Wat vind je het meest aantrekkelijke aan een man?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vind je aantrekkelijk aan je man naar keuze?

Met hem kunnen lachen
49 (31%)
Zijn mooie ogen
24 (15%)
Dat achterwerk
Geen stemmen
Gespierd lichaam
9 (5%)
Intelligentie en hebben van gespreksstof
25 (16%)
Openheid en eerlijkheid
40 (25%)
Gemeenschappelijke interesses
4 (2%)
Een mooi geschapen .... :P
4 (2%)

Totaal aantal stemmen: 155


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 11:48

Desiree"]
[quote="SuperPepeijn schreef:
de meningen zijn verdeeld onder het vrouwenvolk Lachen

maar in grote lijnen niet verdeeld. dat zegt wel iets he.
[/quote]

Idd Desiree en we laten mannen ook geen twijfel en tweedracht zaden, dat zou ze wel zo makkelijk uitkomen... Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:56

orri schreef:
Idd Desiree en we laten mannen ook geen twijfel en tweedracht zaden, dat zou ze wel zo makkelijk uitkomen... Knipoog

dat zou voor hen gemakkelijker zijn dan inhoudelijk ingaan op hetgeen we zeggen en met argumenten en of voorbeelden komen dat wat ze zeggen niet klopt! Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:58

waarom worden jullie geen potten eigenlijk?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 11:58

Desiree"]
[quote="orri schreef:
Idd Desiree en we laten mannen ook geen twijfel en tweedracht zaden, dat zou ze wel zo makkelijk uitkomen... Knipoog

dat zou voor hen gemakkelijker zijn dan inhoudelijk ingaan op hetgeen we zeggen en met argumenten en of voorbeelden komen dat wat ze zeggen niet klopt! Haha!
[/quote]

Pre-cies... voorlopig zie ik alleen nog maar ongefundamenteerde meningen en een opmerking richting de vrouwen....

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:01

Hahahahaha SP, nou, ik zal jouw voorbeeld niet nemen en inhoudelijk ingaan op hetgeen jij zegt. Ik heb dat wel eens overwogen om pot te worden omdat ik vond dat mannen beter bij elkaar passen en vrouwen onderling ook beter bij elkaar passen (voorkomt de alom bekende misverstanden die voortkomen uit mars en venus, je weet wel). Maar......... dan is er nog de seksuele aantrekkelijkheid he. Die speelt ook een rol. En die heb je niet voor te kiezen. Je bent zoals je bent. En ik voel me tot een enkele man seksueel aangetrokken maar er is geen een vrouw waar ik dat bij heb.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 12:04

Hmmmm Desiree wat dacht je van een open relatie? zolang je alleen maar sex hebt met mannen dan Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:05

ik kan wel inhoudelijk op dat gereutel ingaan maar mijn argumenten worden alleen met het gebruikelijke cynisme bestreden en voorbeelden die mij doen afvragen welk vreemd soort mannen jullie in hemelsnaam naar jullie toe trekken Lachen misschien moeten jullie dan die selectieprocedure eens kritisch onder de loep nemen.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 12:14

Hahahaha SP... ik kan wel inhoudelijk op jouw gebrabbel ingaan, maar er wordt dan wel weer de nodige opmerking gemaakt die waarschijnlijk een en ander dient te ontkrachten. Ik kan ook zonder cynisme reageren op reacties zonder enige vorm van redenatie....zwakke argumentatie.
En het toespelen van het ligt aan wat je aantrekt, doet niet af dat ze dus wel degelijk bestaan... en lees mijn reactie een paar berichten terug nog maar eens...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 12:16

orri"]
Hmmmm Desiree wat dacht je van een open relatie? zolang je alleen maar sex hebt met mannen dan Knipoog
[/quote]
toevallig vandaag in de krant gelezen dat juist mannen weer meer toetrekken naar seks binnen vaste relatie dan erbuiten maar vrouwen weer meer open gaan staan voor vrijere seks. Maar, ik val daar buiten. Voor mij hoeft het niet zo die seks. Als ik geen relatie heb, kan ik heel goed zonder.

