Ik ga hem zo missen..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Martine123

Ik ga hem zo missen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 22:28

zoals de titel al zegt; Ik ga hem zo missen..

over 3 weken vertrek voor bijna een jaar naar Amerika, waar ik super veel zin in heb,, alleen het idee dat 'hem' laat ik hem voor het gemak even "Bob" noemen..

Ik ken Bob dus sinds maart, hij is super leuk en lief en er is al wel het een en ander gebeurt...
Ik heb dus niks met hem, ik heb ook absoluuuuuut geen flauw idee of het wederzijds is ofniet, ook al lijkt het er af en toe wel op...

Ook zie ik Bob niet zo heel erg vaak,, maar ik spreek hem wel ontzettend vaak via Msn, telefoon enzo,, hij begrijpt mij gewoon en ik kan 'mijn ei' bij hem kwijt.. Als ik een week op vakantie ben mis ik hem al zo ontzettend veel,, hoe moet dat nu een jaar?

Ik zie hem waarschijnlijk vrijdag.. en ik vind dat ik dan ook even met hem over 'ons' moet praten.. maar ik heb geen idee hoe ik dat ga aanpakken.. en ik heb ook geen verstand van lange afstands relaties..

Help..?
Laatst bijgewerkt door Martine123 op 30-06-09 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:33

Om te beginnen: je gaat een geweldig jaar tegemoed en de tijd zal zo snel gaan dat je op een dag denkt 'huh? Moet ik nu al weer terug?'

Verder denk ik dat je weinig meer kunt doen dan even met elkaar praten, dan heb je ook wat duidelijkheid over wat hij van jou vindt. Maar ik zou het hoe dan ook nu laten wat het is, en over een jaartje lekker verder kijken. In dat jaar zal hij veranderen, maar jij wrs nog veel meer, dus misschien dat de zaken er tegen die tijd heel anders uit zien. En zoniet dan heb je nog een heel leven voor je toch? :D

En natuurlijk ga je hem missen, en goed nieuws: niet alleen hem, maar ook een hele hoop anderen, vooral als je even niets te doen hebt aan de andere kant van de oceaan. Maar wat je ervoor terug krijgt is een geweldige ervaring waar je je hele leven nog op terug kunt kijken :j

Martine123

Re: Ik ga hem zo missen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 22:35

ja dat is ook zo,, ik heb er zo ontzettend veel zin in... maar iedere keer als ik eraan denk krijg ik weer zo'n knoop in mijn maag omdat ik hem dan moet missen..

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:38

Gelukkig kun je in Amerika ook MSNen! Vertel hem wat je voelt of dat je hem zult missen en wie weet is het wederzijds, en als dit niet zo is dan weet je dat tenminste.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 22:45

ja ik kan wel Msnen ja,, maar het probleem is ook het tijdsverschil,, en aangezien hij student is en dus savonds laat ergens bier aan het drinken is en niet op Msn zit.. =(

Ik kan normaal ook gewoon echt álles bij hem kwijt,, en hij vertelt ook vaak dingen aan mij die die verder niet vertelt.. alleen over 'ons' praten doen we nooit moet ik zeggen..

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:48

Dat komt toch juist perfect uit? Dan kan hij na het bier drinken/voor het slapen gaan nog even jou gedag zeggen, heb jij waarschijnlijk net je avondeten achter de rug :) (of als je aan de westkust zit nog net niet)

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 22:50

ik zit in Idaho,, dus 6 uur verschil met hier:P ik zal het hem melden, dat ie na het bierdrinken, (hij is toch chronisch dronken ofzo) maar moet gaan Msnen,, hoop ik wel dat ie het doet,, bellen is gewoon te duur helaas :(

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:51

Voor bellen is de perfecte oplossing: skype

Bellen naar vaste nummers kost 2 ct/min, dus jij kan hem voor dat bedrag op de huistelefoon bellen, hij jou op welk amerikaans nummer dan ook, er is daar geen verschil tussen mobiele en vaste telefoons :)

edit: en je kan het ook gewoon als chat/videochat programma gebruiken :)

celano

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:57

Skypen? kost niks

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-09 22:58

gaan gaan gaan! Dadelijk ga je niet door hem omdat je verliefd bent, en gaat het over een 3 maanden uit en dan sla je je zelf zo hard voor de kop dat je niet bent gegaan!
Dit zijn once in a lifetime opportunities, je bent gek als je niet gaat!

Ik zit nu in het hetzelfde schuitje, ik vertrek voor een jaar of langer naar italie deze maand.
Ik ben express mogelijke relaties en dergelijk uit de weg te gaan om deze kans met beide aan te nemen en het er ook van te nemen..

Als jullie voorbestemd zijn, is het over een jaar nog goed. En ja missen zal je hem toch, maar ik raad je aan om miss je gevoelens voor je te houden of zacht uit te drukken, dadelijk wil hij je ook en is het dikke mik als je nog moet gaan. Heel banketstaaf maar ik zou voor je zelf kiezen.

