Kinderkankervrij benefiet feest 19 September 09

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Xeen

Kinderkankervrij benefiet feest 19 September 09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-08-09 20:06

Goeiedag :D ,

De meeste mensen denken bij Snelbinder aan zo’n lastig, strak ding achter op je fiets. Of deze hyves daarover gaat? Not really. Nee. Snelbinder is een jaarlijks charity feest voor het goeie doel: Kika Kinderkankervrij. Dit dope feest wordt georganiseerd door Xenia en Naomi. Wat het doel is van zo’n Snelbinderfeest? Iedereen vermaken door middel van toffe bandjes, relaxte DJ’s en andere verrassingen. We willen gewoon dat iedereen een leuke avond heeft en de opbrengst goed terrecht komt. Klinkt niet verkeerd toch? Dacht het ook niet!

19 September 2009 @ het Flora theater in Delft gaat snelbinder³ plaatsvinden!
20:00 - 02:00

Bands die er komen : PM, F & The Bohemes!
DJ'S : Iansoul, Rancido & Phantom

Afbeelding

Afbeelding

En waarom we dit organiseren, het was ooit een initiatief van mij omdat mijn moeder overleden is aan kanker 2 jaar geleden. En ik zelf ook kanker heb gehad. En dus weet wat het allemaal kan doen, en ik wil mensen helpen!
En naomi helpt me hier mee

Reageren mag :D Vragen mag, ik hoop dat :
Je er bij bent ! *D

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 01:32

super dat je je hiervoor in zet ;)! zeker op joun leeftijd vind ik het knap dat je zoiets organiseert !

Rienn

Re: Kinderkankervrij benefiet feest 19 September 09

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 10:26

Ik vind het super knap dat je je hier voor inzet, en vooral op jouw leeftijd! Zoals ik lees, heb je dan ook al veel mee gemaakt, ga vooral hier mee door! Hoop dat het een succes wordt!

sans6
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 10:28

top!
zie mijn onderschrift, ook voor KiKa en zelf ben ik ook bezig een KiKa-evenement te organiseren (wss mei 2010)