ladies, ongesteld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 12:31

Het eerste jaar dat ik ongesteld was, had ik nergens last van. Het 2e jaar, had ik er ontzettend last van, en lag ik ook een paar dagen op bed. Toen ben ik aan de pil gegaan, en ik heb er daarna nooit meer last van gehad.
Lang leve de Pil Haha!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 12:32

Ik heb er een tijd heel erg last van gehad, en lag dan echt elke dag van mijn mentruatie ziek op bed. Sinds ik aan de pil ben is dit gelukkig een heeel stuk minder en daar ben ik erg blij mee moet ik eer lijk zeggen!

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 12:45

Gelukkig heb ik ook niet erg last ervan...
Ervoor soms wel beetje gevoeliger en voor de rest niet echt ergens last van... heel af en toe een beetje rugpijn, maar ook niet echt erg.
Dus ik hoor ook bij de gelukkigen Haha!

Elke

Berichten: 5885
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 12:52

ik heb er gelukkig ook nooit zo heel erg veel last van Lachen

Dus ik kan me ook aansluiten bij de gelukkigen Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 13:09

Ik ben een ongelukkige Boos!

Ik krijg altijd knallende hoofdpijn, buikpijn waarvan je krom gaat lopen, overal spierpijn, mijn hele rug doet zeer, vaak ook nog duizelig. Vreselijk chago en prikkelbaar. Daarom doe ik maar zo`n 1 keer in de 3 a 4 maanden een stopweek.

Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 13:11

flair schreef:
Ik ben een ongelukkige Boos!

Ik krijg altijd knallende hoofdpijn, buikpijn waarvan je krom gaat lopen, overal spierpijn, mijn hele rug doet zeer, vaak ook nog duizelig. Vreselijk chago en prikkelbaar. Daarom doe ik maar zo`n 1 keer in de 3 a 4 maanden een stopweek.


Gelukkig, toch nog iemand die ook zo'n last heeft, ik voelde me al zo alleen Haha!

Dennis

Berichten: 31471
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 16:46

Nee, eigenlijk bijna nergens last van. Enkel de dag van te voren dat ik net niet helemaal lekker in m'n vel zit(geen last ergens van maar d'r toch net niet helemaal bij zijn). En de 1e dag af en toen een klein beetje buikpijn.

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 17:45

als ik ongesteld ben ga ik voor mn gevoel echt door de hel..!
De eerste 4 dagen heb ik vreselijke buik/rug/hoofdpijn, misselijk, prikkelbaar, huilbuien. Ik kan dan alleen krom van de pijn in bed liggen. En het duurt ook 7 a 8 dagen, en ik verlies ook vrij veel bloed.
ik ben ook nog heel erg onregelmatig ongesteld en soms sla ik een keer over, en dat tewijl ik het al 5 jaar ben ofzo. Het heeft zn voor- en nadelen!
Paracetamol o.i.d. werkt niet bij mij. Ben er laats weer voor bij de dokter geweest en ik heb nu een speciaal medicijn voor als ik ongesteld ben, dan moet ik 4/5 dagen lang 2 pillen slikken, dat ga ik het vanaf de volgende keer innemen, hopen dat het werkt.

Nina

Berichten: 1683
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: Vlissingen, Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 18:27

Ik voel er dus echt hélemaal niets van!
Lijkt me iig wel heel vervelend als je er veel last van hebt. Maar ik kan ook niet weten wanneer ik ongesteld word als ik de datums niet onthoud, want voelen doe ik het niet Haha!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 18:51

Paar dagen van te voren ben ik harstikke sjaggie, de eerste dag heb ik zeurderige pijn en voel ik me moe. De rest van de week heb ik eigenlijk nergens last van

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:41

Ik heb ook best een makkie, ik heb 1 keer gehad dat ik heel de dag op bed lag mdat ik zo'n pijn in me buik had, maar verder eigelijk niet zo gehad...
Ik verlies ook niet super veel bloed vind ik ook wel beter!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:43

Ik ben nu een paar keer ongesteld geweest maar mijn probleem is dat is het steeds onregelmatig ben. Ik weet dus nooit wanneer ik een tapon in moet doen Boos!
De keren dat ik ongesteld bent geweest kreeg ik ongeveer 2 uur van te voren best wel erge buikpijn. Daarna ben ik het gewoon 5 dagen ongesteld. Ik verlies niet echt heel erg veel bloed maar ook niet echt weinig. Soms heb ik dan hele erge buikpijn maar meestal valt het wel mee. En over het algemeen ben ik niet zo chagereunig.. Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:54

Ik ben nu aan de pil, maar ik had altijd vreselijk last van mijn ovulatie en ook niet normaal, de eerste keer dat ik het had ben ik met gillende sirenes naar het ziekenhuis gebracht omdat ze dachten dat ik iets ergs had Haha!
Ben nu dus aande pil, ben 4 dagen ongesteld en voel de buikpijn aankomen dus slik dan direct een asprine, verder nergens last van.

