renpaarden jatten

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dimmelim

renpaarden jatten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 10:24

Hebben jullie gisteren op tv het stukje gezien waarin plunderaars er met 2 renpaarden naast de auto vandoor gingen. Was wel een maf gezicht, ze hielden er 1 vast door het autoraampje en de ander gallopeerde achter de auto mee.

Die paarden waren wel een beetje dubieus maar toch kan ik het me goed voorstellen hoor dat je na 30 jaar frustratie aan het looten gaat, bij degenen die het regime vertegenwoordigden. Ze nemen ook echt de gekste dingen mee, bloemstukjes enzo.

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 15:40

Ik hoorde op het nieuws dat het fokpaarden waren, ik moest wel lachen hoor!
Maar inderdaad, het is niet onbegrijpelijk dat er opeens zoveel geplunderd wordt. Ik denk dat ze nog een zware taak krijgen om Irak politiek en economisch weer op de rails te krijgen.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 18:49

ach ze hebben nu in iedergeval geen honger meer moet je maar denken.
Ik zag ze vandaag met complete bankstellen gaan.
En gister ging er een met een kunstbloemstuk vandoor, die gaat vast zijn vriendin ten huwelijk vragen Haha!

jilleroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 20:29

en het stomme is... waar gaan ze de paarden laten rennen dan? (als het renpaarden zijn) denk niet dat er veel paardenrennen zijn nu...

WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie