Spookhuizen in Nederland?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 18:58

Ik ook, wie wil er nog mee naar het Holy ziekenhuis in Vlaardingen dat leeg staat? Bij het mortuarium (bij het ziekenhuis) schijnt het helemaal niet pluis te zijn had ik van andere mensen gehoord!!!

_Noah

Berichten: 3111
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-09 19:16


Xantaatje

Berichten: 581
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 12:02

HorseyDude schreef:
Ik ook, wie wil er nog mee naar het Holy ziekenhuis in Vlaardingen dat leeg staat? Bij het mortuarium (bij het ziekenhuis) schijnt het helemaal niet pluis te zijn had ik van andere mensen gehoord!!!


Staat dat leeg? brrr zou je dat durven? :D :D

Anoniem

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 20:00

nog meer spookverhalen?

milo

Berichten: 4914
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Lelystad

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 20:04

waarom in een mortuarium? als ik overleden ben, zou ik nou nooit daar gaan spoken :)
daar ben je toch niet verbonden aan?

Vrouw2014
Berichten: 1255
Geregistreerd: 16-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 16:47

He eindelijk het hele topic gelezen ;) ben vanochtend om 9 uur begonne! (ben receptioniste en zit op een erg rustige locatie;) )

Ik geloofde eigelijk ook nooit zo in dat spook gebeuren maar nu ik zo al die verhalen ga lezen
vallen de puzzelstukjes wel op hun plek...Tis geen bekend spookhuis maar wel 1 in een apart wijkje ;)

Mijn ouders gingen scheiden en ik ging met mijn moeder mee. Het huis voelde niet goed maar ja je denkt zelf
ow komt door de scheiding en je wil liever in je oude huis bllijven. Vond het er nooit prettig en had altijd het idee
dat er iemand achter de glazendeur stond in de gang. Op een gegeven moment kreeg ik nachtmerries en dan echt tot gillends toe en je moeder een hartverzakking bezorgen omdat je na haar kamer toe rende! Iets wilde mij bang maken..denk ik nu dan?! Mijn moeder vond het huis geweldig voelde der eigen goed en ik vond het niks. Had af en toe goede nachtmerries en dan echt zoveel angst dat gewoon niet te beschrijven is. Ik ging toen een weekje met mijn moeder na turkije en ook daar had ik ook zo n angstige nachtmerrie (wat ik me herinner werd de deken van me afgetrokken en nee was niet me moeder ;) )

Daarna is het weer een tijdjes rustig geweest en werd ik in me slaap waker en zag ik een man rond de 30 in mijn kamer staan, ik was niet bang niks (had wel is zulke verhalen gehoord maar ik dacht altijd dat ik dood zou blijven van schrik haha) hij draaide zich om en ging weg..ik sliep verder slapen.
Heb toen een huisje in onderhuur gehad en daar was het ook niet pluis daar werd ik in eene vast gepakt en hard ook!volgende dag stond ik met me spulle bij me vader voor de deur (had ruzie met mijn moeder)

Ik ben toen vanaf me vader weer na een ander huisje (studio) verhuisd en daar had ik nergens last van terwijl ik nog steeds de zelfde problemen had later erger zelfs. Zag toen bij Oprah dat je ook angstdromen had, echt mensen die gaan "spoken" in hun slaap (slaapwandelen, gillen enz enz) dus dacht dat moet ik wel hebben dan?! Maar sinds ik in dat huisje woonde heb ik geen nachtmerries meer gehad en ook niet meer ongemakkelijk gevoeld.

Woon nu weer bij me vader (huis van 100 jaar oud) en ook daar geen nachtmerries. Heb het er toen met me vader over gehad en die zei ook al dat huis (van mijn moeder) voelde niet goed. Hij durfde er zelfs niet te slapen en geloof me mijn vader is een echte vent haha

Dus nu door dit topic te lezen denk ik dat het helemaal geen stress is geweest want dan zou ik er nog steeds last van gehad hebben?! Dat huis was heel negatief en blijkbaar 1 met mijn moeder vandaar ook dat "het" mee was op vakantie ;) tis gelukt want kom niet meer in het huis!