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:55

Ik heb er ook niet zoveel last van, maar wat ik wel heel vervelend is dat ik dan weer last heb van puistjes maar dat is eigenlijk wel het enige. Die puistjes komen een week van tevoren en dan weet ik wel wanneer ik ongeveer ongesteld wordt en bij mij is het na drie/ vier dagen alweer over en heb ik soms een paar krampen. Bij mij valt het eigenlijk wel mee Lachen

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 19:55

helemaal nergens last van. Lachen

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:00

Bij mij geen makkie maar heb er eigenlijk weinig last van. Maar ben toch altijd blij als het voorbij is. Beetje buikpijn de eerste dag, daarna nergens last van. Alleen zooooooo onhandig.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 20:12

Ik heb ook niet superveel last. Vroeger was het zelfs zo dat ik het aan voelde komen. Dan moest ik heel nodig naar de wc terwijl ik bijv. net geweest was. Dan werd ik echt ongesteld op de wc, dat spaarde een hoop smerige onderbroeken.
Ik kon alleen nooit lang met tampon in lopen, dan werd ik echt helemaal gek en kreeg ik ook buikpijn (doordat ik vreselijk liep te stressen). Dit jaar ben ik nog helemaal ziek om 3 uur 's nachts m'n bed uitgegaan. Het ging prima, maar toen werd ik zo ziek wakker, tampon eruit en het was over. Is gewoon psychisch. Thuis heb ik daar gelukkig niet meer zo'n last van. Hoewel ik tegenwoordig dus gewoon standaard vergeet m'n tampon te verwisselen.
Het is wel zo dat ik tegenwoordig pijnlijke borsten heb, ene keer erger dan de andere keer. Soms kan ik gewoon niet paardrijden van de pijn, de andere keer voel ik het geeneens. Daar kan ik dan ook gerust een week mee rondlopen. Buikkramp wisselt ook nog wel, soms echt niet te harden, dat ik maar dubbelgevouwen op de wc ga zitten met mijn homeopathische pilletjes in de aanslag (dat is dan maar 1x in de 3-5 dagen dat ik er last van heb) en de andere keer voel ik het geeneens. Verder loop ik ook heel regelmatig, op de maan idd.
Het is wel zo dat áls ik me niet zo lekker voel ik dan gelijk verhoging en zelfs koorts krijg. Dat is heel vervelend, want het wisselt per keer en ik kan het dus ook niet direct met elkaar linken, maar verder niets te klagen gelukkig...

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 21:22

Eerst had ik nergens last van,maar nu wordt ik er wel ziek van.
De eerste dagen helpt rustig aan doen het beste,de dagen daana juist bezig zijn.Heb vooral last van buikpijn,rugpijn en misselijkheid.

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 21:24

Ik heb er echt een pleuris hekel aan Boos! van mij mag het 5 jaar wegblijven.
Ik krijg meestal erge buikkramp, maar dat duurt maar een paar minuten en dan later nog een paar keer een paar minuten.
Verder zie ik het altijd voor elkaar te krijgen om door te lekken Frusty

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 21:33

Ik vind het geen ramp.
Ben altijd even vrolijk als altijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 21:36

In de tijd dat ik nog geen pil slikte had ik 7 dagen enorm bloedverlies.
Ook had ik hevige buikpijn, zo erg dat ik zelfs verschillnde keren ben flauwgevallen.

Niet echt leuk dus Verdrietig

Nu ik de pil gebruik heb ik dat niet meer, maar sinds een jaar heb ik de eerste dag migraine
Ik denk elke keer dat het wel over gaat, maar toch maar eens een afspraak gaan maken bij de huisarts

Elise

Berichten: 1987
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-03 23:26

Sinds de pil is het tenminste regelmatig geworden. Wel ben ik het weekend ervoor in een lichte depressie.. maar verder verloopt het gelukkig best redelijk. Wel wat buikpijn en soms wat rugpijn maar ik mag niet klagen Lachen

loulou

Berichten: 14811
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 09:35

heb er ook nie veel last van.
eerste 2 dagen soms wel wat pijn in me onderrug, maar dat valt omzich wel mee.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 11:05

Ik heb er nooit echt last van gehad, alleen de laatste keren begin ik flinke krampen te krijgen zo erg dat ik niet meer op mn benen kan staan (lekker als je dan moet werken Boos! )
Had normaal hetzelfde als jou stef, die "zeurderige" rugpijn vind ik zooo irritant Haha!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 18:29

Ik had veel last van mijn buik, kreeg hoofdpijn en rugpijn en had het idee dat ik dood bloedde Scheve mond Toen ben ik de pil gaan slikken, maar daar kreeg ik veel last van (hoofdpijn enz.) Nu heb ik een andere pil gekregen en gaat het gelukkig beter. Ik ben minder lang en hevig ongesteld, hoewel ik me de eerste dag nog steeds behoorlijk rot kan voelen.