Uit het oog verloren?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Uit het oog verloren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-03 17:55

Hebben jullie dat wel eens, dat je iemand helemaal uit het oog bent verloren en wel benieuwd bent naar hoe het met diegene gaat?

Ik heb bijvoorbeeld mijn eerste vriendje nooit meer gezien en die woonde in Groningen dus kom je ook niet makkelijk tegen Knipoog Ik ben nu na 6 jaar best wel benieuwd hoe hij terecht is gekomen eigenlijk..

Same thing met een vakantievriendje waar het contact langzaamaan mee verwaterd is.. ben ik ook wel benieuwd naar.

Dus zit ik me te vervelen en zoek via google op hun namen, en ik vind zowaar een paar e-mail adressen... dus ik heb die mensen een mailtje gestuurd van 'ben jij die en die uit stad X?' Haha... ik ben wel erg benieuwd of ik ze vind. Op zich weet ik hun adres nog wel maar ja, bellen naar het 'ouderlijk huis' om te vragen naar zoonlief is toch iets te eng..! Meneer nummer 1 zal wel niet lukken, die heet namelijk in de trant van Piet Jansen (en daar zijn er miljoenen van op internet haha) maar ach, you can try...

Wat zouden jullie er van vinden als je zélf zo'n mailtje kreeg van een ex van 3/4 jaar terug? Leuk of nee laat maar...?

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:16

Ik zou het leuk vinden! Nou ja, niet dat ik exen heb ofzo haha, maar vrienden ofzo... ja, erg leuk, mits je natuurlijk zonder ruzie uit elkaar gegaan bent (iets onvergeeflijks).

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:18

Mwa sommige mensen, maar ik laat liever het verleden achter me en leef in het heden richting toekomst.

Barb

Berichten: 12075
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:20

Ik heb dus een oud klasgenootje gevonden uit Haarlem via schoolbank.nl
Ik ben verhuisd toen ik 11 was en zat naast haar in de klas, nu 15 jaar later weet ik hoe het met haar gaat en vond het erg leuk om een
mailtje van haar te ontvangen *LOL*

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:01

Ligt eraan hoe het contact was destijds of hoe de relatie is beeindigd. Iemand met wie ik met ruzie uit elkaar ben gegaan hoef ik nu niet zo nodig te spreken.
Van anderen zou ik het op zich wel leuk vinden, maar echt vrienden/vriendinnen hoeven het niet te worden. Ik heb genoeg aan de mensen die ik op dit moment om me heen heb.

* To Belg, or not to Belg *

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:15

Het lijkt me wel leuk om te weten hoe het met mensen gaat die je uit het oog bent verloren. Maar meestal horen mensen bij een bepaalde fase in je leven, daarna krijg je anderen bekenden. Bij echte vrienden is dit natuurlijk niet het geval, maar die verlies je naar mijn mening ook niet uit het oog...

Ethelate

Berichten: 21113
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:39

ligt er aan, hoe het komt dat we elkaar niet meer spreken, als ik het idee heb dat dat komt omdat "zij/hij"geen moeite meer nam om contact te houden, ben ik heel stug daar in...
Maar sommige vakantievrienden zou ik wel weer eens willen zien!

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:50

absoluut. Sommige hier kunnen zich misschien Ada herinneren. Dit was mijn beste vriendin, ging ook mee paardje uitzoeken etc..
Door een ongelukkig misverstand spraken we elkaar bijna een jaar niet. Ik heb toen de tel gepakt, en we hebben heel gezellig zitten beppen.
Ik weet dat als ik nu zou bellen, het weer harstikke gezellig zou zijn, maar Ada zegt gewoon eerlijk dat ze in haar leven geen tijd heeft voor vrienden, ze kan geen vriendschappen onderhouden... Tja, dan houdt het voor mij op

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:00

Ja, zo heb ik twee goede vriendinnen uit het oog verloren *andere is het contact langzaam verwaterd* ook zes jaar geleden doordat ik naar een andere school ging. Ik zou wel eens weten hoe het nu gaat en wat ze allemaal hebben gedaan etc.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:50

Ik zou eigenlijk niemand kunnen bedenken uit het verleden die ik nog weleens zou willen spreken Haha! Degene met wie ik een goede band had, spreek ik nog steeds af en toe namelijk.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:56

Ik ben btw een half jaar geleden mijn beste vriend van basisschool/middelbare (1ste en 2de klas) op het station weer tegenkomen en sindsdien hebben we weer best veel contact Lachen

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 00:57

Ik zou best graag willen weten, hoe het met de mensen van mijn lagere school zou zijn! We zijn toendertijd allemaal in de derde (of was het nou vierde Verward ) klas daar op school gekomen (omdat het een hele nieuwe school was). We hadden een hele aardig meester en ik heb eigenlijk hele goede herinneringen aan die klas Lachen ! Dat is nu 28 jar geleden en ja, dát zou ik idd best leuk vinden!
Ex-vriendjes hoeft voor mij niet zo; als ik ze toevallig ergens tegen kom, vind ik het geen probleem, een mailtje zou ik waarschijnlijk nog wel beantwoorden, maar daarmee zou voor mij de kous af zijn!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 05:41

Hmm, ik zou om eerlijk te zijn absoluut geen contact meer willen met een ex-vriendin. De een had geen interesse in mij maar het geld, de ander ging vreemd. Dus nee, hoeft voor mij niet zo. Wat betreft oude bekenden. Ik zou iemand wel gedag zeggen, maar om eerlijk te zijn wil ik eigenlijk van niemand weten hoe het gaat.

Nathalie1981

Berichten: 4219
Geregistreerd: 13-12-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 07:24

Ik heb wel een ex vriendje in Zwolle waarvan ik wel zou willen weten hoe het met hem gaat.
Verder zou ik wel willen weten hoe het met een oude vriendin van me gaat, maar heb nog steeds niet het lef gehad om haar te bellen. (Zag haar laatst wel, maar natuurlijk hield ik mijn mond weer eens dicht)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 07:57

Sypheron schreef:
Ik ben btw een half jaar geleden mijn beste vriend van basisschool/middelbare (1ste en 2de klas) op het station weer tegenkomen en sindsdien hebben we weer best veel contact Lachen


Dat was idd heel leuk. We waren ook aan het proberen geslagen hem ergens te vinden. Hij is toen namelijk een keer verhuist en we waren via de gemeente naar info aan het vragen geweest. We waren nog maar net bezig met onze zoektocht toen Roy hem op het station trof toen ie op weg was naar mij toe.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 08:57

Bij veel mensen lijkt het me best leuk om ze zomaar weer eens te spreken.
Van het weekeind was ik op een feestje van een goede vriend van mij(die ik ken sinds ik 2 was). Kwamen daar ook 3 jongens binnen lopen die ik al een paar jaar niet gezien had. Ik heb met alle 3 op de basisschool gezeten en dat was echt gewoon heel leuk. Eigenlijk net alsof we elkaar nog regelmatig zagen.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie