding en 1 geleidegids heb ik nog niet nodig, vind ik.

Over de KKK weet ik alleen standaard dingen, maar ik blijf het topic volgen, zo leer ik weer wat bij Lachen .
[/quote]
Ben het met Gaby hierover 100% eens. Ga niet zelf zitten experimenteren! En die duivelskoppen wil je absoluut niet zien.

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 22:50

Brr, hier word ik dus echt bang van! Alleen die waarschuwingen al zorgen voor rillingen over mijn lijf. Ik ben als de dood voor geesten en alles wat daarmee te maken heeft. De mensen die ook maar contact daarmee zoeken zijn echt goed gek! Ik heb wel het idee dat als je iets WILT zien je het ook ziet. Dus je kan je ook dingen in je hoofd halen. Al heb ik niet het idee dat dat bij dit topic van orde is.
Arno, ik vraag me af.. Heb jij ooit zulke duivels koppen gezien dan?
Ik weet zeker dat ik vanavond flink laat naar bed ga, met warme melk vantevoren. Anders kan ik dus écht niet slapen hè... Scheve mond

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 23:03

Ik heb dus geleerd met mediteren dat je de kracht moet halen van al het goede en voor 100% er op moet vertrouwen dat het goede je bij staat. Dan gebeurt je dus echt niks. Beetje wazig misschien maar zo heb ik het geleerd.

ithilien

Berichten: 42
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: Limburg België

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 09:52

idd lisette, mediteren is gewoon je gedachten op rij zetten, je gedachten objectief proberen te bekijken. Als je gids vind dat je rijp bent voor contact zal hij dat contact wel maken als dat nu terwijl een meditatie is of in een droom. Je moet nooit zelf contact zoeken.

Als je zelf contact zoekt (dmv glaasje draaien ofzo) kom je meestal in contact met aardgebonden entiteiten, geesten die niet weten dat ze gestorven zijn. Daar zit het gevaar, je stelt je open voor iets waarvan je nooit weet wat het is.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 13:28

glaasje draaien moet je zowiso nooit doen.
Ik heb gelezen dat je datn heel kwetsbaar bent.
Een tante van mijn vroegere vriendin had ook glaasje gedraait, die heeft haar hele leven last gehad van een geest.
heeft haar ook van de trap geduwt enzo.

Ik ben het ook wel met ithilien eens, als je gids vind dat je er klaar voor bent dan komt hij vanzelf wel hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 14:54

Ik heb gehoord dat pendelen of zoiets anders gaat. Gewoon je ketting vast houden en een draai geven. Als de ketting niet meer ophoud met draaien dan is er een geest. Beetje vaag en ik vond dat andere wel wat geloofwaardiger overkomen!

Iemand toevallig de Blair Witch Project gezien? Is dit nou echt gebeurt of niet? Vroeg het me gewoon af! Met dat Voodoo enzo, dat bestaat toch niet???

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 15:19

Pendelen is heel wat anders als dat jij denkt anique Haha!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:34

Cassidy schreef:
Klu Klux Klan en geesten hebben absoluut niet met elkaar te maken.

De Klu Klux Klan is begonnen als politieke ondergrondse beweging die er tegen was dat de slaven bevrijd werden in het Amerika na de Amerikaanse Burgeroorlog. Tegenwoordig meer in verband gebracht met Neonazi's en geloof. Maar nogmaals: dit is mensenwerk en heeft niets met geesten te maken...



Ik geloof dat jij verkeerd bent ingelicht. Ten eerste is het niet Klu Klux Klan, maar Ku Klux Klan. De KKK is als een organisatie begonnen die er wetten op na hielden. En dit had niks met zwart of blank te maken. Als mijn blanke buurman iemand verkrachte (om maar even een voorbeeld te noemen) werd die net zo goed berecht als wanneer het een zwarte was geweest. Tegenwoordig is de KKK een beetje te ver gegaan en ben ik het er niet mee eens wat ze nu aan het doen zijn. Het is 'political incorrect'. En wat je tegenwoordig van de KKK op tv ziet is bij lange na niet wat het was in de twintiger jaren. Tegenwoordig zijn het een stelletje racisten en vroeger was het 'the law'.

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 18:40

Maxx"]
[quote="SuperMilton schreef:
nu een hele domme vraag....maar ik weet niet wat de KKK is?
wat doen ze?

Het zijn een soort fascisten die vinden dat de WASP (White Anglo Saxon Protestant) de übermensch is. De rest van de mensheid, met name mensen met een donkere huidskleur en joden haten ze (vaak in extreme mate). Aangesloten zijn meest arme plattelanders in (ik dacht) het zuiden van Amerika, de zogenaamde Rednecks. Voor ceremonies dragen ze een soort witte lakens met een puntmutskap over hun hoofd. Vroeger (misschien nu nog) zetten ze levensgrote brandende kruizen in de tuin van de mensen die ze dood wilden hebben. Het is inderdaad het grootste schorum wat er in Amerika rondloopt (en naar mijn mening wil dat heel wat zeggen).
[/quote]

En ook jij bent verkeerd ingelicht Schijnheilig De KKK heeft niks met 'rednecks' te maken. De KKK is ontstaan in het noorden van noord Amerika. En voor de rest, zie boven dit bericht...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-03 23:16

Caballo"]
[quote="Cassidy schreef:
Klu Klux Klan en geesten hebben absoluut niet met elkaar te maken.

De Klu Klux Klan is begonnen als politieke ondergrondse beweging die er tegen was dat de slaven bevrijd werden in het Amerika na de Amerikaanse Burgeroorlog. Tegenwoordig meer in verband gebracht met Neonazi's en geloof. Maar nogmaals: dit is mensenwerk en heeft niets met geesten te maken...



Ik geloof dat jij verkeerd bent ingelicht. Ten eerste is het niet Klu Klux Klan, maar Ku Klux Klan. De KKK is als een organisatie begonnen die er wetten op na hielden. En dit had niks met zwart of blank te maken. Als mijn blanke buurman iemand verkrachte (om maar even een voorbeeld te noemen) werd die net zo goed berecht als wanneer het een zwarte was geweest. Tegenwoordig is de KKK een beetje te ver gegaan en ben ik het er niet mee eens wat ze nu aan het doen zijn. Het is 'political incorrect'. En wat je tegenwoordig van de KKK op tv ziet is bij lange na niet wat het was in de twintiger jaren. Tegenwoordig zijn het een stelletje racisten en vroeger was het 'the law'.
[/quote]


Caballo, mijn informatie kwam van het internet:
http://www.iupui.edu/~aao/kkk.html

http://religion-cults.com/Secret/Ku-Klux-Klan/kkk.htm

http://sun.menloschool.org/~sportman/et ... idual/kkk/

http://msquared.8m.com/KKK.html

http://www.culturequest.us/annstillman/kkk/kkk.html

Zoals je ziet zijn er wel meer mensen verkeerd ingelicht. En zoals je misschien ziet zijn er wel meer mensen die i.vp Ku Klux Klan, Klu Klux Klan schrijven....

Maxx

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-11-02
Woonplaats: Langerak

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 10:17

Anique_Vaandrig schreef:
Iemand toevallig de Blair Witch Project gezien? Is dit nou echt gebeurt of niet?

Nee, maar zo hebben ze het destijds wel laten lijken bij de promotie van de film. Was echt een hype toen.

En Caballo, je hebt ongetwijfeld gelijk Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:29

Chantalll schreef:
Pendelen is heel wat anders als dat jij denkt [naam] Haha!


Ja he?! Ik dacht al zoiets! Haha!