Succes en veel plezier daar ;)

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-09 23:02

ik moet zowieso gaan dat is gewoon:P

Ik was ook vanplan om geen relaties meer aan te gaan voor ik vertrok.. maar dit gebeurde gewoon weetje! Ik had ook echt zoiets van nee, ik kan hem niet leuk vinden mag niet enzo.. (aangezien het nog al een nare start was en ik hem toen een ontzettende klootzak vond)

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 16:25

helemaal niemand meer....?

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:35

Moeilijk hoor. Ik ben vorig jaar 3 maanden naar Canada geweest, vlak voor ik vertrok kreeg ik verkering. Had hem maar 4 keer gezien toen hij mijn vriendje was voor ik vertrok. Voor mij was het vreselijk, ik miste hem ontzettend en alles draaide zo'n beetje om de momenten dat ik kon bellen/msnen. Hij is halverwege langsgeweest en ik ben een maanden eerder terug gekomen.
Nu zijn we meer dan 1,5 samen dus het was het wel waard.
Ik zou eerst heel goed uitzoeken of hij jou ook zo leuk vindt en of het uberhaupt wat zou worden. Als hij echt je vriendje wordt voordat je weggaat kan je nog wel eens heel moeilijk worden daar.
Misschien kan je het daarom beter afhouden en zien wat er gebeurt als je weer terug bent.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 16:48

ja dat is ook zo..
Hij is zelf ook voor langere tijd naar het buitenland geweest (al voor ik hem kende) en hij weet wel hoe ik me voel over alles achterlaten hier..

Ik heb hem dus nog gsmst vanmiddag.. of ie vanavond nog mee gaat iets doen,, maar meneer reageert niet.. en dat zijn dan weer de dingen die mij aan het twijfelen brengen of het wederzijds is..

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 16:57

Waarschijnlijk ben je 'Bob' na een maand al vergeten! Zou nu wel een beetje afstand gaan nemen anders is het allemaal zo pijnlijk!
wat ben ik ongelooflijk jaloers! ga je daar op jezelf heen of via een organisatie of iets?

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 17:00

celano schreef:
Skypen? kost niks

skypen kost idd niks,áls je contactpersonen hebt in je lijst,
maar als je naar vaste nummers gaat bellen,kost het wel wat ;)

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-09 17:37

ja ik ga via een organistatie,,
en mijn gastgezin heeft 50 paarden dus dat gaat ook wel goed komen zegmaar,,

Maar ik heb 'Bob' dus net gesproken op Msn,, miss zie ik hem nog event straks :)

RoseK

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:15

Zo dan heb je het wel getroffen met het gezin!
Als je toch zeker bent dat je gaat zou ik echt proberen hem minder te zien en te spreken. Een jaar is een lange tijd om aan iemand 'vast' te zitten al helemaal als je zoveel nieuwe dingen mee gaat maken.

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 10:27

ik ben dus vanacht bij hem geweest.. (was het nachtje wel, moeste eerst inbreken in zijn huis omdat ie z'n sleutels vergeten was ..) en toen zat ie ook allemaal van ja ik ga je zo missen dit en dat,, maar we hebben nog steeds niet echt gepraat..:(

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:29

Als je nu al veel contact hebt via MSN en mail dan ga je dat daar ook gewoon hebben :-)

Vriendin van mij is ooit ook een jaar naar de VS geweest (nog in de tijd van de briefpost). Had voordat ze vertrok allerlei adressen uitgewisseld en zo tijdens het verblijf in de VS met de briefwisseling is het 'aan geraakt' met een van haar briefschrijvers :D. Voor zover ik weet zijn ze nog bij elkaar.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:35

Hmz, gewoon contact houden via msn, skype ed. En voor de rest genieten van je jaar Amerika! Wie weet wat er daar op je pad komt, misschien wel een veel leukere Bob! Als je je teveel op deze Bob gaat richten kan het thuiskomen volgend jaar wel eens heel erg gaan tegenvallen!

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:36

Ach meid het komt wel goed. Ik zou er niet te lang over gaan praten dan word het alleen maar moeilijker. Er lopen daar zoveel leuke jongens rond ;)
Als jullie na dat jaar elkaar nog steeds leuk vinden dan komt dat dan wel. Nu is niet het goede moment denk ik. Maar doe vooral waar jij je goed bij voelt! 1 jaar high school volgen lijkt me helemaal te gek.

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 10:42

Het komt wel goed! Jij krijgt daar waarschijnlijk een toptijd, je gaat tenslotte niet voor niks!
Je leert veel nieuwe mensen kennen, doet veel indrukken op.. Ik denk dat je genoeg om handen hebt om niet steeds aan hem te denken! En inderdaad.. als jullie echt meant-to-be zijn, is dat over een jaar ook nog wel zo! Maar ik zou er niet teveel mee bezig zijn en lekker gaan genieten van de VS. Ik ben jaloers;)

M3lisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 16:17

stort je eff lekker op je paarden daar zou ik zeggen!
heb je voor mij misschien meer informatie over die organistatie? :D

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-09 16:31

@ M3llisss
Ik ga Met EF (education first) dus www.ef.com.. ze zorgen echt heel goed voor je, maar het is niet gegarandeert dat je iets met paarden krijgt