Wat is dit, strepen boven de heupen ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:22

Ik haat striae.......
Laatst bijgewerkt door Prima op 22-04-03 19:36, in het totaal 1 keer bewerkt

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:32

Wmijn schreef:
Hier nog een klantje... Het is niet anders, maar je kunt er volgens mij inderdaad niets aan doen. Ik heb het ook op mijn borsten, ook niet echt de leukste plaatst. Maar ja, het hoort er bij. Scheve mond

Vervelend is wel dat die op mijn heupen nu en dan jeuken. Daar ben ik niet zo blij mee. Iemand anders die dat ook heeft?



Ja, helaas wel....
ik heb ze door de zwangerschappen gekregen en dan uiteraard in de laatste 8 wk het meest. Ondanks smeren met vit. E etc. etc.

citalover

Berichten: 380
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:50

ik heb het jammergenoeg ook.
maar bij mij zie je het alleen als ik me half omdraai

sanne222

Berichten: 691
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:55

ik voel me soms net een zebra als ik op het strand lig! Haha!

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 19:55

Prima, door reacties zoals die van jou gaan meisjes/vrouwen zich heel erg ongemakkelijk voelen over straie, terwijl het toch echt een heel erg normaal verschijnsel is. Tenzij je natuurlijk bedoelde dat je er zelf last van hebt en dat je het heel erg vervelend hebt, dat kan natuurlijk ook.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:25

Wmijn schreef:
Prima, door reacties zoals die van jou gaan meisjes/vrouwen zich heel erg ongemakkelijk voelen over straie, terwijl het toch echt een heel erg normaal verschijnsel is. Tenzij je natuurlijk bedoelde dat je er zelf last van hebt en dat je het heel erg vervelend hebt, dat kan natuurlijk ook.


Ik ken geen vrouw die het niet heeft. Hoort nou eenmaal bij het lichaam. Heb het zelf ook. Vrouwen hebben er meer last van omdat ze meer rondere vormen hebben. Mijn buik daargelaten.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:33

hmm dan ben ik een uitzondering Haha! heb nergens last van!

paar vriendinnen van mij wel, maar ken er ook genoeg die nergens last van hebben!

en ook ik ben flink gegroeid(in de lengte, niet in de breedte) want ben bijna 1.80!

maar als ze eenmaal wit van kleur zijn valt het niet super erg op hoor! iig niet bij de mensen die ik ken!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:09

Dat zijn striae..... Misselijk
Heel veel vrouwen (lees: meiden) krijgen hier last van. Eerst heb je ze niet, de volgende dag heb je ze wel... Gelukkig worden ze na een tijdje wit en zie je ze bijna niet meer. Maar ze gaan nooit helemaal weg. Ik heb zo ook....vind het niet mooi maar ja, wat doen we eraan he Verdrietig

ps. Je kan er weinig aan doen, afvallen helpt ook weinig. Ben zelf ook niet de dikste (mt. 38) maar heb het ook.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 23:13

Tijdens de zwangerschap van mijn tweeling is mijn buik zo erg uitgerekt dat ik echt hele brede striaen eraan heb over gehouden.De huid ervan voelt ook heel eng aan ,of je er ieder moment door heen kan gaan.Het is jammer maar ik bedenk me dan maar wat ik er voor terug heb gekregen:twee gezonde meiden!En ja met de jaren worden ze lichter,maar helemaal verdwijnen doet het nooit!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 12:01

Ik heb ze alleen op me kont! Dus daar valt het nog wel mee, is niet zo zichtbaar gelukkig. Misschien wordt het wel minder om elke avond met bodylotion even in te smeren en te masseren met je handen?

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:06

Ik heb ze niet Verward

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:19

Ik heb ze ook, heel erg op mijn rug( ben 1.81 ) en op mijn borsten ( cup 90 D ).
Heb ze heel lichtjes op mijn heupen en bovenbenen maar op mijn borsten en rug dus het meest.
Maarja je zitten er nou eenmaal en dat moet je dan maar accepteren.

Liselot

Berichten: 32197
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:25

ik heb striae gehad op mijn heupen... best erg ook nog. nu een jaar later zijn ze helemaal weg. hoe? geen diee. maar ben er wel blij om

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 13:35

Tessebes"]
[quote="Haffielover schreef:
Ik hoop dat het snel gaat vervagen.


Dan moet ik je helaas teleurstellen, ze veranderen wel van kleur, maar ze gaan niet weg. Ze worden wit, net als gewone lidtekens.
[/quote]

Wou ik net zeggen.. ze worden inderdaad wit met de jaren.. Heb er helaas ook last van op mijn heupen en billen. Vaak hebben zwangere vrouwen dit ook en je kunt het voorkomen door met babyolie e.d. in te smeren en je huid goed soepel houden. Als je ze eenmaal hebt gaan ze helaas niet weg. Ik geloof dat je ze wel operatief weg kunt laten halen Verward maar dat lijkt me ook geen pretje

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-03 16:19

Nee , een operatie lijkt me niks.
Ik heb het en so whta, ik leer er wel mee leven.
Ik wist alleen niet wat het was, en vond het een beetje raar, eng gezicht.
Maar nu ik weet dat ik niet de enigste ben, en ik weet wat het is voel ik me al een beetje beter .
Bedankt iedereen voor jullie antoowrd

Kissies Amanda

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 19:07

Ik heb het ook, maar om eerlijk te zijn vind ik het niet eens erg... ja het is niet supermooi, maar echt in de weg zitten vind ik het ook niet( ze zijn niet rood ofzo)

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 20:41

Ik heb het een heel klein beetje, ook bij/boven mijn heupen. Niet heel erg, het staat alleen een beetje *uhm*.. raar Haha!. geeft mij op de een of andere manier zo'n 'oude vrouwen' idee Nerd

Maar ik heb er geen last van verder hoor, als je bruiner wordt zie je ze sowieso minder Lachen.

Ethelate

Berichten: 21123
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 21:13

op mijn bovenbenen een paar kleine streepjes...
zouden door te snel groeien zijn gekomen... en toenemende spiermassa
te veel gefietst en paard gereden Haha!