bovenbuurvrouw vermoord

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:56

Gatsie, wat een verhaal. Ze zullen niet terugkomen voor jou, hoor, maar ik kan me goed voorstellen dat het niet zo'n prettig idee is dat er zoiets boven je hoofd heeft plaatsgevonden. Zoiets verwacht je trouwens ook niet zo waar jij woont.

Sterkte! Ach gut

Lavanta

Berichten: 2485
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 13:57

Tegenover ons is in 1997 ook iemand vermoord. Op de avond van Koninginnen dag. Het is zelfs nog op OPSPORING VERZOCHT en PETER R DE VRIES geweest om de dader te vinden . Uiteindelijk is hij wel gepakt gelukkig. Dat was echt zo onwerkelijk allemaal en wij hadden echt helemaal niks gehoort die nacht terwijl we wel gewoon met ramen open sliepen. Heel onwerkelijk allemaal als dat gebeurd

Sterkte ermee Ach gut

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 15:58

Jeetje dan komt het wel allemaal erg dicht bij zeg!
je hoort die verhalen wel eens maar verwacht niet dat het ook bij jou in de buurt gebeurt *bibber*
Heel veel sterkte gewenst.

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 16:35

gatverdarrie. moet er niet aan denken, het idee............
brrrr sterkte!!!!!!

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 14:30

Phoe da's echt eng zeg Maar ik denk dat het ook zoiets is als een drugsafrekening. ( Dat is een tijdje geleden ook in Brandevoort gebeurd vlakbij mijn oppas adres Scheve mond ) Maak je niet teveel zorgen he!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 14:32

zou het helpen als je de slaapkamerdeur 's nachts op slot deed?

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:11

Ik heb het op het nieuws gehoor...echt eng Scheve mond

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:26

Oei, kwistniet dat Mierlo-Hout zo gevaarlijk is tegenwoordig. Beter om je afzijdig te houden, en vooral heb je niks gezien tenzij je kan zorgen dat ze achter slot en grendel gaan.. Wel eng zoiets

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 15:31

joostvangestel schreef:
Oei, kwistniet dat Mierlo-Hout zo gevaarlijk is tegenwoordig. Beter om je afzijdig te houden, en vooral heb je niks gezien tenzij je kan zorgen dat ze achter slot en grendel gaan.. Wel eng zoiets


Och joost, en laatst in Hellimond een paar gevallen dat mensen elkaar voor hun raap hadden geschoten! Brabant is totaal aan het verpauperen. Ik zit tegenwoordig ook in de wapenhandel. Het is mee doen of ten ondergaan dus.........

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 20:10

Helmond is wat anders dan Mierlo-Hout, Desiree. Althans, ik denk dat er nog steeds veel Mierlo-Houters er moeite mee hebben toe te geven dat ze eigenlijk bij Helmond horen.

Geweld en moordpartijen horen verder wel bij Helmond. Op de koninginnewal was het vroeger vaker prijs dan niet. Daar kwam ik dus ook niet. Mijn schoolgenootjes hadden daar te leuke verhalen over. Toen ik nog jong was (ahum), vonden mijn ouders het ook niet zo'n wijs idee om naar het Stratumseind te gaan, daar werd ook regelmatig wel eens iemand om zeep geholpen of zwaar verwond. In mijn jeugd waren er dus legio verhalen. In 1988 heb ik zelfs met mijn eigen ogen gezien hoe iemand om zeep geholpen werd in Helsinki. Het verschil is dat half Helsinki het 5 jaar later nog precies wist waar ik het over had. Ik denk dat in Nederland de veramerikanisering hard heeft toegeslagen. Er zijn zoveel commerciele zender, en die hebben allemaal hun nieuwsprogrammas. Ellende doet het veel beter dan leuke dingen, dus alle moorden worden wat breder uitgemeten.

De kans dat het je buurman of vrouw is, is dus verrekt klein.

Dus: geweld is er al jaren, wat doet het nou in Mierlo-Hout?

Wat voor wapens handel je trouwens in? Ik vermoord het liefst mensen in wat naastenliefde, dat werkt het doeltreffendste.

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:35

Gatver, das echt eng! En zo dichtbij! Ik zou ook twijfelen of ik niet ergens kon logeren maar, idd, je bent dan vast banger om terug te gaan.

iloveyou
Berichten: 348
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: s-deel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 21:51

Getsie,wat eng ik zou ook aan een vriendin vragen of ze iig 1 nachtje komt slapen!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 09:43

joostvangestel schreef:
Wat voor wapens handel je trouwens in? Ik vermoord het liefst mensen in wat naastenliefde, dat werkt het doeltreffendste.

daar hoef je niets voor te doen, naastenliefde vermoorden mensen zelf wel.

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 10:58

Ow wat vreslijk zeg, Ik hoop dat ze de daders snel pakken en dat je weer lkkr rustig kan slapen. Scheve mond Ach gut
Ieww wat eng. Gelukkig was je er niet

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 14:43

Citaat:
Geweld en moordpartijen horen verder wel bij Helmond.


Nou nou, dat is wel wat achterhaald, niet? Knipoog Volgens mij is het niet erger dan bv Eindhoven oid. Het is wel erg als het je net overkomt. Bij mijn zus (in E'hoven ja) is iemand voor haar deur neergeschoten. Ze heeft het wel gehoord en niet gezien.
Toen ze ging kijken buiten mocht ze niet meer naar binnen, haha *LOL* Politie wilde eerst alle sporen (op haar deur, bah) onderzoeken en veilig stellen. is ze maar naar onze ouders gegaan. Je moet wat, niet? Scheve mond

stitch

Berichten: 3774
Geregistreerd: 14-08-02
Woonplaats: oviedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 14:49

oh, nee dat is niet al te best Scheve mond zou me nix verbazen dat je je niet al te best voelt