Ik heb een topvent..........

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PRE

Ik heb een topvent..........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 12:27

-Mijn vriend smst alleen terug als het hem uit komt.
-Mijn vriend toont geen interesse.
-Praten over exen.
-Half luisteren.
-Rotzooi niet opruimen.
-Etc etc etc.........

Wat heb ik toch eigenlijk een topvent, hij is er altijd voor mij.
Smst direct terug, hij luistert altijd heel aandachtig en geeft daarop zijn eigen mening.
Hij praat nooit over zijn exen dat is verledentijd.
Hij is juist heel schoon en ruimt alles op.
Hij is heel beschermend en super lief, en zo kan ik nog wel even door gaan.

Met een woord hij is gewoon de perfecte man!
Nog meer bokkers met een topvent?
Laatst bijgewerkt door PRE op 03-07-09 12:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Blinnii

Re: Ik heb een topvent..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:28

Ik heb zelf dan wel geen topvent op het moment, maar het is wel heel prettig als je er eentje hebt! :D
Fijn dat jouw vriend echt je maatje is en gewoon een topvent, geniet er maar lekker van. :)

grietsjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:29

Haha ook ik kwam vandaag veel topics tegen over "slechte" vriendjes!
Zelf hier ook geen last van.. Vriendje heeft echt ALLES voor me over! En zeg nou zelf.. wij vergeten toch ook wel eens te smsen :+

Samm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:29

Ja ik ook! alleen ruimt hij niet altijd zijn rotzooi op maarja dat valt bij de rest in het niet :(:)

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:30

Ja ik meld me :D Hij smst altijd netjes terug, of smst uit zichzelf als ik t even druk heb en niks van me laat horen :o Hij ruimt zijn troep op, praat niet over zn ex-en, toont interesse en het leukste nog hij interesseert zich helemaal in mijn grootste hobby :) (zonder dat ik hem daartoe gedwongen heb)

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:30

Jep ikke...
tuurlijk hij heeft zijn dingetjes, maar mij zul je niet snel horen klagen...
- belt elke dag wel ff ergens een keertje,
- doet netjes het huishouden als hij vrij is
- ruimt veel op
- smst veel!!
- komt direct thuis als er wat is(vorig jaar mijn moeder overleden)
- bleef thuis toen mijn hond snachts overleden was
- overlegd altijd alles
moet ik nog ff doorgaan....

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 12:31

Ja de mijnes ook, hij gaat dan wel niet op mijn knol zitten.
Maar hij sleurt het beest wel mee de wei in.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:32

hihi de van mij wel hoor....die rijdt ook en gaat altijd gezellig zonder te klagen mee naar de manege, wedstrijd enz
draait proppen, zadelt al zelf op en af, brengt hem naar het land...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:36

Ja hoor, ik heb ook een topvent. Maar 't is en blijft wel een man, met alle bijbehorende kenmerken :D Maar ik geloof dat die van mij ze in slechts zeer milde vormen heeft dus ik klaag niet :D

Galexie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:36

Ben blij dat ik me ook hier mag melden :D . Na 14 jaar in een toch redelijk ongelukkige relatie te hebben gezeten, nu na een jaartje alleen te zijn geweest, de voor mij perfecte man gevonden te hebben. Hij luisterd als ik iets te vertellen heb, staat me met raad en daad terzijde, zonder zijn mening op te dringen, is lief, smst ook terug( meestal smst hij als eerste ;). Doet ook zijn eigen huishouding, is netjes. Vraagt steeds als eerste hoe het met mijn kinderen gaat. whahaha ook ik kan zo doorgaan, maar dan wordt het me teveel zwijmel zwijmel. (ik hoop trouwens, nu ik zo erover nadenk, dat we niet over dezelfde man praten, PRE.) Grapje natuurlijk. Gelukkig bestaan er ook zo een exemplaren, en ik ben heel blij dat ik eentje ervan ontmoet heb.

Denise_84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:38

Ik heb ook echt een topvent! Ondanks dat ikzelf echt een moeilijk persoon ben om mee te leven, wonen we inmiddels al 1 jaar probleemloos samen. Hij haalt echt het beste in me boven en het mooiste is.... we hoeven er beide geeneens moeite voor te doen. Het gaat helemaal vanzelf!

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:38

Mijne is precies hetzelfde als de TS, en ik laat 'm steeds maar weer merken hoe blijk ik met hem ben!

