help! telefoon te hard laten vallen en nu....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

help! telefoon te hard laten vallen en nu....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 20:07

doet ie nix meer Boos!

of ja nix...beetje bij beetje krijg ik hem weer tot leven!

heb een Siemens C45 die al steeds uitzichzelf uit ging, maar goed daar valt mee te leven!(hij was al vaak gevallen)

nu is ie echt heeel hard op de stenen vloer gevallen, en lag in veeeeel losse stukjes!

gelukkig nix echt kapot, ja mn frontje zit een scheur in maar goed, die kan ik wel een nieuwe halen!

maar ik zette hem in elkaar en deed hem aan en.....hij deed het!!!

of ja hij ging aan...alle knopjes doen het nog, maar er komt gene geluid meer uit! en als ik iemand bel, horen ze me niet!

trilfunctie deed het ook niet meer, maar heb hem(met beetje geweld)weer helemaal uit elkaar gehaald, en terug in elkaar gezet, en nu doet de trilfunctie het wel weer!

maar wat is nu slim om te doen, teruggaan en vragen of ze m kunnen maken, of meteen een nieuwe telefoon kopen?

en ik was zo dom geweest om geen verzekering(voor t 1e jaar dat je je foon hebt) af te sluiten, tegen diefstal&vallen, want dan had ik hem nu dus laten maken!en die verzekering(mn zus heeft m wel) kost echt veeeeel minder dan een reparatie!
dus als ik een nieuwe foon koop verzeker ik hem t 1e jaar wel! ik laat hem gemiddeld 1x per week vallen dus ja....

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 20:10

Even open maken en kijken of alles aan de binnenkant nog op z'n plek en vast zit. Misschien is er een verbindinkje los gegaan door de val, even aandrukken en klaar!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 20:13

Ja, hij gaat wel aan zoals je schrijft, maar als niemand je hoort door dat ding, kun je dus wel zeggen dat ie kapot is. Je hebt 'm pas een jaar heb ik begrepen. Da's nog niet zo heel lang.
Ik zou eerst in de winkel vragen hoeveel een reparatie zo ongeveer kost. Dan kun je altijd nog besluiten om hem te laten repareren of een nieuwe te kopen. In dat laatste geval raad ik je een simlockvrij toestel aan. Dan kun je je huidige sim-kaart nog gewoon gebruiken.
Enne....dan niet meer zo vaak laten vallen he? Knipoog

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 20:14

Ik zou zelf een nieuwe kopen...maar als je het toch iedere keer laat vallen weet ik het niet.
Ik ben nogal zuinig op mijn telefoon.
Hij valt dus eigelijk nooit alleen als ik in bed aan het smsen ben en in slaap val Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 20:23

haha ja ik heb hem nu net 9 maanden! dus bij de volgende sluit ik gelijk een verzekering af tegen diefstal&vallen enz

en ik doe zo mn best om er voorzichtig mee te zijn(zijn al te veel foons gesneuveld...) maar vandaag ook, ik had mn sleutels&foon vast, sleutels vallen, ik vang ze op, maar terwjl ik ze opvang open ik mn hand, en ja daar lag mn foon op de stenen vloer....

ik heb nu een siemens C45 en T-mobile als netwerk, nou wilde ik al een tijdje de C55 hebben, als ik die eentje koop, met ook T-mobile kan ik daar toch ook deze simkaart indoen? want weeeeer een nieuw nr ga in nooit kunnen onthouden Haha! mn oude foons waren steeds van KPN en daar kon ik ook steeds mn oude simkaart indoen, alleen gebruikte toen wel meestal t nieuwe nr(omdat ik toen nog weleens domme acties had zoals met uitgaan met mn zatte kop wildvreemden mn nr geven...)

maar ik ga maar eens langs die winkel, wordt pas volgende week donderdag, eerder ben ik niet vrij, of zijn de winkels dicht als ik vrij ben, dus een hele week niet bellen! smssen kan gelukkig nog wel!! en hij trilt weer dus kan nog wel horen/voelen als ik smsje krijg Haha!

maar binnenin, daar zitten 3 metalen plaatjes, daaronder zitten denk ik de draadjes ofzo, maar daar kan ik niet onderkijken, zit vastgesmolten lijkt wel, verder zit alles wat ik zie gewoon nog vast!


haha dat heb ik ook weleens Sunshine!dan ben ik aan t smssen en val ik spontaan in slaap en dat ligt mn telefoon weer naast mn bed!

Samantha_

Berichten: 10809
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 20:26

Als het vastgesmolten zit dan lijkt dat me goed, dan zou ik er inderdaad in de winkel naar laten lijken. Succes ermee, blijft in ieder geval wel lekker stil zo...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-03 21:29

ik mis mn foon Huilen

de hele week niet bellen(mag met huistelefoon geen 06 nr bellen....) en smssen gaat nog maar beperkt...want mn beltegoed is haast op, en kan niet opwaarderen want ik hoor dus niet wat die stem zegt als ik bel om op te waarderen en gokken wanneer ik precies alles in moet toetsen is nog niet goed gegaan Boos!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 21:33

Op 538 heb ik van de week gehoord dat je ook kunt SMS'en met je e-mailadres. (ook Hotmail).
In de adresregel tik je als adres in: <telefoonnummer>@mail.sms.com (of was het nou sms.mail.com?). Je krijgt een eventueel antwoord in je mailbox terug.

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 22:00

Ik zou ff langs een telefoon winkel gaan om te kijken wat ze er nog aan kunnen doen en hoeveel het kost om te repareren. Misschien kunnen ze het nog wel voor een klein prijsje maken, had m'n vader laatst ook.. terwijl die nog van plan was een nieuwe tel te kopen.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 23:00

Renske20 schreef:
haha dat heb ik ook weleens Sunshine!dan ben ik aan t smssen en val ik spontaan in slaap en dat ligt mn telefoon weer naast mn bed!


Soms hoor ik dan ineens *PLOF* en ben ineens weer wakker *LOL* *LOL*