Zwangere geiten vermoord hier in de buurt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laar

Berichten: 6654
Geregistreerd: 24-02-02
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 18:48

hehe Mayo Haha!

Idd heel ziekelijk gedrag zo zeg!
het idee alleen al! Verdrietig

Avanti

Berichten: 13904
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 19:11

Wat een paasei, voor altijd in de cel en flink flink afranselen, die gene die dit gedaan heeft verdient geen leve. Bah wat een zieke geest zeg. Misselijk

Ik heb echt te doen met die moeders zeg Huilen wat zullen die een pijn gehad hebben, echt super zleig. Ook vreselijk voor de eigenaar die ze zo aan getroffen heeft. Scheve mond

( Zijn jullie trouwens ook latijd benieuwd wie hier nou achterzitten, ik kan gewoon niet begrijpen dat zulke mensen hierrond lopen Huilen Is toch niet normaal?)

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:36

adriana schreef:
Gatverdamme, instelling.. een inrichting zul je bedoelen, achter slot en grendel.
Die mensen zijn krankzinnig.

idd vreselijk gruwlijk. Hoe kunnen mensen zoiets doen Boos! Boos! ik vind het echt &%$#@

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 20:46

Avanti schreef:
( Zijn jullie trouwens ook latijd benieuwd wie hier nou achterzitten, ik kan gewoon niet begrijpen dat zulke mensen hierrond lopen Huilen Is toch niet normaal?)


Nee dit is zeker niet normaal, maar elke keer gebeurt weer zo iets afschuwelijks.. Ik ben benieuwd wanneer er weer een paard opengesneden in de wei ligt, kan tegenwoordig allemaal gedaan worden, vandaag nog.. RESPECT waar blijft het??!!
ZIEK is dit!!!!!!!!!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-03 22:27

klinkt als iets semi-duisters, sekte achtig. Het is in ieder geval walgelijk, arme beestjes... Verdrietig

wabisabi

Berichten: 5008
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 08:59

Ik hoop dat ze ze snel pakken want zoiets doet een normaal mens niet Boos!

Jannelientje

Berichten: 317
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Goirle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 11:40

Dit is te afshcuwelijk voor woorden, maar ik zal het toch proberen. Ik kan niet geloven dat mensen zo weinig respect hebben voor de wereld en de wezens die erop leven. Dat het geweten van de daders dit toelaat!
De daders willen natuurlijk bewijzen dat ze de macht en de vrijheid hebben o te doen wat ze willen. Zelfs al worden ze niet gepakt, ik weet zeker dat ze gestrafd zullen worden. Je moet verantwoordelijkheid nemen voor je daden, ook voor de slechte daden.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 13:43

sherwood"]
[quote="Viking schreef:
Ik heb vroeger twee hangbuikzweintjes gehad,daar vond ik op een morgen alleen nog de kop en poten van terug,bleek achteraf buitenlanders gedaan te hebben[zei de politie]het is maar goed dat ik er nooit achtergekomen ben wie het waren,anders had ik een moord begaan!

Nou wil ik niet rascistisch over komen, maar we hebben het hier dus wel over die mensen die nederland blijft opvangen omdat ze zo zielig zijn! Gaan ze dus je lieve varkentjes even bewerken! Hufters. En die geiten, dat is in de islam een lekkernij voor de paassen, ofzo. Een delicatesse, dat wel, maar ik weet niet meer zeker of het voor pasen was, of iets anders, als een trouwerij. Maar Ook hier hebben we het weer over die zielige mensen die we echt moeten opvangen, omdat ze anders nergens heen kunnen.
Ik heb met dat soort mensen (huisdier slachters) wel andere plannen. Moeten het ook niet wagen om op m'n terrein te komen. Komen ze er niet meer vanaf..... Boos!
[/quote]

waarom denk je dat steeds meer mensen er een hekel aan krijgen.. ? Boos! Hier word ik echt kwaad van... alleen maar profiteren van Nederland bah. Koop dan een schaap in de supermarkt..maar dat is natuurlijk te duur. He bah wat een vieze ##&#$*&^#$*&$*#&!!!!!!!!!

edit: Het is trouwens ook te belachelijk voor woorden dat je een paardje 's nachts ook niet meer buiten kan laten omdat het dan kans loopt verkracht te worden door een man met een stok... echt ziek.. die dieren kunnen helemaal niks terug doen. Dat soort mensen moet je echt meteen een kogel door de kop jassen!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 18:30

Dat is dus ook precies wat er gaat gebeuren als zo iemand hier komt. Heb ik geen respect meer voor. Daar rijden we gewoon met de kraan overheen. En dan was het een ongelukje.....
Ik kan me daar dus ook echt kwaad om maken. "t idee dat nederalnd ze nog steeds op blijft vangen. En het gebeurd steeds vaker, hoe kan dat toch...

