Vriendin staat op het punt om vreemd te gaan

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Vriendin staat op het punt om vreemd te gaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:53

Terwijl ze al jaren een vriend heeft. Loopt allemaal niet zo lekker met vaak ruzie, maar ze houdt volgens mij wel van hem.

Met die jongen heeft ze eigenlijk nog niks gedaan, beetje gezoend en gevoeld. Die jongen woont samen!!!

Afraden of lekker laten doen?


Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 17:55

afraden!

String je bent het mooiste wat ik heb! String, du bist das schönste Pferd! Frits, ik hou van jou maar je moeder is een slokop.

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:00

Je kan er natuurlijk wel over praten met haar. Maar verder vind ik het haar keuze.

Als zij denkt er gelukkiger van te worden. Alleen is het dan wel zo eerlijk om gelijk een punt achter je relatie te zetten lijkt mij.

Dit lijkt mij meer iets voor tussen haar en dr vriend.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:07

Ja het is en blijft haar keuze.
Ik vind zelf dat als je vreemd gaat, je niet onwijs veel van je huidige vriend/vriendin houd maarja.

En nog niks gedaan? Ze heeft wel met hem gezoend, dat is al vreemd gaan en van die jongen die samen woont vind ik het ook erg dom.

Maarja, je kan haar niks verbieden, liefde maakt vaak blind en straks krijg je daarom ruzie met haar. Je kan wel zoals Antoinette al zegt gewoon met der praten er over

22 Januari verwachten we ons kleintje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:30

Ja, maar ik sta zo ontzettend in dubio. Ik weet gewoon dat het al een tijd niet lekker gaat en ik denk dat dit wel een manier is om uit te vinden wat ze nou werkelijk voor hem voelt.

Anderzijds wil ik het absoluut afraden omdat ik erg bang ben dat die jongen verliefd op haar wordt. En dan heb je volgens mij werkelijk de poppen aan het dansen!

En ik heb natuurlijk geen zin in ruzie; maar zo'n vriendin is zij ook niet want ik kan alles tegen haar zeggen.

Heeft niemand van jullie een soortgelijke situatie gehad en wat hebben jullie toen gedaan? En wat heeft die vriendin gedaan(of jij als je zelf de hoofdpersoon was)

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:44

Wat ik eigenlijk al niet snap is dat ze van plan is vreemd te gaan. Zoiets plan je toch niet? Dat gebeurt, lijkt mij..

Als je het van plan bent, kan je beter gelijk een punt achter je relatie zetten. Dat zou ik haar dan ook adviseren.

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:05

duidelijk afraden. Misschien komt ze er wel achter wat ze voor haar vriend voelt, maar eigelijk is ze superegoistisch. Zowel tegen haar vriend, die andere jongen en die vriendin van de jongen.
Als je alles tegen haar kunt zeggen moet je dit ook kunnen zeggen.
En vreemgaan en voelen is toch echt wel vreemd gaan imo.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:33

lekker laten doen, het is haar leven, haar leermoment en door het af te raden zul je haar er toch niet van behoeden. Ik denk dat jij een luisterend oor kunt bieden en je niet al te druk maken. En mocht je toch haar problemen mee naar huis nemen kun je altijd nog zeggen dat je wat afstand wil hebben van de situatie.

ik ben zelf ook tweemaal heftig verliefd op een ander geworden en moest zelf uitvinden wat mijn huidige relatie me waard was en afwegingen maken van wat ik bij de ander kon halen.

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:37

Laten gaan, ze is zelf verantwoordelijk voor haar daden, dit is duidelijk iets wat ze 'nodig' heeft om een keuze te maken. Natuurlijk kun je je mening en twijfels erover uitspreken naar haar toe, maar ik denk niet dat zij daar niet bij stil gestaan heeft.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Baileys

Berichten: 544
Geregistreerd: 26-08-02
Woonplaats: Koudekerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 23:28

Ik was zelf de hoofdpersoon in soortgelijke situatie en ik ben er voor gegaan. De beste keuze die wij beiden ooit gemaakt hebben. Mijn grote liefde!

Wie de kudde volgt
loopt altijd in de stront

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:19

Je kan haar adviseren en het haar afraden maar de keuze ligt toch bij haar. Je kan t haar niet verbieden. Als je haar vriendin bent respecteer je haar keuze.

Het zou niet verstandig zijn maar ja...

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:20

laat ze lekker hun eigen boontjes doppen, tot ze naar jou toekomen. dan kan je zeggen wat je vindt.

Amor Vincit Omnia

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:21

Mwa keuze voor vreemdgaan is er nooit, als je zo leuk bent om vreemd te gaan moet je ook durf hebben om het uit te maken met je huidige vriend zodat het geen vreemdgaan meer is. Zulk bedrog vind ik een van de stomste dingen die je kan doen.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:59

Dat ze die andere jongen leuker vind dat kan natuurlijk. Maar vreemdgaan is voor mij absoluut geen optie. Je wil of de ene jongen, of de andere, maar niet allebei.
Als zij eerst met een andere jongen moet gaan zoenen om erachter te komen of ze nog iets wil met haar eigen vriend... Dan is die relatie toch al niet wat het zou moeten zijn.
Dus uitmaken of vechten voor haar relatie. Maar het is niet eerlijk om haar huidige vriend op deze manier voor de gek te houden.

* To Belg, or not to Belg *

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 21:05

Afraden natuurlijk!

Mause

Berichten: 2454
Geregistreerd: 01-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 22:33

hier snap ik nou helemaal niets van. Waar is hier in hemelsnaam het respect gebleven naar haar eigen vriend die ze al jaren kent Verward ??? Zoiets plan je toch niet, het kan je hooguit overkomen. En als het je dan gebeurd, dan zou ik in dat geval er niet mee kunnen slapen, zonder dat de ander het weet.

Ik zou niet graag in jouw schoenen staan, zeker niet als ik de vriend in kwestie ken. Als je een goede vrendin van haar bent, zou ik zeker er een gesprek aan wagen om haar ervan te overtuigen dat het niet goed is waarmee ze bezig is. Dit is onrechtvaardig voor de persoon die gewoon bedrogen wordt Scheve mond . Als ik daar lucht van krijg, dan kan ik dit niet zomaar laten gebeuren .

Indien ze niets van je wilt aannemen, zou ik er zo weinig mogelijk mee te maken willen hebben. Het is dan aan haar wat ze er verder mee doet.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, DeGelukkige4, HorsePhoto, janneke_S, Omany, Sascha_Z, Sjokki, Telpeva, Varenka en 193 bezoekers