Wat vind je het meest aantrekkelijke aan een man?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat vind je aantrekkelijk aan je man naar keuze?

Met hem kunnen lachen
49 (31%)
Zijn mooie ogen
24 (15%)
Dat achterwerk
Geen stemmen
Gespierd lichaam
9 (5%)
Intelligentie en hebben van gespreksstof
25 (16%)
Openheid en eerlijkheid
40 (25%)
Gemeenschappelijke interesses
4 (2%)
Een mooi geschapen .... :P
4 (2%)

Totaal aantal stemmen: 155


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 07:46

Pff, lastig hoor. Er zijn drie dingen die een man absoluut moet hebben, humor (dus om mee te lachen), intelligentie en hij moet eerlijk zijn. Eerlijkheid is dan misschien wel het allerbelangrijkste, want als iemand eerlijk is kan ik diegene vertrouwen, en als het vertrouwen er is, dan staat niets meer in de weg.
Maar goed, ik ken ook mannelijke figuren waar je echt zowat van over je nek gaat als je ze ziet en ik moet heel eerlijk zeggen... daar wil ik niet naast wakker worden... Scheve mond Dus uiterlijk speelt wel degelijk mee!
Ik vrees dat ik deze vraag niet kan beantwoorden, het is het totaal plaatje wat vanaf het begin bevalt en dat er daarna nog wat zinnigs uitkomt / in blijkt te zitten.

Fem

Berichten: 12513
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 07:56

jeetje, wat lastig zeg...Scheve mond ik heb wel gekozen, maar ik had zeker meerdere dingen kunnen kiezen....Lachen
ik heb gekozen voor Openheid en eerlijkheid...omdat ik dat wel het belangrijkste vind!
Maar ik vind ook dat je met je man moet kunnen lachen, dus niet dat je met een brompot zit...
Je moet ook met elkaar kunnen praten ( dus genoeg gespreksstof hebben)!
De rest van deze dingen ( van het lichaam ) zijn voor mij Bij-zaak...het is mooi meegenomen, maar het is bijzaak...Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 10:11

Vikkie, er is ook een Amsterdams exemplaar van hoor Haha!. Het is vrij lastig om te bedenken wat er nou het meest aantrekkelijk aan is.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 10:36

Dat kan je ook nooit stellen denk ik.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 10:50

Denk het ook niet, het is een combinatie van factoren.

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:03

ik heb voor gespreksstof en intelligentie gekozen. veel uiterlijke kenmerken gaan in de loop der jaren toch verloren of worden minder mooi. Mar het is toch altijd wel prettig als je elkaar nog wat te melden hebt. en lachen is ook erg belangrijk, maar ja je kan er maar eentje kiezen he.

Tallie1979
Berichten: 22751
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:16

Een man moet gewoon een maatje worden. Als ik veel dingen gemeen met hem heb, flink kan lachen om gekke grappen en een echte rots in de branding vind, dan zijn we al een heel eind.

Verder is het zeker belangrijk dat hij van dieren houd, enigsinds mijn interesses deelt ( op paardengebied ) eerlijk is, oprecht en sociaal.

Hoe hij eruit ziet boeit me niet zo.. Haha! Een lief koppie is leuk om tegenaan te kijken, maar een hele mooie jongen heb je nooit alleen bedenk ik me maar.. Bovendien, wat is dan weer de definitie van heel mooi? Iemand kan in mijn ogen heel mooi zijn en voor de buitenwereld niet.. Maar dat is ieder zijn smaak Haha!

Nou ja, ik denk dat het wl duidelijk is Haha!

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:26

Tallie1979 schreef:
Hoe hij eruit ziet boeit me niet zo.. Haha! Een lief koppie is leuk om tegenaan te kijken, maar een hele mooie jongen heb je nooit alleen bedenk ik me maar


idd en ogen zonder de rest van het gezicht 'spreken' ook niet.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 12:47

Ik heb gekozen voor Intelligentie en hebben van gespreksstof.
Als het zo'n sukkel is die niks vanaf weet, en alles beantwoord met: "Ik weet niet.. " , nouuuu, laat dan maar zitten!
Verder vind ik ook belangrijk dat je met hem kunt lachen, dat is gewoon belangrijk.

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 13:20

Ik let heel erg op ogen, en haar!! en het figuur, al ie er als een zoutzak bij staat (je weet wel wie ik daarmee bedoel claut Tong uitsteken *LOL* ) dan is het voor mij snel over Haha!
En hij moet ook een goed gevoel voor humor hebben, en geen player zijn, of iemand die je belachelijk maakt bij z'n vrienden ofzo, tegen die gozers kan ik echt niet Frusty

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 17:26

Ogen! Ogen kunnen zoveel zeggen,ondeugend,liefdevol,boos,verdrietig,ik ga dus voor een paar sprekende mannen ogen!Wat heb je aan een mooie man met een k*t karakter?

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 17:42

ik vind ogen niet sprekend zonder de rest van de mimiek erbij.