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 19:41

Rare wereld leven we toch af en toe, sommige mensen zijn echt niet goed bij hun hoofd Misselijk

Even wat anders: lees ik over de tekst heen dat buitenlanders dit gedaan hebben? Verward

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-03 20:14

Hoho, dit schiet me even in het verkeerde keelgat!!

Dus alleen buitenlanders bewerken al die beesten? Want Nederlanders mogen het wel allemaal flikken, door wie het ook gedaan wordt, dit kan niet getolleerd worden.
Maar wéér wordt 1 soort mensen over 1 kam gescheerd...
Het zal best hoor dat er buitenlandse mensen dit weleens doen. Maar zullen we dan gelijk de Nederlanders erbij tellen? Want daar hoor je geen woord over!

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:15

Nee nee nee dat bedoelen we niet. Er staat bij vikings antwoord namelijk dat het waarschijnlijk buitenlanders zijn geweest. Natuurlijk zijn alle mensen even erg wie het ook doet. Maar het is geen mening, maar een feit als ik zeg dat ongeboren lammeren tijdens de ramadan wel gegeten mogen worden, en dat het als lekkernij geld voor moslims. En wat betreft die Walibies, ja daar weet je natuurlijk nooit van wat er achter steekt, maar bij eendrachtige geit d'r lammeren aborteren, en nog wat extra organen mee nemen, kun je toch wel vrij zeker zeggen dat het om eten gaat.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:17

Volgens mij is het voor een echt goede moslim verboden om op deze manier dieren van het leven te beroven. Dieren dienen eigenlijk in hun geloof met respect behandeld te worden. Het kan ook best het werk zijn geweest van een toekomstige seriemoordenaar.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 10:41

Het is zeker verboden om op deze manier in de Islam vlees te verkrijgen.

Sherwood, en jij eet nooit lamsvlees? Geitenvlees? Schapenvlees? Dit is gewoon in normale restaurants te verkrijgen hoor, dus ik snap je ophef niet echt. Dan zou al het gegeten vlees onwijs zielig zijn. Tuurlijk is het ook zielig voor de dieren, maar het gebeurt wel.

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 11:00

Ik had het ook al gelezen in de krant idd. Degene die dit heeft gedaan is echt zwaar ziek in z'n hoofd. Dierenmoord/mishandeling is echt het aller lafste wat je kunt doen. Van mij mogen deze mensen heel lang achter slot en grendel met tbs Lips are sealed

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 14:45

Mayo schreef:
Het is zeker verboden om op deze manier in de Islam vlees te verkrijgen.

Sherwood, en jij eet nooit lamsvlees? Geitenvlees? Schapenvlees? Dit is gewoon in normale restaurants te verkrijgen hoor, dus ik snap je ophef niet echt. Dan zou al het gegeten vlees onwijs zielig zijn. Tuurlijk is het ook zielig voor de dieren, maar het gebeurt wel.

Nee dat eet ik niet, hahaha.
In de islam hebben dieren geen rechten. Ik heb 4 jaar in een islam land gewoond, en weet hoe deze cultuur daar over denkt. Ongeboren dieren zijn volgens de islam geen vlees. dus mag dat ook op vrijdag gegeten worden, en ook tijdens de rammadan. Het is een feest maal. Maar elk normaal denkend mens zal dit verafschuwen, dus ook een islamiet!
Ik zeg ook niet dat ze het 100% zeker hebben gedaan. Maar nadat mijn neefje (9maanden oud) is vermoord, en mijn tante bijna ook. Ben ik alergisch geworden voor mensen die denken dat ze hun eigen cultuur met alles erop en eraan hier ook neer kunnen zetten. Ga niet vertellen wat er is gebeurd, maar kan wel vertellen dat het alles met de cultuur van een allochtoon te maken had. Dat was in zijn land heel normaal.
Ik draaf door. Ik ben geen rasist, maar wel heel voorzichtig. En ik denk dat meerdere mensen er ook zo over denken. Nederlanders zijn net zo ziek. Duitsers ook en belgen ook. Allemaal 1 pot nat, maar die doen het niet uit geloofs overwegingen. Niet dat het iets uit maakt, met welke reden je zo iets doet, maar dat is nou eenmaal mijn standpunt. Je moet ZIEN wat er gebeurd en je er niet voor blijven afsluiten, of uit vluchten zoeken. Ongeacht de afkomst, geloofsovertuiging, en wat dan ook, zo'n daad is verschrikkelijk, en iedereen de zelfde straf.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 14:50

ja, dergelijke daden zijn op geen enkele manier goed te praten. HEb je gelijk in.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 20:40

He bah!!Ik heb zelf ook geiten,ben blij dat ze achter slot en grendel staan..!! Trouwens Mayo; bij ons is wel eens een buitelander (marokaan volgens mij)geweest die onze geiten wou kopen voor de rammadam,ok das wel een ander feest maar ze eten dus wel geiten!