verliefd......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

verliefd......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 21:47

Op zoƫ....

zo'n mooi en lief bont paardje.... probleem, ik heb al een knollie die voor geen miljoen weggaat.

twee kan ik op stal niet onderhouden, maar buiten wel, er is namelijk een mogelijkheid ze in een paddock met schuilstal te houden. twee voor de prijs van een op stal zeg maar....

WAT ZAL IK DOEN?????
moet je altijd maar naar je verstand luisteren??? ze gaat de verzekering in net als toeties. aankopen moet te regelen zijn.
ik heb net het hele gedoe met haar veulens meegemaakt, ik kan me niet voorstellen dat ze nu naar een ander gaat die haar wil kopen.
ze vertrouwd me zo...
Maarja, dan moet ik hier blijven wonen, in mijn eenkamerwoninkje. kan niet groter, geen auto, op de scooter.
dat heb ik er allemaal voor over.
Ik kan toch gewoon LEVEN? doen wat ik wil.
me gevoel zegt jaaaaaaa, maar zijn verstand werkt niet mee.

ik moet dan ook iiemand hebben die op toeties rijd tegen vergoeding, 2 of 3 keer in de week. Dat wilde ik pertinent niet, geen andere op mijn paard. maar nu zal ik wel moeten.
dat is ook goed, wil ik ook doen.
HEEEEEEEEEEELLLLLLLLLPPPPPPPPPPPPPP

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 21:49

misschien moet ik het gewoon DOEN. ga haar eerst nog helemaal inrijden. ze heeft net twee veulens verloren, pak alles rustig weer op.

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 21:49

ik kan gewoon een heel topic in me eentje volkrijgen met piekeren...

Poosje81
Berichten: 21188
Geregistreerd: 13-08-02
Woonplaats: La Douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 21:57

Jeetje, wat ken ik het gevoel. Ik was weg bij mijn vriend, zit weer bij mijn mama in huis en ik moest iets doen! Dus maar op paardenjacht, en ik ben geslaagd. www.geocities.com/leonoorv/haifa
en die gaat ook nooit meer weg, net zoals Baggio.

Tip:: Kop of munt, beste van de drie. Ga op je gevoel af, dan je verstand, wat wint??

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 22:14

Ik begrijp jouw wens om dit paardje te kopen wel. Maar je moet je verstand wel degelijk gebruiken.
Uit je bericht begrijp ik dat je afhankelijk zou worden van een financiele vergoeding van een bijrijder, mocht je dit plan doorzetten. Dat vind ik niet zo handig. Wat nou als diegene stopt met rijden, of er op een andere manier een kink in de kabel komt?
Zolang je het financieel niet zelfstandig kunt rondkrijgen zou ik het NIET doen!

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-03 22:56

neeee ik wordt niet afhankelijk van een bijrijdster. dat is het niet.
zo bedoelde ik dat niet!

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:27

Vroeger stonden Debbie en Smook onder die schuilstal. Mijn vader en vriendje hebben die nog gemaakt. Haha!

Bedenk wel goed waar je aan begint. Ik heb erook twee en helaas heb ik voor Smook niet zoveel tijd. Zij is dan ook een beetje met pensioen. Het verschil is natuurlijk dat Smook 23 is.
Zoe en Toet zijn jonger.

Je moet het wel elke maand opbrengen en vergeet niet je voer erbij te rekenen.
Maar aan de andere kant als je verliefd bent is het moeilijk haar te laten gaan. Zo een paardje kom je niet zo snel weer tegen. Lovers

Succes met je (moelijke) beslissing.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 09:30

Toeties schreef:
neeee ik wordt niet afhankelijk van een bijrijdster. dat is het niet.
zo bedoelde ik dat niet!


Dat verandert de zaak wel een beetje. Maar mijn mening blijft dat je er niet aan moet beginnen tenzij je er zeker van bent dat je genoeg tijd en geld hebt.

Tries_en_Faf

Berichten: 3676
Geregistreerd: 27-11-01
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-03 17:40

ben eruit:
zoe blijft van piet, hij wil toch nog een veulen van haar, dan zien we volgend jaar wel verder. hij zou har niet verkopen, ik heb de eerste koop.
en ik kan lekker tuffen met haar op deze manier
toppie

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:39

Toeties schreef:
ben eruit:
zoe blijft van piet, hij wil toch nog een veulen van haar, dan zien we volgend jaar wel verder. hij zou har niet verkopen, ik heb de eerste koop.
en ik kan lekker tuffen met haar op deze manier
toppie


En zo hoef je geen dubbele stalling te betalen Pling