opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
zij

Berichten: 3390
Geregistreerd: 27-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-09 12:02

miep1979 schreef:
Niet alleen bij de overheid werkt dat zo hoor :P
Ik ben hier de engiste met een vrij leeg bureau en alles keurig georganiseerd heeft, maar de sport is om het zo nonchelant ergens neer te kwakken waar het heerlijk in de weg ligt.
Ik heb naast me 6 bakjes staan waar ze alles in het juiste bakje in kunnen kwakken maar mijn bureau heeft een overheersende aantrekkingskracht :=


ik heb net even DE oplossing verzonnen... je pakt een papiertje, en schrijft daar op: PAS OP!!! NET GEVERFD, DUS NOG NAT!!! en plakt dat op je bureau :+


ik heb net heerlijk mijn kop soep op (bruinebonensoep, ik weet t, ik ben gek met dit weer... :Y) ) en ga even kijken of ik een tafel zie die me aanspreekt. heb er wel al 1 op t oog... nu vriendlief even vragen of hij n keer tijd heeft om op te halen, maar eerst nog even verder kijken. ik zit te twijfelen. dit is een zwarte tafel, en dan zou ik er witte stoelen bij willen. of zal ik het contrast andersom doen? witte tafel en zwarte stoelen?

mijn meubels zijn allemaal wit, en mijn banken zijn zwart (zie foto`s in een van mijn vorige posten ;) )
Laatst bijgewerkt door zij op 21-08-09 12:05, in het totaal 1 keer bewerkt


_Pien_

Berichten: 633
Geregistreerd: 01-04-08
Woonplaats: Aldeboarn Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:03

zij schreef:
miep1979 schreef:
Niet alleen bij de overheid werkt dat zo hoor :P
Ik ben hier de engiste met een vrij leeg bureau en alles keurig georganiseerd heeft, maar de sport is om het zo nonchelant ergens neer te kwakken waar het heerlijk in de weg ligt.
Ik heb naast me 6 bakjes staan waar ze alles in het juiste bakje in kunnen kwakken maar mijn bureau heeft een overheersende aantrekkingskracht :=


ik heb net even DE oplossing verzonnen... je pakt een papiertje, en schrijft daar op: PAS OP!!! NET GEVERFD, DUS NOG NAT!!! en plakt dat op je bureau :+



hahahaha, _O- die is erg goed, ga ik uitproberen a.s. maandag!! thanks voor de tip

paarden schenken de vleugels die ons ontbreken

Vloorlena DML, PSG met winst op naar het inter I :-)


bosefoso

Berichten: 707
Geregistreerd: 06-07-07
Woonplaats: veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:10

Ik vrees dat de aantrekkingskracht dan nog groter word hahahahaha!

*\o/*officieel niet-roker! 'Maar ik rook niet!' YES!

zij

Berichten: 3390
Geregistreerd: 27-04-09

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-09 12:25

mensenkinderen, ik wil gewoon NU een eettafel bestellen... ik heb al op ikea en neckermann gekeken. weten jullie nog andere sites? ik ben te kieskeurig denk ik, amar dat komt omdat t wel in mijn nette woonkamertje moet passen ;) en hij mag niet te groot zijn...

Coot

Berichten: 3182
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: ergens in Nederland

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:31

wehkamp, ik begin zo ook aan het rommelhok... dat moet aan het eind van de dag helemaal leeg zijn :D

Onderschrift? Nog nooit van gehoord....

Armaris

Berichten: 9535
Geregistreerd: 17-02-05

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:32

Zozo mag ik meedoen??
Ik heb dan ook maar een appartementje maar toch is hier ook chaos :D Moet ook maar even mijn studiekamertje inrichten!
Helaas zit het vol met rommel :P

Geld verdienen op een gemakkelijke manier? Dat kan zeker!
Qassa werkt snel en gemakkelijk :)

Anoniem

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:36

Ik ben ook bezig. Ons hele huis is een grote zooi, mijn kamer is als enige netjes. Dus ik ben maar aan het huis begonnen. :Y) Heb nog tot 28 augustus, dan begint school voor mij weer. :+ Ik kan écht niet tegen troep, m'n ouders blijkbaar wel. Word er echt helemaal kriebelig van..

zij

Berichten: 3390
Geregistreerd: 27-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-09 12:38

haha, zulke kinderen zijn altijd makkelijk juul ;)

en amaris, natuurlijk mag je meedoen!

wat ben jij lekker streng tegen jezelf coot! (wehkamp heb ik ruzie mee, die negeer ik, en ik heb ze beloofd NOOIT meer wat bij ze te bestellen ;) )

ik krijg de neiging om iemand te zoeken die met me mee wil naar de ikea... zijn meerdere tafels die mij leuk en geschikt lijken... maar zit nog steeds te twijfelen welke kleur: wit/zwart? wat dneken jullie?

