die verdomde pijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-02-01 23:03

vandaag weer veel last van?? tja is het nou mijn rug vandaag waar mijn benen weer op reageren of andersom. ik heb zowel ernstige rugklachten als die heupafwijking. het lijkt op een blokkade in mijn rugwat zenuwen afkneld en dus pijn veroorzaakt in mijn benen.ik moet waarschijnlijk en tijd een corset gaan dragn om te kijken of dat de klachten verminderd. grr klote lijf. kan ik weer bijna niks doen. met het boktweekend zal ik toch waarschijnlijk niet kunnen rijden... anders kunne julli me dragen naar de slaapkamers. baal baal. als je nu zou kunnen lezen wat ik denk ik kan vwel schelden op mijn lijf.!@##$%^&*() zo!!! dat lcuht op groeten lonneke


jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-01 23:20

Ik hoop dat het gauw weer beter met je gaat en dat je dan minder pijn zult hebben!!!

Jacqueline

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 11:45

Dat is inderdaad echt vreselijk poedersuiker... Kan het me goed voorstellen. En ik hoop met jacqueline mee!

Laui

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 13:43

Beterschap! (vgb)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 13:44

mocht het zijn dat de rit van 2 uur te lang is: kun je misschien na onze rit nog op Lt 's avonds ofzo (zaterdag) dart we met z'n alleen een stukje gaan wandelen een kwartiertje of halfuurtje en alleen stappen als dat lukt.
Vind het wel erg leuk dat je meegaat!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 14:41

Beterschap

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 15:02

sterkte, klinkt niet echt fijn... behoorlijk poedersuiker om t zo ff te noemen. beterschap

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-01 18:19

ik heb ook erg veel zin in het boktweekend. ik kijk er erg naar uit. leuk om jullie nu eens allemaal te ontmoeten. tja die pijna zal wel weer zakken. vandaag is het weer iets beter. ik heb wel besloten om nina te verkopen. ik kan de beslising nog jaaaren voor me uitschuiven,maar ik weet dat het nooooit beter zal worden. en ik vind het zonde van nina om haar alleen in de wei te zetten als fokmerrie als ik nu kijken wat ze in 5 maanden al heeft gepresteerd. dus nu ga ik toch die mensen inlichten. misschien willlen zij haar wel kopen. ze verdient een goed tehuis waar volop met haar gereen word. . omdat ik de laatste tijd weer veel last heb gehad heb ik er lang over nagedacht maar ben tot de harde conclusie gekomen dat het beter is voor haar en voor mij.

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 18:55

Nou ik vind het een hele stap wat je neemt....maar alleen jij weet wat je moet doen.......en bij deze wens ik je dan ook sterkte toe...als je Nina hebt verkocht!!!!

Ga je nog wel verder met ponys ofzo?

Groetjes van Jacqueline

Cissi_D

Berichten: 1549
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-01 20:57

Heel veel beterschap

Dick
Berichten: 89
Geregistreerd: 26-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 00:14

Jeetje meid, da's geen makkelijke beslissing.... Veel sterkte ermee! Groetjes, Dick.

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-01 20:56

Heel veel sterkte

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, Bonnelover, fnpetter1990, furious, goesju, Knollboll, Ladypronk, Lisselot, Loreke2, MissJeanny, Oehlala, Roosch, Suusw, Tigress en 147 bezoekers