[quote="SuperPepeijn schreef:
ik kan wel inhoudelijk op dat gereutel ingaan maar mijn argumenten worden alleen met het gebruikelijke cynisme bestreden en voorbeelden die mij doen afvragen welk vreemd soort mannen jullie in hemelsnaam naar jullie toe trekken Lachen misschien moeten jullie dan die selectieprocedure eens kritisch onder de loep nemen.

Ik heb het over mannen die ik in het dagelijkse leven om me heen zie, in vriendenkringen, op het werk etc. Zoals ik al zei, mijn vriend is een grote uitzondering. Met mijn selectieprocedure is dan ook niets mis. Ik vind niet dat we continu cynisch bezig zijn overigens. ik ben vrij serieus (met af en toe een grapje er tussendoor).

UlbeH
Berichten: 416
Geregistreerd: 17-10-02
Woonplaats: Capelle a/d IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 16:12

Zeg, je vindt iemand leuk of niet. Tsjonge jonge

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-03 17:00

UlbeH schreef:
Zeg, je vindt iemand leuk of niet. Tsjonge jonge


X marks the spot Knipoog

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 17:02

orri"]
[quote="UlbeH schreef:
Zeg, je vindt iemand leuk of niet. Tsjonge jonge


X marks the spot Knipoog
[/quote]

HAHAHAHAHAHA, hoe toepasselijk! maar orri, dat is een onderonsje! *LOL*

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 17:59

Nou ik vind vooral dat je goed met een man moet kunnen babbelen ( al gaat het over appeltaart) je samen heel goed kunt lachen en ook ontzettend belangrijk HYGIENE , ik wil nimmer nooit naast een stinkende man liggen Lips are sealed ( nou kun je ook niet altijd lekker ruiken , maar sommige mensen stinken echt gewoon Misselijk ) Hij moet ook ietwat intelligent zijn en openminded , ik kan niet goed tegen bekrompen mensen Tong uitsteken

Al bij al doet uiterlijk er ook wel wat toe , ik hoef geen gespierde kleerkast of dergelijke , maar hij moet er gewoon een beetje leuk uit zien en "trotste drager" zijn van een beetje sex-appeal.
Als je echter goed kunt babbelen , lachen en hij ruikt lekker wordt de rest vanzelf al mooi(er) . Lachen

Wat ik ook best wel belangrijk vind is seks , ik ben ze nog niet tegengekomen maar er zijn zo van die mannen die ff *bonk bonk* en klaar! Misselijk
Het moet lekker intiem zijn (daarom geen uren Knipoog ) en het is meestal pas echt intiem als je je gevoelens durft uiten , en zo komen we terug aan het begin van mijn stukje. Tong uitsteken

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 18:16

heb ff snel blz 5&6 doorgelezen en moet ff reageren hoor!

mannen zijn echt wel oppervlakkiger dan vrouwen! en ze zijn ook veel directer, maar als ze je niet snappen na wat hints, ja dan ga je zelf ook directer worden, en wat gebeurt er dan: dan raak je zn ego! dan is ie gekwetst! want hoe kan je zeggen dat hij niet perfect is en dat je alleen een lekkere vent langs je wil hebben om mee te showen?!

maar als mannen zeggen dat ze een vrouw niet mooi vinden en dat ze een of ander geil blond sletje met maatje 34 en wel cup D naast zich willen hebben, moet je dat maar heel normaal vinden Verward

nee mannen die sporen niet helemaal! ben je eerlijk dan kwets je ze, geef je hints dan snappen ze je niet, maar ben je direct dan schrik je ze soms af, of je hebt hun ego geraakt....

tss mannen....... wat moet je er mee

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 18:19

of ja en sexapeal: als een vrouw een man ziet en ongeveer een hartstilstand krijgt, buiten adem is en bijna door dr benen heen zakt....dan heeft die man duidelijk sexappeal Haha!