Anoniem

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 12:44

Ja wss denken mijn ouders er ook zo over. Ach, m'n moeder heeft het druk.. dus neem dr ook wel wat werk uit handen. :)

zij

Berichten: 3390
Geregistreerd: 27-04-09

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-09 12:50

:) dat is een lieve instelling! super!

ik ga nog even een mail sturen en dan weer aan de slag met puinruimen. op naar de bovenverdieping!

ontherun
Berichten: 4958
Geregistreerd: 24-05-07
Woonplaats: Niemandsland

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 13:21

Hihi hier is eht precies andersom Juul ;) Mijn kamer is een grote rotzooi van kleren en boeken e.d. en de rest van het huis is hartstikke schoon :')
Maar ik heb gister al allerlei boeken opgeruimd, vandaag wil ik mijn bureau nog doen...

MizoanJarig

Berichten: 7150
Geregistreerd: 04-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 13:58

zij schreef:
ik krijg de neiging om iemand te zoeken die met me mee wil naar de ikea... zijn meerdere tafels die mij leuk en geschikt lijken... maar zit nog steeds te twijfelen welke kleur: wit/zwart? wat dneken jullie?


EN heb je al iemand gevonden :?
Ik zou kiezen voor een zwarte tafel met witte stoelen :P
Maar een witte tafel met zwarte stoelen is ook wel keigaaf :=
En met wit kan je nog een keer een andere kleur stoel, andere kleur accessoire erop knallen voor een heel ander effect....

Jij word nooit vergeten vriend
Ik mis je, dag en nacht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 13:58

Santigo_ schreef:
Hihi hier is eht precies andersom [naam] ;) Mijn kamer is een grote rotzooi van kleren en boeken e.d. en de rest van het huis is hartstikke schoon :')
Maar ik heb gister al allerlei boeken opgeruimd, vandaag wil ik mijn bureau nog doen...


Haha zo zijn veel slaapkamers, ik kan daar echt niet tegen. :P Als ik ook maar over 1 slipper struikel gaat ie gelijk de kast in. O:)

Juut

Berichten: 6899
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 19:11

Ik zet even een stipje bij dit topic :D Ik hou van een opgeruimd huisje, geeft mij inderdaad rust. Maar opruimen is soms moeilijk O:)
Heb vanochtend uiteindelijk wel twee weckpotten aangeschaft zodat het kattenvoer netjes opgeruimd is, is al een start :P

Handig he...brandgel
Epona paardenmassage
Leef vandaag, niemand heeft je morgen beloofd

zij

Berichten: 3390
Geregistreerd: 27-04-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-08-09 19:12

miep1979 schreef:
zij schreef:
ik krijg de neiging om iemand te zoeken die met me mee wil naar de ikea... zijn meerdere tafels die mij leuk en geschikt lijken... maar zit nog steeds te twijfelen welke kleur: wit/zwart? wat dneken jullie?


EN heb je al iemand gevonden :?
Ik zou kiezen voor een zwarte tafel met witte stoelen :P
Maar een witte tafel met zwarte stoelen is ook wel keigaaf :=
En met wit kan je nog een keer een andere kleur stoel, andere kleur accessoire erop knallen voor een heel ander effect....


nope. wel een tafel op marktplaats die ik maar even ga showen aan mijn vriend... kijken wat hij er van vind.

maarre... bij zwart kun je ook andere kleur stoelen doen toch? al zal dat niet snel gebeuren. mijn hele woonkamer (en slaapkamer :o ) zijn zwart/wit...

mijn studeerkamer is trouwens netjes. klerenkast bijna :P morgen weer een dag ;)

zij

Berichten: 3390
Geregistreerd: 27-04-09

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-09 09:56

en coot? is het je gelukt gister het hele hok leeg te krijgen?

ik ga zo even verder aan de kledingkast, en daarna mijn slaapkamer. die is gelukkig niet heel veel werk (denk ik)...

verder even kijken voor witte stoelen, want... wss gaan we maandag een zwarte eettafel ophalen :D moet de adverteerder nog wel even reageren natuurlijk dat dat goed is... ik kan niet wachten :D

nou, en verder waarschijnlijk ff stal helpen verven van iemand, dus even wat anders dan puinruimen :) Morgen ga ik dan als t niet te warm is denk ik in de tuin aan de slag.

