Huil huil... ik ben weer terug in Nederland en ik

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 10:18

*duim* *duim* *duim*

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 16:29

Mijn dank is groot... ik kan al het "geduim" gebruiken nu... Haha! Dinsdag staan de resultaten van deze ronde op woningnet... ben zoooo benieuwd waar ik deze pogingen zal eindigen... *duim* *duim* *duim* (Zal zelf ook maar even actief duimen... )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 16:31

vikki schreef:
Ik bel 1 of 2 keer per dag en dan is er gelukkig nog msn... email... maar als ik nou in hemelsnaam maar een huisje vind voor september! Willen jullie daar ook nog even heel hard voor duimen??? Ik eindig gelukkig wel steeds hoger op de ranglijst (3...5...4...7...11...ipv 65, 34, 29, 11 zoals een tijdje terug... Haha! ) Dus... duimen jullie met mij mee... Party!!


Kom bij ons in Alphen wonen!!!! Flats genoeg!!!!

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-03 19:37

Is Alphen dan "vrij" toegankelijk om een huurwoning te zoeken dan??? Hoef ik daar niet economisch gebonden voor te zijn...?

Fitzroy

Berichten: 25129
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 22:15

Hey Vikki, ben je nu al weer terug uit Aussie-land?
Je hebt het super naar je zin gehad zo te lezen!

Ik duim mee voor je huisje en hoop dat jullie elkaar over 4 maanden weer in de armen kunnen vliegen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-03 23:14

Joh die flat waar ik in woon daar kan je met een week in. Toen wij inschreven was de wachttijd drie jaar. Me hoela.... Een week en we hadden er eentje. Veel te hoge huurprijs voor de meesten, maar wij werken gelukkig allebei....
Dus ehhh niet geschoten, altijd mis?
Bovendien heb je een sociale binding want dan kunnen we vaker bijbeppen *LOL* *LOL* *LOL*