Vakantie al gepland of geboekt?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:36

Ik ga in augustus op vakantie met mijn vriend. We gaan 10 daagjes naar Corfu. Ik heb er echt zin in Haha!
We hebben een auto gehuurd zodat we rond kunnen toeren en van alles kunnen zien. Natuurlijk gaan we ook lekker op het strand. Ik ben benieuwd, heb al zoveel leuke verhalen over Griekenland gehoord.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:53

hmm niet echt vakantie, zou wel maar heb er geen geld voor en ga heeel misschien in de herfst met mn vriendin een weekje naar turkije!!!

Maar ik ga waarschijnlijk met Marfiek en onze pony's op de boerderij van de fokker waar ik altijd heb gereden 1/2 weekjes kamperen, paarden staan op de wei dus kunnen onze pony's in box. Caravan ook ergens op het erf Haha!

Miran

Berichten: 4454
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:30

Wij gaan eind mei 2 weekjes naar Corsica, lekker aan het strand liggen, maar ook zeker wandelen, paardrijden en lekker actief zijn!

memory

Berichten: 535
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 21:35

Tja ik ga niet echt op vakantie maar mijn stage in Mongolië beschouw ik maar als een soort van vakantie. Ik ga samen met Elise (zit ook op bokt) van 15 augustus tot 28 oktober (waarvan we 7 dagen in peking zitten) Dit alles mits SARS niet verder doorzet natuurlijk.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 22:29

Ik ga 3 maanden naar Friesland, werkvakantie, maar vooral heeel erg veel lol en veel leren weer Lachen Lovers Hond en paard gaan met mij mee Haha!

_flo_

Berichten: 1269
Geregistreerd: 02-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 22:54

Kriebels aanwezig en plannen ook....
In het naseizoen... begin september.
Manlief en kids een weekje het huishouden laten doen... (komt echt goed hoor)... wat ik het hele jaar door doe...
En dan heerlijk richting Turkije/Griekenland... zonnen. Dromen
Voor die tijd even een duikcursus volgen...

Moet ik wel vermelden, manlief geeft niets om vakantie, de zoon van 16 gaat echt niet meer met Ma mee en de dochter zit dan weer op school.

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 22:55

Zomervakantie??

Ik ga zondag eerst nog een weekje skiën in Val Thorens Haha! Haha!

Daarna wil ik ook echt weer fanatiek op concours, (mits er geen vervoersverbod meer is Frusty ) dus heb ik nog geen zomervakantie gepland.

Denk dat ik wel een paar daagjes met mijn vriendje wegga Lovers , maar ik weet echt nog niet waarheen.....dat hangt voornamelijk af van het beschikbare budget (er moeten nl ook nieuwe leren rijlaarzen, een nieuw springzadel enz enz komen)

LadyJane

Berichten: 1487
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Woudrichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 09:09

JAA! a.s. zatwerdag een week naar Turkije!! Cool Ik heb al m'n spulletjes al klaar, inclusief zonnebrand factor 15 die ik waarschijnlijk nog niet eens hoef te gebruiken. (het is nu maar 13 tot 20 graden daar..) Boos!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 09:29

Lekker kamperen aan het Garda meer Italie, echt heerlijk!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 09:31

wij gaan in de meivakantie 1 week naar denemarken

en in de zomervakantie gaan we naar nederland, en waarschijnlijk nemen we ons paardje dan ook mee Lovers

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 09:59

We gaan w.s naar Australie. Trekken langs de Oostkust met de auto en daarna relaxen in een luxe oord en zwemmen in Great Barriere Reef. Dat lijkt me zo gaaf!!!! Party!!

Nog 3 maanden te gaan.....I'm counting!!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 11:34

Wij gaan ook op vakantie! 11 Augustus voor 12 dagen naar Canarische Eilanden, Tenerife. (iemand al eens eerder geweest???)

Miep

Berichten: 1707
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 11:42

Mijn vriend en ik gaan 10 dagen naar Italië, daar gaan we bij mijn ouders op bezoek Haha!
Ik zal het even uitleggen aangezien iedereen me voor gek verklaard dat mijn vriend en ik eigenlijk met mijn ouders op vakantie gaan *LOL*

Ik heb nog een broertje van 9 en die gaat nu al 2 jaar alleen met pa en ma op vakantie.
Over het algemeen vind hij dit wel heel leuk maar toch vroeg ( ehh smeekte bijna ) hij mij of ik dit jaar met hem en mijn ouders mee wou.
Maarja ik wou ook wel graag weer met mijn vriend op vakantie, dus kwamen me tot de conclusie dat mijn ouders 3 weken met broertje naar Italië gaan , en mijn vriend en ik 10 dagen bij hem op "bezoek" komen.