_Noah

Berichten: 3111
Geregistreerd: 30-11-06
Woonplaats: Zoetermeer

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 17:46

Ja een mortuarium lijkt mij ook niet echt een plek om spoken tegen te komen ;). Eerder een viezige plek als het niet goed is schoongemaakt voor vertrek.
Eng verhaal Danielle, zelf heb ik ook vaak zulke enge dromen. Geen het toch altijd maar de slechte slaap de schuld ;)

milo

Berichten: 4914
Geregistreerd: 26-11-04
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 21:41

Danielle, ik denk dat je een heel gevoelig mens bent, en dus sneller de energiën hebt opgepakt dan je moeder. Je vader kon het ook voelen, dat geeft voor jou vast wat meer bevestiging.

Ik ben vroeger ook flink getreiterd, maar mijn vader bijvoorbeeld heeft er nooit last van gehad of maar íets gemerkt. Is gewoon te nuchter ervoor, niet vatbaar. IK daarentegen, gevoelig, was makkelijk :)

Soms hebben entiteiten wel invloed op mensen, maar dan zonder dat deze het merken. Ze kunnen zich hechten aan je aura als je niet goed afgesloten bent. Je kunt dan last krijgen van bijvoorbeeld stemmingswisselen, woedeaanvallen etc. De entiteit kan zijn gevoel projecteren op de persoon in kwestie, en zelfs beinvloeden.

Tip: sluit jezelf af en bescherm jezelf. Makkelijk, door een witte bol om jezelf heen te visualiseren. Deze bol beschermt je tegen negatieve invloeden, niet alleen entiteiten, maar ook emoties van anderen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 11:09

HorseyDude schreef:
Ik ook, wie wil er nog mee naar het Holy ziekenhuis in Vlaardingen dat leeg staat? Bij het mortuarium (bij het ziekenhuis) schijnt het helemaal niet pluis te zijn had ik van andere mensen gehoord!!!


Mag je daar zo naar binnen bij dat ziekenhuis?

Count me in. :+

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 11:14

Anthea schreef:
HorseyDude schreef:
Ik ook, wie wil er nog mee naar het Holy ziekenhuis in Vlaardingen dat leeg staat? Bij het mortuarium (bij het ziekenhuis) schijnt het helemaal niet pluis te zijn had ik van andere mensen gehoord!!!


Mag je daar zo naar binnen bij dat ziekenhuis?

Count me in. :+

Als niemand kijkt kan je zo binnenglippen... staat toch hartstikke leeg! Ook een knap enge plek: achter het station achter de dijk bij de oude school in Vlaardingen. Vooral 's-avonds...

Schimpie

Berichten: 1192
Geregistreerd: 26-10-06
Woonplaats: Hilversum

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 13:21


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 13:45

HorseyDude schreef:
Als niemand kijkt kan je zo binnenglippen... staat toch hartstikke leeg! Ook een knap enge plek: achter het station achter de dijk bij de oude school in Vlaardingen. Vooral 's-avonds...


Oude school? Er staat een lege school? Aaah gaaf. :')
Heb geen idee waar het is maar als er een meeting komt wil ik er wel bij zijn. :j Ook leuk voor een fotoshoot oid, zo'n oud ziekenhuis.

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:12

Anthea schreef:
HorseyDude schreef:
Als niemand kijkt kan je zo binnenglippen... staat toch hartstikke leeg! Ook een knap enge plek: achter het station achter de dijk bij de oude school in Vlaardingen. Vooral 's-avonds...


Oude school? Er staat een lege school? Aaah gaaf. :')
Heb geen idee waar het is maar als er een meeting komt wil ik er wel bij zijn. :j Ook leuk voor een fotoshoot oid, zo'n oud ziekenhuis.

Nee, niet IN de school, BIJ de lege school!

Kriel

Berichten: 6545
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:26

Anthea schreef:
HorseyDude schreef:
Ik ook, wie wil er nog mee naar het Holy ziekenhuis in Vlaardingen dat leeg staat? Bij het mortuarium (bij het ziekenhuis) schijnt het helemaal niet pluis te zijn had ik van andere mensen gehoord!!!


Mag je daar zo naar binnen bij dat ziekenhuis?

Count me in. :+


Waarom ontdek ik dit topic nu pas?
Ik ga mee! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 15:34

HorseyDude schreef:
Nee, niet IN de school, BIJ de lege school!