Was trouwens heel erg, maar heb in mijn fanatiekerigheid een lijst gemaakt op papier met dingetjes die ik nog moest doen, en ben gelijk aan een lijst voor mijn vriend begonnen... had em maar wel ff van te voren gewaarschuwd voor hij thuis kwam. moets t natuurlij kniet verkeerd opvatten, maar t werkt wel! hij heeft ook al eea gedaan wat echt nog moest gebeuren en ik niet kan, of dat echt zijn verantwoordelijkheid is (zijn zooi) :P

Coot

Berichten: 3182
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: ergens in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 11:33

zo goed als, er staat alleen nog een bureau en een kastje :D Maar die mogen blijven staan, voor de nieuwe eigenaar :P
Heb gisteren mijn klerenkast ook onder handen genomen, daar liggen nog kleren in voor zo'n 2 weken en verder heb ik mijn hele ladenkast leeggeruimd zodat die verhuisd kan worden naar het nieuwe huis van mijn opa en oma.

Even ter verduidelijking: Ik ga verhuizen naar Spanje, er moet zo min mogelijk mee. Ons huis moet 31 augustus helemaal leeg zijn := En mijn opa en oma moeten nog verhuisd worden voor die tijd, dus we hebben heeeeeeeeeel veeeeeeeel te doen..

Onderschrift? Nog nooit van gehoord....

zij

Berichten: 3390
Geregistreerd: 27-04-09

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-09 11:59

jeetje, druk zat dus...

Wat leuk zeg: Spanje. Hoe dat zo? Waren jullie NEderland zat? Of vanwege werk ofzo(hoeft niet te antwoorden natuurlijk ;) ) Lijkt me wel spannend zeg!

Maarre: dikke pluim dat het je gelukt is. Ik heb vandaag een hoop dingen gedaan die ik nog moest doen, maar van opruimen is het nog niet echt gekomen. Heb even een schop onder me kont nodig denk ik ;)

Maandag gaat trouwens door... Dus nu alleen nog stoelen zoeken... Ga ik nu eerst even doen ;)

Coot

Berichten: 3182
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: ergens in Nederland

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 12:43

Jep heel druk, maar het houd je van de straat haha!
Spanje, ja, mijn ouders willen al en jaar of 10 verhuizen naar Spanje, maar ze vonden dat mijn broer en ik eerst een diploma moesten halen en zelf bepalen of we mee gingen. We zijn nu oud genoeg (ik 20, broer 21) en hebben allebei een MBO diploma. We willen graag mee dus we hebben besloten met het hele gezin naar Spanje te gaan!

Vandaag staat mijn slaapkamer op de planning, zal ik een voor en een na foto plaatsen?

Onderschrift? Nog nooit van gehoord....

zij

Berichten: 3390
Geregistreerd: 27-04-09

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-08-09 13:06

O wat leuk!

ja, doe maar een fotoverslagje. is voor jezelf ook leuk om te zien ;)

ik zat net op msn met n vriendin, en kwam op een heel leuk woord. is er zeker 1 voor galgje!

puinruimbui! (en probeer dar maar eens een paar keer achter elkaar te zeggen ;) )

en nu ga ik de computer uit zetten en aan mijn kledingkast en slaapkamer. misschien doe ik eerst de slaapkamer... is minder moeite hoop ik ;)

Coot

Berichten: 3182
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: ergens in Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 14:10

Oke, ik ben klaar, ik de foto's in link, want ik weet niet of ik de foto's mag plaatsen.

Bed voor:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-QPUPAYR7.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VIWIQ6TD.jpg

Bed na:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-KTGNZPQE.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-CK6K8W38.jpg

Foto vanaf bed, voor:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PFQEUTFK.jpg

Na:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VOBBQAOX.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-AAY84YYK.jpg

Naast mijn bed voor:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZFSLJHIB.jpg

NA:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-ZQFHF8BY.jpg

Dat was het :)

Onderschrift? Nog nooit van gehoord....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 15:10

Netjes Coot! Leuke kleurtjes ook je kamer. :))

savasan

Berichten: 1044
Geregistreerd: 21-03-08

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 15:15

Pfoe ik wou dat ik kon zeggen dat ik mee ging doen, maar dat betekent voor mij dat ik 1x opruim en 2 weken later ligt alles weer in puin.

Mijn hele kamer ligt bezaaid met dingen die ik niet eens op mijn kamer zou moeten hebben (denk aan wasmanden, niet werkende klokken...)
Dit jaar doe ik examen van de havo, en het zou mooi zijn als ik me nu wel een keertje kan concentreren :)

Anoniem

Re: opgeruimd huis=opgeruimd hoofd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 15:20

Waarom heb je die dingen dan op je kamer? :P


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Facebook, Lalidan en 98 bezoekers