Enneh..het kost me vriend en mij alleen maar een vliegreis en een keer een ijsje/etentje Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-03 11:57

Wij gaan naar Ameland, en Händell gaat mee
We gaan in een stacaravan van een collega en Händell gaat naar de vader van een collega van Jantina die daar tegen over woont.
De merrie´s en de honden blijven lekker thuis, lijkt me toch wel relaxed maar 1 paard en verder niets.
Ik heb er echt zin samen met Jantina en Isolda scheuren over het strand Cool

Linnie
Berichten: 1103
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-03 22:08

sow hier zijn echt de zomervakantiekriebels al aanwezig!!!!!
ben al aan t aftellen (ga laatste week van juli en eerste twee weken van aug.) dan lekker naar Spanje!!!!! (L'estartit) lekker mn ouders en mn tante en oom en mn twee neven!!!

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 21:31

Wij zijn al geweest! We zijn wezen cruisen in het Caribisch Gebied.
Waanzinnig mooi en heerlijk luxe! En er waren niet heel veel oude mensen op de boot, juist veel jongeren (de Amerikanen hadden Spring Break, dus er zaten heel veel scholieren die op vakantie waren op ons schip).
We hebben Sint Maarten bezocht, Saint John en Saint Thomas(Maagdeneilanden), en als laatste Great Stirrup Cay (Bahama's).
Ik zou zo wel weer willen!

Misschien gaan we van het najaar nog wel weg voor een weekje of zo...

chex

Berichten: 409
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:15

Ga van de zomer met mijn gezin 2 weken naar Tenerif. Ook gaan we nog een weekje met de paarden naar Brabant.
Ga over 6 dagen eerst nog met een vriendin een week naar Gran Canaria

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:21

Chex, asociaal Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:23

Ik ga ook naar tenerife Cool

(Oeps, had al eens eerder gezegt Schijnheilig )

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:25

Ik ga een weekje op ponykamp met Chica!
Voor de rest nog niks gepland Lachen

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:44

Stelletje bofkonten!!!
Denken jullie aan mij als jullie aan de Playa zitten??? Huilen

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:49

Ik ga in november 3 weken naar Zuid-Afrika, bijna al geboekt. Voor de rest niet veel van plan. Weekendje Pinkpop en in de zomer midweek Ardennen en eventueel een weekend naar een of andere stad Haha!

Peppertree
Berichten: 3389
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 13:59

Yeah baby,ik ga naar Portugal voor 8 dagen! heb er echt onwijs veel zin in.Moet nog wel eerst even slagen,maar dat komt wel goed,heb namelijk nu drie weken vrij om te leren!
Ga wel voor t eerst vliegen,en zie er best wel tegenop,heb wel een keer in zweefvliegtuig gezeten en dat schijnt enger te zijn,dus nou ja..........Albufeira,here we come!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 14:09

We gaan met Pinksteren een week naar Italie, met vrienden van ons! Daar heb ik best wel zin in Lachen !
We wilden de eerste 2 weken van aug. op vakantie gaan. Wáarheen, hadden we nog niet besloten. Nu heb ik vorige week een drachtige merrie gekocht Clown , dus moeten we de plannen wat bijstellen Knipoog ! Het zullen nu wel de eerste 2 weken van sept. worden (onze kinderen hebben de hele mnd Aug. en de eerste 2 Sept. weken vakantie). We zitten nu aan Mallorca te denken; is maar 1 1/2 uur vliegen, in die tijd nog lekker weer en we kunnen v.a. Nürnberg vliegen, wat natuurlijk wel zo handig is Knipoog ! Ik heb het er al met mijn man over gehad, dat ik evtl. maar 1 weekje mee ga, dan kan ik heerlijk een week met Dikke, merrie en veulen tuttelen, zonder dat man en kinderen zeuren dat ik altijd zo lang op de stal ben Knipoog !
Van de herfst ga ik waarschijnlijk een week naar Kenia Lachen ! Samen met m´n schoonmoeder, schoonzusje en de schoonmoeder van mijn schoonzusje! De schoonzus van míjn schoonzus (snappen jullie het nog Haha! ) woont daar nl. en die willen we natuuuurlijk wel gaan bezoeken Lachen !

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 14:16

tinkernikky schreef:
Helaas pindakaas voor ons geen vakantie, ben al jaren niet meer geweest.
het is kiezen of delen bij ons, of onze horsies of ieder jaar op vakantie>
en bovendien kan ik mijn horsie niet zo lang missen, worden we allebei ziek van......



en zo geldt dat ook voor mij. En de huidige euro's geven zowiezo al helemaal nergens meer ruimte voor. Ik blijf dus thuis.