opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Retlaw

Berichten: 3640
Geregistreerd: 17-03-05

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:32

ook voor mij gaat dit op, als ik de boel niet aan kant heb komt er verder ook niks door mijn handen...

dus vorige week even bezig geweest en de studie geordend, en dat voelt zoooo heerlijk...

Wendy15

Berichten: 11101
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:44

Ik heb vanmorgen een to-do-lijstje gemaakt en es kijken hoe ver ik vandaag kom := Morgen hoef ik ook maar een paar uurtjes te werken, dus dan kan ik ook nog verder gaan :)

Sjapaz

Berichten: 1733
Geregistreerd: 29-07-07
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 10:49

zucht dames..... mijn moeder komt morgen ~~}> en die is behoorlijk kritisch als het op huishouden aan komt, dus jullie weten wel wat ik vandaag dus moet doen he......

gelukkig heb ik het meeste vorige week al gepoets, scheelt me vandaag een hoop werk :=

joycie

Berichten: 2662
Geregistreerd: 05-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:22

Bij mij schiet het schilderen wel op, heb de muur bijna af, maar nu is de verf op :=
Dus zo maar weer even naar de Gamma om een nieuwe pot te halen :P

Wendy15

Berichten: 11101
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:25

Zit m'n pb box en mailbox uit te mesten, moet ik eigenlijk ook gewoon bijhouden :=
Dan vanmiddag m'n slaapkamer even opruimen en stofzuigen (die hou ik gelukkig wel aardig bij :P ) en dan m'n woonkamertje opruimen en stofzuigen, want m'n vogel is in de rui :7

Puchje

Berichten: 5322
Geregistreerd: 19-01-06

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:39

Helleu mensen, ik ga ook meedoen en ga jullie gelijk met een probleem opzadelen.

Deze week is volgens mij school weer begonnen :+ en ik moet nog het eea inleveren. Nu is mijn huisje en mijn bureau echt een bende, maar vandaag moet het echt af.
Dus wat zou jullie prio zijn: eerst huiswerk maken ongeacht de troep en daarna opruimen, of het huiswerk toch maar met gevaar voor eigen leven morgen inleveren en éérst het huisje/bureau opruimen?
Ook hier wil ik echt opruimen in de breedste zin van het woord, dus alles uitzoeken, sorteren, opnieuw neerzetten, handige indeling bedenken, oude studieboeken naar mn ouders brengen of in de schuur opbergen, enz .

Help :D

Coot

Berichten: 3182
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: ergens in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:40

Bedankt voor de racties op mijn opgeruimde kamer :D
En wat grappig dat jullie de kleuren in mijn kamer zo tof vinden. Mijn ouders snappen namelijk niet dat ik die kleuren in mijn kamer heb :P

@ Whiterose Bedankt, ik kom uit (nog) uit Zuidlaren. Dat ligt tussen Groningen en Assen in. Het noorden dus :)

Wendy15

Berichten: 11101
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:43

Puchje: Eerst het huiswerk maken wat écht ingeleverd moet, dan opruimen en dan de rest doen waar je nog iets meer tijd voor had :) Of eerst een deel van je kamer leeghalen en desnoods even ergens anders droppen zodat je iig een rustige studie plek hebt en zodra het af is alles uitzoeken en opruimen :)

Puchje

Berichten: 5322
Geregistreerd: 19-01-06

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:46

Hmmm Wendy, dat laatste is wel een goeie tussenoplossing!
*gaat doos zoeken*

Sjapaz

Berichten: 1733
Geregistreerd: 29-07-07
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 12:18

Wat ik dan vaak doe is gewoon lekker met huiswerk bezig, en af en teo even kwartiertje pauze waarin ik iets opruim, dan weer even huiswerk, en zo afwisselen. Dan krijg je toch je huiswerk af, maar wordt de boel wel opgeruimd.... en aan een stu kdoor huiswerk maken kan ik toch niet.

zij

Berichten: 3390
Geregistreerd: 27-04-09

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 14:03

puchje: ik zou dus wel eerst zorgen dat mijn omgeving opgeruimd is. niet persee het hele huis, maar wel de omgeving waarin je moet studeren... anders werkt het bij mij toch niet en heb ik veel te veel prikkels.

zal wel persoonlijk zijn dus...

borsefo, wendy, en joycie: goed bezig! ik ben in de tuin bezig geweest, maar is meer werk dan ik dacht...

_Pien_

Berichten: 633
Geregistreerd: 01-04-08
Woonplaats: Aldeboarn Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 15:16

Jaa, gister avond al mijn administratie weg gewerkt!!
en ook nog een niet betaalde rekening gevonden :o :o en gelijk betaald natuurlijk.
dat voelde erg goed dus nu maar bij houden.

zij

Berichten: 3390
Geregistreerd: 27-04-09

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 15:20

goed bezig!

ik kreeg net een mail dat woensdag mijn eerste schooldag is. dan 2 dagen vrij...

hoop dat ik in die 2 dagen nog tijd genoeg heb en energie genoeg om verder te gaan... vandaag en morgen wordt hem niet meer...

_Pien_

Berichten: 633
Geregistreerd: 01-04-08
Woonplaats: Aldeboarn Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 15:21

zij schreef:
puchje: ik zou dus wel eerst zorgen dat mijn omgeving opgeruimd is. niet persee het hele huis, maar wel de omgeving waarin je moet studeren... anders werkt het bij mij toch niet en heb ik veel te veel prikkels.

zal wel persoonlijk zijn dus...

borsefo, wendy, en joycie: goed bezig! ik ben in de tuin bezig geweest, maar is meer werk dan ik dacht...



wat goed man, mijn tuintje ligt er ook een beetje droog bij, bij mij werkt het ook zo dat ik in de omgeving waar ik moet werken/studeren niet te veel afleiding moet hebben.

_Pien_

Berichten: 633
Geregistreerd: 01-04-08
Woonplaats: Aldeboarn Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 15:22

zoals nu op mijn werk bokt bijv. :D :o

Wendy15

Berichten: 11101
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 15:23

Pb-box is teruggegaan van 11 pagina's naar 1 :Y) (wát een werk om alles uit te zoeken eigenlijk, terwijl meteen wegmieteren wat niet belangrijk is veel makkelijker is natuurlijk := Nu maar bijhouden :Y) )

En m'n slaapkamer opgeruimd en schoongemaakt. Nou nog m'n boekenkastje uitmesten en wat boeken ergens anders zetten enzo, want het past er niet meer allemaal in :7 En daarna dan alvast een klein beginnetje maken met puinruimen in m'n woonkamertje := Kastjes had ik een poosje terug al uitgezocht en uitgesopt, dus dat scheelt al :j
Heb echt teveel spullen en weet af en toe echt niet meer wat ik waar moet opbergen :=

zij

Berichten: 3390
Geregistreerd: 27-04-09

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 15:24

dikke pluim voor wendy! :)

ik ken dat. heb laatst ook mijn pb-box en mail-box opgeruimd, en houd dat vanaf nu wel goed bij gelukkig :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 16:56

A
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 13-07-23 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

joycie

Berichten: 2662
Geregistreerd: 05-11-04

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 17:15

Wow, iedereen hier (bijna iedereen ;)) is echt goed bezig zeg!
Verven is hier klaar, maar kan nu nog niet zo veel doen, verf moet eerst drogen... Morgen weer m'n katje ophalen :D

Anoniem

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:04

Zo, vandaag in race tempo door het hele huis heen gegaan, en op wat kleine dingetjes na ben ik klaar voor school zonder ergernissen aan rommel. :Y)

liesJ
Berichten: 1634
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Barendrecht

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 20:38

ik heb gisteravond nog even mijn bureau opgeruimd, make up nog even snel in kastjes gegooid want dat moet ik nog uitzoeken haha.

morgen moet ik tot 9 uur in ochtend werken, dan snel rijden en paard doen, even oprijden en om half 3 weer werken.

wil het nu toch keer afhebben maja kan niet hele dag achter elkaar door. das wel jammer

liesJ
Berichten: 1634
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:05

zo net mijn inbox even van 900 berichten naar 3 terug gehaald. gekeken welk emailadres ik nodig had of wel bericht ik nodig had en rest weg. stonden zelf van 2 jaar geleden nog in. :7

voelt wel goed zo opgeruimd hoor :D :o

ben trots op mezelf :o

zij

Berichten: 3390
Geregistreerd: 27-04-09

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 21:48

dat is het belangrijkst he liesj :D

Ik moet wel lachen om wat dit topic bij iedereen teweeg brengt hoor :)

liesJ
Berichten: 1634
Geregistreerd: 18-08-05
Woonplaats: Barendrecht

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 21:57

iedereen krijgt schoonmaakwoede

Wendy15

Berichten: 11101
Geregistreerd: 18-09-04
Woonplaats: Texel

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 22:02

Ghehe ik had hiervoor al schoonmaakwoede :)) Al zakken vol zooi weggegooid en dozen vol spullen voor de rommelmarkt. Maar moet nog véél meer en had ff een 'opruimdippie' := Dus heb af en toe een skup onder m'n kont nodig om verder te gaan :P