Met de caravan naar spanje voor 4 weken.
Mijn moeder loopt al bijna 2 jaar met een hernia.
Ze heeft maanden op de wachtlijst voor pijn bestrijding gestaan. En voor de vakantie was het dan eindelijk zo ver. Ze kon eindelijk die spuiten gaan halen! na 1 dag was ze al pijn vrij! ze kon eindelijk weer functioneren. Dus de vakantie kon toch nog door gaan!
Vanmorgen eind van de ochtend belde me moeder. Ze vroeg wat ik aan het doen was, ik was de hond aan het uit laten. Ze vertelde me dat ik niet moest schrikken maar dat ze in het ziekenhuis lag.
Al vanaf maandag. De hernia is er zo hard in gehakt dat ze niks meer kon.
Gelukkig hebben we kennisen daar in de buurt in spanje en die hebben een nederlandse huisarts daar in geschakeld. Alles is in een stroom versnelling gegaan! Ze is opgenomen in een hele goede prive kliniek.
Alles waar ze hier al ruim een jaar op wacht kwa onderzoeken zijn daar in 2 dagen gegaan.
De kleine hernia is weg. Daar is een hele grote voor in de plaats gekomen.
Ze gaan nu regelen dat ze daar geopereerd gaat worden. Dat krijgt ze vandaag of morgen te horen.
Nederland heeft al goed gekeurd in elk geval.
Ik barste gelijk in tranen uit

Als ze geopereerd word zal ze liggend/vliegend terug naar nederland komen. Mijn vader zal alleen terug moeten komen met de auto en caravan (vanuit benidorm) Ik heb al gezegt dat als die niet alleen wil ik een enkeltje pak om met hem terug te rijden.
Ik ga zelf 15 aug op vakantie. En heb samen met mijn moeder de zaak.
Mijn moeder zou dan dus werken.
Mijn broer is al een beetje in gewerkt, die pakt de zaterdagen dat ik weg ben.
Di en vrij sluit ik die 2 weken de zaak. En ma/wo/do gaan mijn tante en een vriendin van me moeder werken. moet ze dus zo snel mogelijk zo goed mogelijk in werken.
Brengt toch een hoop zorgen met zich mee.
Zei al dat ik wel wilde anuleren maar dat wilde me moeder niet.
Ik kan zo weer in janken uit barsten. Ik vind het zo vreselijk voor mn moeder. En mijn vader die daar alleen zit, die man kan amper voor zich zelf zorgen, kan niet koken, spreekt geen engels niks.
Gelukkig gaat mijn broer er morgen met het vliegtuig heen!