Foto's van entiteiten.

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DUDIEFOREVER

Foto's van entiteiten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-09 23:45

Hee bokkers :) ,

Omdat er nu een topic is over spookhuizen, en we daarin heeeel erg offtopic gaan, heb ik bedacht een ander topic aan te maken, zodat jullie hier foto's kunnen plaatsen, en dat soort dingen :) .

Babeth

Re: Foto's van entiteiten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 00:44

Zoekfunctie is your friend.
Er zijn al miljoenen topics over.

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 01:05

Ja?

Ooh oke :) .

Caye

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:34

en eeen foto verzamel topic is niet toegestaan ;)

tutje_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:40

maar ik vind het wel een goed idee,!

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-09 17:44

DUDIEFOREVER

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-09 17:59

@ moonsparkle : goede site!

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:18

Ik heb er altijd één bij Joris op de foto, dit kan Roosje zijn, mijn vorige paard.
Maar de "orb" staat er alleen op bij Joris in de buurt in zijn stal, nooit in een andere stal.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-V4HUQIU8.jpg

Ben vorige week naar Valkenbrug geweest met schoonzus en zij heeft daar foto's gemaakt tijdens een bezoek aan de gemeentegrotten en op één foto waren er wel 100 orbs te zien, terwijl ze doorgaans aan het klikken was, op de andere foto's is niks te zien.
Wij zeiden al tegen elkaar: dat zijn alle overledenen die ons opwachten. ;)

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:26

Nou sorry hoor maar ik geloof echt niet in die orbjes enz... Het is gewoon vuiligheid vd lens ofzo. Ik zie ze meestal op foto's (zelfs laatst op foto's van ons bij een hardcorefeest). Achja, wie weet wel een overleden iemand die nog graag naar feesten gaat ;)
Nee, sorry maar ik zie die dingen best vaak op foto's en ik geloof niet dat er dan ALTIJD wel een geest bij opstaat.

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:31

Geloof ook wel in die foto's. Maar van die witte bollen is allang bewezen dat het stof deeltjes in de lucht of op de lens zijn.

Bij de voorbeelden die Kaatje77 noemt zal dat ook stof zijn. Het is namelijk in een stal waar een paard staat (veel stof) en in een steen grot, en dan ook nog zacht steen dus daar is ook erg veel stof. Waarschijnlijk op die andere foto's niet omdat er dan nog niemand gelopen heeft voor haar.

Verder geloof ik het wel zoals op de spookhuizen site uit het vorige topic, daar zie je soms best duidelijk een silouet. Maar die bollen vind ik achterhaald.

Je kan ze ook op je foto laten verschijnen. Gewoon een kleed pakken of een stofdoek en dan er mee wapperen en dan een foto maken. Zeker weten dat je foto vol zit met bollen.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-09 17:47

Vooral nu ik op die site gelezen heb hoe ze mensen voor de gek houden met orbs op foto's en rook enz geloof ik er niet in.
Laatst (via een site vd topic van spookhuizen) zat ik er uit bewondering naar te kijken. Maar helaas is het dus allemaal nep.