Chico en de buren.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Chico en de buren.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 23:27

Zoals wellicht bekend was (en is nog steeds een beetje..) Chico ziekjes.
Vanavond moest ik even weg en had zoals altijd de balkondeur open gelaten zodat Chico naar buiten kon.
Met mijn naaste buren heb ik altijd goed contact gehad, tot op het moment dat mijn ex en ik uit elkaar gingen. Chico kwam wel vaker op het balkon als we er niet waren en de buren hadden daar nooit geen problemen mee.
Maar tegenwoordig wordt er nauwelijks nog een woord gewisseld. Mijn ex komt daar nog steeds wel.
Maar zojuist kom ik dus thuis en staat de buurman me al op te wachten.
En ik krijg me daar toch de wind van voren! Lips are sealed
Chico heeft schijnbaar zijn stembanden goed gebruikt.
Krijg ik ineens te horen dat ik niet goed op mijn hond pas en als ik niet oppas er hele nare dingen gaan gebeuren. Verward Lips are sealed
Snappen doe ik het echter niet. De hond is hier al een jaar en nooit zijn er problemen geweest en nu ineens krijg ik een hele vloedgolf over me heen. Verward
Heb dus zoals ik dat gepast vind, gezegd dat ik me daar niet van bewust was en mijn excuses aangeboden. Iets wat naar mijn idee totaal niet gewaardeerd werd.

Tijd voor een bloemetje?


Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 23:42



Als je eerst niets te zeuren had moet je nu ook niet komen. En het is wel erg verdacht dat ze nu opeens gaan zeuren, nu het uit is met je ex Verward

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 23:45

Niets van aantrekken, laat ze maar zeuren. Niet op in gaan, zeker geen bloemetje achter aan sturen...

Het beste wat je kan doen, is doen alsof de preek nooit gebeurd is, en ze gewoon vriendelijk (maar met afstand! je weet nu immers wat je aan ze hebt) behandelen. Hou de eer aan jezelf... je hebt helemaal niets aan ruzies enzo...wat een gedoe, brengt je niets.

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 23:58

Tja, dat kan wel wezen, maar ik krijg er wel de kriebels van.
Straks ben ik Piko ook nog kwijt. Lips are sealed Of wat dan ook... Lips are sealed
Eigenlijk moet ik nog even weg nu... maar ik durf de deur niet eens meer uit.

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 09:38

Kan je de volgende keer dat je weg bent iets opnemen? Ik bedoel, een bandje laten lopen, (video)camera op een overzichtelijke plek, met geluid? Dan kan je zelf zien/horen wat je hond doet als je weg bent.
Het is namelijk best vervelend wanneer beesten lawaai maken omdat de eigenaar er niet is, maar dit is ook wel een perfect chantage middel voor buren die vervelend willen zijn.

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, Amazonbot, amy495, Astrophe, boyca, Duran123, ellen05, Esther, fjord_brucht, Freyr, IASCrawler, LCT, ManonGrr, nick_en_ik, rien10, Roosch, Sasqiua, soeboenoe, supervon78, venga, Xanthippe en 209 bezoekers