Dagje weg met collega's , ideeen ??

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pmarena

Dagje weg met collega's , ideeen ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-03 14:09

Ha Bokkers !!!!!

We zitten hier op het werk te bedenken wat we eens voor leuks zouden kunnen doen , als bedrijfsuitje zeg maar Lachen

Het gaat om een mannetje of 10 , we willen wel graag iets DOEN , een beetje sportief , wat actie en lol enzo Tong uitsteken

Wat we tot nu toe hebben bedacht :

* Kano-en in de Biesbosch
* Zeilen
* Golfen
* Karten
* Bowlen

Dat soort dingen , dat lijkt ons wel leuk om te gaan doen.
Maarja , echt een heel leuk apart idee zit er niet echt bij.....en er moet natuurlijk ook bij een leuk tentje iets gegeten worden Vork

Hebben jullie ideeen en suggesties om er echt een geslaagde dag van te maken ? Hoe gekker hoe beter Clown

PAARDVRIENDELIJKE ZADELS EN RUITERSPORTARTIKELEN ONLINE SHOP www.fijn-zadel.nl NU GRATIS VERZENDEN VANAF 50 EURO.
Heb je een vraag over een Barefoot-zadel? Kijk eerst even *HIER* Barefoot Nederland - alle nieuwtjes op FACEBOOK
KASSA-koopjes: Slowfeeder hooinetten 20mm, Biothane teugels in allerlei kleuren. *\o/* Klik hier

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 14:35

bunsie jumpen!!! Haha!
mmmff verder denken, ik schrijf maar wat op:
karten,
darten,
lan gamen
speurtocht Haha! Haha!
zwemmen
skien
een of andere wedstrijd
paardrijden
kamperen
naar een of ander saai museum Extreme duivel
suvivalen

succes!

Picasso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 17:32

Paintballen, karten, laisergamen....... Cool

Moondancer: dressuur Z2+wp, springen L+wp en nogmaals Z1+wp
Charlie: zadelmak.

Kaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 17:42

Wij zijn, nu bijna 2 jaar geleden, met alle collega's (10 ongeveer) een dag weggeweest.
We hebben toen een watersportdag gehad, en dat was echt onwijs cool *LOL* !!
De dag werd georganiseerd door Haag Sportief en was heel afwisselend. We hebben o.a. leren waterskieen, was echt zo leuk! Ook gingen we met z'n allen op zo'n banaan en op een band achter een speedboot. Er waren nog meer dingen, maar dat weet ik ff niet meer...
Tussendoor zat er ook eten en drinken bij, alles was geregeld.
Lijkt dat je wat?

*...Working hard for something you want is better than wishing for it...*

flashyjac

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 17:44

Snowworld Zoetermeer is erg leuk!!! En is ook niet zo ver bij je vandaan, of zie ik dat nou fout

Fabienne1Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 18:45

Ik werk sinds kort bij een bedrijf wat dat soort activiteiten organiseert. Het eten kan er eventueel bij gereserveerd worden. Ze hebben b.v. kanoen maar ook lasergamen, levend voetbalspel, moordspel, steppen etc. etc. Ik weet niet met hoeveel mensen jullie zijn, maar dit is pas leuk als je met een aardig grote groep bent.
Voor informatie over het bedrijf, kijk op: www.rongenaktief.nl

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 19:22

Karten of paintballen vind over het algemeen iedereen wel leuk.
Als je meer voor gezelligheid gaat kun je ook zo'n oud Hollandse spelletjesdag doen: Beugelen, ofzo. Dat hebben wij vorig jaar met de hele familie gedaan en dat was echt ontzettend gezellig. Daarna nog een bbq gedaan. Was echt een geslaagde dag/avond.

* To Belg, or not to Belg *

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 21:41

heb donderdag radiovossenjacht gehad van mijn werk. Was ook wel erg leuk om een keer te doen.

favoriet tijdverdrijf overdrijven is ook een vak
hoe sloop je een crosshindernis... nou zo dus
Gaat een ruiter naar de kapper; komt ie weer buiten.... Wat denk je.... Pony weg....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie