Ik wil in december een weekendje weg met mijn vriend. We zaten aan de datum van 18 dec tot 21 dec te denken! Het liefst in een 2-persoonshuisje, en het liefst in Brabant, aangezien hij dan net wel/net niet zijn rijbewijs heeft en anders afhankelijk zijn van onze ouders met vervoer.
We willen wel dat er 's avonds iets in het park te doen is bv. een Plaza. We hebben Landal Green Parcs en Center Parcs al vergeleken.
Landal Green Parcs: €371,50 Center Parcs : €279,07
Allicht weten jullie bokkers iets goedkopere reisorganisaties? Maar wel een beetje vergelijkbaar met bovenstaande parken..
Denk dat 2persoonshuisjes relatief behoorlijk aan de prijs zijn, vooral als je gaat vergelijken met hotel ed.
Shanel
Geplaatst: 28-07-09 21:12
De Wijde Blick in Renesse heeft 2 hotelchaletjes. Je zit in een chaletje maar je krijgt 's ochtends ontbijt, dat wordt naar het huisje gebracht. Volgens mij was dat 75.- per nacht.
Quarterh0rse: De 1e kan tie niets vinden aan onze ''eisen'' (subtropisch zwemad, 2 personen) De 2e had ik al bekeken. De 3e, daar moet een volwassene 19 zijn. De 4e loopt vast Kijk ik straks nog even!