en wat de ene vrouw een leuke&knappe man vind, vind de andere vrouw weer 10x nix, maar ja smaken verschillen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 20:15

SuperPepeijn schreef:
die mij doen afvragen welk vreemd soort mannen jullie in hemelsnaam naar jullie toe trekken Lachen


Uhh, met wie was ik vorige week zaterdag ook al weer op stap Verward Schijnheilig

Citaat:
misschien moeten jullie dan die selectieprocedure eens kritisch onder de loep nemen


Tja is misschien wel eens een goed idee ja Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:42

Eigenlijk heb ik er meerderen. Met hem kunnen lachen is de belangrijkste. Maar hij is mooi, lief, heeft diepgang, zit met mij op een lijn, we delen hobbies en interesses. Laten elkaar vrij etc etc. Hij is alles wat ik nodig heb in mijn leven (samen met Raakje en Rekje dan ) Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 08:37

Met hem kunnen lachen
Zijn mooie ogen
Gespierd lichaam
Intelligentie en hebben van gespreksstof
Openheid en eerlijkheid

-Ik vind bovengenoemde allemaal wel belangrijk, zelf hou ik erg van humor.
-Bij Joe viel ik, als eerste voor zijn mooie ogen Lovers
-Gespierd moet niet overdreven zijn, maar een dikke buik? ben blij dat Joe naar de sportschool gaat Vingers aflikken
-Omdat ik zelf nog wel eens hevig kan discuseren en een standvastige mening heb, vind ik intelligentie wel belangrijk anders heb je helemaal geen discusie (en ik haat onverschilligheid dus Haha!)
-Als laatste moet hij ook open en eerlijk zijn, met leugens e.d kom je nergens in een relatie vind ik

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:39

Renske20 schreef:
heb ff snel blz 5&6 doorgelezen en moet ff reageren hoor!

mannen zijn echt wel oppervlakkiger dan vrouwen! en ze zijn ook veel directer, maar als ze je niet snappen na wat hints, ja dan ga je zelf ook directer worden, en wat gebeurt er dan: dan raak je zn ego! dan is ie gekwetst! want hoe kan je zeggen dat hij niet perfect is en dat je alleen een lekkere vent langs je wil hebben om mee te showen?!

maar als mannen zeggen dat ze een vrouw niet mooi vinden en dat ze een of ander geil blond sletje met maatje 34 en wel cup D naast zich willen hebben, moet je dat maar heel normaal vinden Verward

nee mannen die sporen niet helemaal! ben je eerlijk dan kwets je ze, geef je hints dan snappen ze je niet, maar ben je direct dan schrik je ze soms af, of je hebt hun ego geraakt....

tss mannen....... wat moet je er mee


Woooow jij hebt ff lekker opgelet bij de curcus 'generaliseren voor vrouwen'! gaat weer lekker.
Slechte ervaring met mannen ofzo? Ik denk dat je ook een flink onderscheid moet maken tussen een leuke vrouw en een mooie vrouw. Het eerste is echt een mix van factoren.... als diegene bijv. bloedmooi is om te zien, maar toch zo waanzinning rot is in de omgang dan zal je miss in eerte instantie het idee hebben van 'goh leuke vrouw'maar als je dan beter kijkt dan knap je echt vanzelf wel af lijkt me zo. Tuurlijk is het zo dat je eerst naar uiterlijk kijkt,.. als je in de kroeg zit en er komt een vrouw binnen is je eerste ractie toch niet van 'Hey die heeft een leuk karakter' nee je kijkt naar het uiterlijk. Maar ik denk dat het te simpel is om te stellen dat iedereen (met name mannen) alleen op uiterlijk af gaat/gaan. En dat is toch een beetje waar dit topic naar toe is gegaan. De vraag zou wellicht anders geformuleerd moeten worden, want deze vraag is eigenlijk al te sturend. Wie weet moet het iets zijn als 'wat vind jij het belangrijkjste dat een man/vrouw moet hebben. En dan maak je een combinatie van factoren. Want hoe je het ook wend of keert: niemand gaat alleen voor uiterlijk, een bloedmooie kop naast je is een ding, maar je wil er ook iets meer mee bereiken dan alleen een goede beurt!