Same for me. :P

xXLiekeXx
Berichten: 3226
Geregistreerd: 26-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 18:14

Girlgamer schreef:
Hey leuk topic :D

Ik heb mijn "spookhuis" pas verkocht.
Nou ja, meerdere mensen uit de buurt spreken over ons huis alsof het een spookhuis is. Het huis is verkocht omdat mijn ex en ik uit elkaar zijn. Schijnbaar heeft nog nooit een stel het volgehouden in dit huis. Ze zijn allemaal uit elkaar gegaan.
Het huis is in 1967 gebouwd en de buren wonen er al vanaf het begin. Zij vertelden dit kort geleden, evenals een buurman uit de zijstraat.
Zelfs de kopers! vroegen laatst voor de grap of de geruchten waar zijn. Meerdere buurtbewoners hebben het er dus over.

Ik heb verder nooit iets aan het huis gemerkt. Geen onverklaarbare dingen of gekke geluiden oid.
Ik heb me er nooit thuis gevoeld, maar dat kan andere verklaringen hebben.

Anyway, ik hoop dat de kopers het wel volhouden samen.

Zo ken ik ook een huis. Geen enkel stel blijft er bij elkaar. Ik weet niet waardoor het komt.

Het is trouwens wel jammer dat dit topic niet meer zo serieus wordt genomen. In het begin was het nog wel leuk om te lezen en stonden er ook dingen overtuigend overkomen. Nu is het voornamelijk een topic voor sensatiezoekers.

ZanaraZ04
Berichten: 920
Geregistreerd: 11-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 23:45

Rij regelmatis langs die enge boerderij in Brummmen, oehh die is echt zo creepy !!
Iemand daar onderhand al geweest?? ben erg benieuwd..

Siets

Berichten: 8417
Geregistreerd: 22-11-03

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 07:34

Ik vind er serieus helemaal niets creepy aan... Is gewoon een boerderij met wat koeien in het weiland...

Anoniem

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 08:38

inderdaad....als je er 's nachts langsfietst(wat ik zeer regelmatig deed),ziet het er wat spannender uit,met die grote boom,maar verder...

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:17

Gisteravond nog wat gehoord van iemand anders: het zou ontzettend spoken 's-nachts in het Hitland park in Capelle aan den IJssel. Het is dan wel een natuurgebied maar als al een ander zegt dat het daar vreselijk spookt, dan denk ik: zou het waar zijn??

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:35

HorseyDude schreef:
Gisteravond nog wat gehoord van iemand anders: het zou ontzettend spoken 's-nachts in het Hitland park in Capelle aan den IJssel. Het is dan wel een natuurgebied maar als al een ander zegt dat het daar vreselijk spookt, dan denk ik: zou het waar zijn??



Als ik jouw berichten hier in het topic lees spookt het door heel Capelle wel. Maar goed dat je naar Hardewijk gaat verhuizen dan :) zal het een stuk minder spoken ;)

Maarloeesss

Berichten: 151
Geregistreerd: 27-05-08
Woonplaats: Gelderland, Twello

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:46

Jaa klopt die kant van zutphen op.
Daar schijnen hele rare dingen te gebeuren!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 09:50

Kriel schreef:
Waarom ontdek ik dit topic nu pas?
Ik ga mee! :D


Idem :D! Ga wel van te voren een pak Tena lady inslaan := :D.

CoonArt

Berichten: 23301
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:01

Evelli schreef:
HorseyDude schreef:
Gisteravond nog wat gehoord van iemand anders: het zou ontzettend spoken 's-nachts in het Hitland park in Capelle aan den IJssel. Het is dan wel een natuurgebied maar als al een ander zegt dat het daar vreselijk spookt, dan denk ik: zou het waar zijn??



Als ik jouw berichten hier in het topic lees spookt het door heel Capelle wel. Maar goed dat je naar Hardewijk gaat verhuizen dan :) zal het een stuk minder spoken ;)

Nee, komt deze keer niet van mij af maar van een KENNIS van mij! Ik had het ook maar van hem gehoord! (ikke ben onschuldig deze keer!!!)

Keet

Berichten: 31096
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Eastsean

Re: Spookhuizen in Nederland?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-09 10:17

je gelooft wel alles :+