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:40

op het smsen na is mijn vent eigenlijk wel een topper :)
Alleen is hij als ik me niet fijn voel en er alleen over wil praten heel vaak zo dat hij alles tot in detail gaat uitpluizen en dingen zegt waardoor ik me nog rotter voel :+ maar dat is man eigen, oplossingsgericht denken haha.

maar hij is zorgzaam, schoon (hij zelf en zn huis :P) tot in perfectie, vraagt altijd hoe het was en is heel beschermend :) Ja ik heb het maar getroffen met zo man :)

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:43

Ja, ik heb ook zo'n man en ik ben zielsgelukkig met hem. Heb gisteren nog gezegd dat ik op Bokt had 'geklaagd' over zijn eigenschappen ha ha. Nee hoor, wij zijn goede maatjes en hebben respect voor elkaar en wat we doen.

We moesten allebei daarvoor eerst wat levenservaring opdoen en de nodige slechte relaties doormaken, daardoor zijn we allebei een stuk kritischer geworden en hebben we ons niet meer zomaar in een relatie gestort. Ik denk dat dat er mede aan heeft bijgedragen dat we nu zo gelukkig zijn met elkaar, nu alweer bijna 5 jaar.

We zijn eerlijk, open en houden oprecht van wie we zijn. En als je om elkaar geeft, gaat alles vanzelf. Dan maken exen niet meer uit, dan geeft het niet als iemand een uurtje geen tijd heeft om terug te bellen ivm het werk en dan ben je er gewoon voor elkaar als er iets is.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:45

Ik heb ook een fijne vent. Doet (bijna) alles voor me, is lief voor de kids en, heel belangrijk, is gek op paarden! :D

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:47

Ik ben ook ontzettend blij met mijn man!
* Hij overlegt alles eerst met mij
* Is trouw
* Praat niet over exen (tenzij ik er naar vraag)
* Klaagt nooit over het eten wat ik kook (zelfs als 't een ranzig nieuw recept is :D )

Maar ja, 't is en blijft een kerel, dus:
* Maakt 't doucheputje nooit schoon
* Komt (een enkele keer) veeeeeel te laat thuis (zonder te bellen of smsen) _-:(

Maar goed. Ik ben ook absoluut niet makkelijk om mee te leven hoor :+ ;)
We houden heel veel van elkaar en na bijna 3,5 jaar voel ik me vaak nog net zo verliefd als eerst. Heb ik opeens vlinders in mijn buik en als ik hem op een afstandje zie naderen, krijg ik altijd zo'n idiote big smile op mijn gezicht en zie er dan zo uit: :D :~

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:48

ja, hij is niet altijd even makkelijk maar wel top

quadripes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:48

@Paradox: dat heb ik nou ook bij mijn man, ik vind hem nog steeds een superlekker ding en ik ben nog steeds verliefd op hem! 't Is net als met mijn paarden, daar blijf ik ook naar kijken ;)

ohja en mijn man heeft zelfs 'paarden' als hobby ingevuld op zijn CV zei hij laatst..... MIJN paarden dan wel te verstaan he 8-) ... zoiets zegt genoeg, toch!
Laatst bijgewerkt door quadripes op 03-07-09 12:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:49

Meld zich!
Heb werkelijk niks te klagen over mijn vent!

SuperRupsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:50

Dan heb ik een rotvent, hij praat nog regelmatig met en over z'n lievelings-ex. En laat dat nou net m'n beste vriendin zijn :+

PRE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-09 12:50

Ik geef heel eerlijk toe dat ik soms ook best wel een bitch kan zijn.
Als ik chagrijnig ben op hem afreageren enzo, en vervolgens keihard moeten huilen omdat ik mijn gedrag naar hem toe zo gemeen vond.

En dan is hij altijd zo lief om te zeggen geeft niet..........

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:52

Al 10 jaar lang heb ik mijn topvent :)

quadripes

ha ha ja, ik ben soms ook wel es erg sjachrijnig en dan gaat ie me extra plagen... totdat ik het belachelijke van mezelf in zie en moet lachen en dan zie ik hem zo z'n lachen inhouden omdat ie dat allang had zien aankomen.

my_angel

Ik ook!!!

Hij helpt in het huishouden (is er beter in dan mij), accepteert iedere keer weer een nieuw beestje, gaat mee naar de ponyclub krijg hem daar zelfs op een paard, verzorgt de beestenbende als ik er niet ben, neemt de zorg van de kinderen op zich als ik een vergadering ben of de hele zondag bij mijn paardje en neemt een week vrij zodat ik voor mijn gemeente taken naar Hongarije wil!

Ik ben dal ook al 15 jaar samen en 10 jaar zeer gelukkig getrouwd!!!!!!!

Martina

Blackmagic85

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-09 12:53

@quadripes: Ideaal toch? Het oog wil tenslotte ook wat O:)