Wat me wel ff van het hart moet over hints: VROUWEN ZEG HET!!! een man is een man, geen persoon met een mannenlichaam en de gave om vrouwen volledig te begrijpen....dat kunnen vrouwen zelf niet eens van elkaar! Wat dacht je van je mond open trekken en niet lief blijven wachten totdat er wellicht iets gebeurd of gedaan wordt?! Mannen kennen geen hints, kleine sturinkjes, opmerkingen in de goede richting. ZEG HET.

Just my 2 cents

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 09:48

Wat ik aantrekelijk in een man vind,
-veel beharing, tja sorry dames maar dat vind ik echt heel mooi
- getinte huidskleur
-een wat boller buikje
- lange wimpers
- humor
-hij moet lief zijn
tja dit lijkt wel heeeel erg veel op mijn vriendje.........
maar die is dan ook heel aantrkelijk( volgens mij, voor foto zie profiel)
en wat ik ook wel heeel mooi vind is blauwe ogen en heel donker haar Kwijl helaas zijn er maar weinig die dat hebben

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:34

Humor, intelligentie en uitstraling! Haha!

En alle positieve dingen (bijv. uiterlijk) die er bij komen zijn alleen maar mooi meegenomen! Knipoog

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:38

Death_Squad schreef:
Wat me wel ff van het hart moet over hints: VROUWEN ZEG HET!!! een man is een man, geen persoon met een mannenlichaam en de gave om vrouwen volledig te begrijpen....dat kunnen vrouwen zelf niet eens van elkaar! Wat dacht je van je mond open trekken en niet lief blijven wachten totdat er wellicht iets gebeurd of gedaan wordt?! Mannen kennen geen hints, kleine sturinkjes, opmerkingen in de goede richting. ZEG HET.


Bedankt voor de tip Joost! *LOL*

Maar hebben mannen dan echt niet de gave om te zien dat iemand ze leuk vindt? En waarom zetten ze zelf niet de eerste stap? Want ik heb altijd zoiets van: als zij dat niet doen zijn ze ook vast niet geinteresseerd! Haha!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:40

favorietje schreef:
Wat ik aantrekelijk in een man vind,
-veel beharing, tja sorry dames maar dat vind ik echt heel mooi
- getinte huidskleur
-een wat boller buikje
- lange wimpers
- humor
-hij moet lief zijn
tja dit lijkt wel heeeel erg veel op mijn vriendje.........
maar die is dan ook heel aantrkelijk( volgens mij, voor foto zie profiel)
en wat ik ook wel heeel mooi vind is blauwe ogen en heel donker haar Kwijl helaas zijn er maar weinig die dat hebben


dat donkere haar met blauwe ogen ben ik met je eens, maar veel beharing?? nee ik heb een vriend die dat heeft en daar haal ik het dus weg, en moet zeggen dat ie er gelijk een stuk knapper van wordt!! Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:42

Death_Squad schreef:
Wat me wel ff van het hart moet over hints: VROUWEN ZEG HET!!! een man is een man, geen persoon met een mannenlichaam en de gave om vrouwen volledig te begrijpen....dat kunnen vrouwen zelf niet eens van elkaar! Wat dacht je van je mond open trekken en niet lief blijven wachten totdat er wellicht iets gebeurd of gedaan wordt?! Mannen kennen geen hints, kleine sturinkjes, opmerkingen in de goede richting. ZEG HET.

Laten we niet generaliseren Joost Haha!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:44

Jura schreef:
Want ik heb altijd zoiets van: als zij dat niet doen zijn ze ook vast niet geinteresseerd! Haha!

En wat als de mannen dat ook denken?