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 18:18

Karakter, daar 'moet' je uitdeindelijk mee leven en bij passen om het maar even raar te zeggen. Ik moet kunnen lachen, huilen en praten met mijn vriend.

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:20

Hmm, moeilijk hoor!
Eigenlijk is het niet 1 ding waar je op valt, het is meer een combinatie van.

Ik heb gekozen voor intelligentie en hebben van gespreksstof.
Ik kan er niks aan doen, maar ik knap echt af op 'domme' mensen. Je kunt wel niet zo slim zijn, maar dan kun je nog wel iets willen weten en doen. Lachen

Rensje

Berichten: 521
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:23

Ik vind het belangrijkste dat ik met hem kan lachen. Het is natuurlijk ookwel leuk als hij een beetje intelegent is en weet waar hij over moet praten, maar met hem kunne lachen vind ik toch belangrijker. Kwa uiterlijk ga ik voor de mooie ogen. Mijn eigen vriend heeft echt fantastisch mooie ogen Haha!
Voor de rest ga ik niet zo op uiterlijk af, hij hoeft niet superknap te zijn, zolang hij maar uitstraling heeft.
Als hij dommig overkomt dan knap ik ook af, hij moet wel een beetje hersens hebben Tong uitsteken

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 19:31

ik ben veeleisend Haha! en ik kan om het meeste stomme 'foutje'al afknappen!

maar hij moet leuk&spontaan overkomen, iets te vertellen hebben&humor hebben

maar alleen inhoud daar redt hij het niet mee, hij moet een leuk spontaan koppie hebben, en een leuk lichaam&lekker kontje

wie nog voldoet aan mn eisen moet maar ff pb'en Tong uitsteken

Pippa
Berichten: 88
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Erichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:07

ik mis er nog een: zijn salaris!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:12

Intelligent en gesprekstof hebben, daarnaast moet hij humor hebben. En een sexappeal..............hij hoeft niet supermooi te zijn, maar wel een sexappael hebben. En ik vind lange mannen altijd wel een stuk aantrekkelijker.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:25

Ik had vroeger altijd gezegt dat ik een man wilde trouwen die lang, slank, donker haar en blauwe ogen moet hebben. Niet van voetballen houdt, maar wel veel van dieren. Moet open en vooral heel eerlijk zijn, moet onafhankelijk zijn en humor bezitten. Van lekker (uit)eten houden Vork met een goed/leuk gesprek, met humor!! over alles en nog wat.

Na wat vriendjes heb ik toch mijn droom prins gevonden, waar ik sinds 1-10-1987 getrouwd mee ben. We zijn nog steeds verliefd. Lovers We hebben nooit ruzie, weleens een meningsverschil, we vullen elkaar aan, we helpen elkaar en we zijn elkaars vriendje/maatje.

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:28

ik mis een optie: all of the above Haha!
ik vind best veel belangrijk in iemand die echt potentie heeft om mijn vriend te worden. best ideoot eigenlijk, maar ja, zo ben ik nou eenmaal

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:30

Ik heb gekozen voor 'openheid en eerlijkheid'. Dat ontbrak namelijk in mijn vorige 'relatie'...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:31

PhiaBink schreef:
Ik had vroeger altijd gezegt dat ik een man wilde trouwen die lang, slank, donker haar en blauwe ogen moet hebben. Niet van voetballen houdt, maar wel veel van dieren. Moet open en vooral heel eerlijk zijn, moet onafhankelijk zijn en humor bezitten. Van lekker (uit)eten houden Vork met een goed/leuk gesprek, met humor!! over alles en nog wat.
.


En hij is een klein blond mannetje die iedere zondag voor de tv naar studio sport kijkt? Iedere kat het huis uit schopt. En die communicatief zeer onvaardig is Haha! Haha! Haha!

Of is het wel gelukt!!

Ik zeg altijd wil een lange man, het liefst een donkere lange man. Mijn moeder zegt dat altijd, ow ja...........jij komt thuis met een klein blond kereltje. Volgens haar kom je altijd met hele andere soort mannen thuis dan je zelf ooit zou denkn. Haha!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 23:16

Het is helemaal gelukt. Ik was mijn 2 jarig vrijgezelle leven aan het vieren. En daar stond hij ......... vonken sloegen over, na 2 weken al samenwonen en binnen 1 1/2 jaar getrouwd. We zijn helemaal happy met z'n tweeen en de beestenbende.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 23:25

PhiaBink schreef:
Het is helemaal gelukt. Ik was mijn 2 jarig vrijgezelle leven aan het vieren. En daar stond hij ......... vonken sloegen over, na 2 weken al samenwonen en binnen 1 1/2 jaar getrouwd. We zijn helemaal happy met z'n tweeen en de beestenbende.


Was ook als grapje bedoelt he Haha! Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 23:29

Pipo schreef:
Volgens haar kom je altijd met hele andere soort mannen thuis dan je zelf ooit zou denkn. Haha!
jouw mamma is wijs. een klein dik blond mannetje dus }>