Wat voor gekke droom heb jij gehad?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Riss

Wat voor gekke droom heb jij gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 12:55

Haha, ik heb vannacht toch zo raar gedroomd.
Ik droomde dat ik op vakantie was en dat ik een supermarkt binnen ging,
en daar ging ik samen met een vriendin van me een mannetje maken van toiletpapier,
nog groter dan ons zelf.
Toen hij klaar was stopte ik mijn telefoon in zijn broek, en ging verder boodschappen doen :+
Toen liepen we de winkel uit maar besefte ik dat mijn telefoon nog in die toiletpapierenman zn broek zat.
Dus ik liep terug de winkel in, en dacht:
'Goh, als mijn telefoon weg is kan ik ook gelijk die nieuwe telefoon kopen' (ik ben van plan een nieuwe telefoon te kopen :') )
Dus ik overal zoeken, maar ik kon die toiletpapierenman maar niet vinden.
Uiteindelijk lag ik hem helemaal in elkaar op de grond liggen, hij was in elkaar geslagen door een groep skaters ofzo :+
Maar goed, ik zoeken in zijn broek, en uiteindelijk zat mn telefoon er nog in.

Nou goed, zoals je nu misschien wel denkt is, goh wat een gekke droom.
Daarom roep ik nu iedereen op om hier zn gekke droom te posten!
:wave:

eempiej

Re: Wat voor gekke droom heb jij gehad?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 12:59

Ik droomde dat ik vannacht een trein ongeluk had veroorzaakt omdat ik aan het werk was aan het spoor.... Had de verkeerde rails weg gehaald en de trein reed door zon blokkade blok heen. En toen kwam er een trein van de andere kant en die remde niet optijd en knalde er boven op...

En verder weet ik het niet want vriendje liet opeens mn telefoon 1 keer over gaan....

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:02

die droom van vannacht wil je niet weten :o

de droom van de nacht hiervoor: ik droomde dat ik in de nieuwe transformers speelde :D

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:04

ìk droom altijd raar :P vannacht droomde ik dat mn vriend ook nog homo was en dus ook nog naast mij een relatie had met een jongen! en zn ouders wisten hier vanaf en die vinden het goed enz.. en ik was echt helemaal freaked :P was enorm jaloers in die droom haha.

en paar nachten terug droomde ik dat ik op een wc zat, waarvan de muren van glas waren. dus iedereen kon je zien. maar de deur was wel gewoon een dichte deur. en toen werd ik boos toen iemand naar binnen kwam lopen omdat ik de deur vergeten was op slot te doen :P

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:18

Dat ik aan het rijden was op een paard wat ik wilde kopen (zie profiel: Wildfire). Daarna ging ik op wedstrijd met een hele grote vrachtwagen maar we hadden bijna geen spullen? En het was heel stil op stal dus ik kon ook van bijna niemand wat lenen. En toen ging k op zoek naar een hooinet :P Echt te bizar maargoed..
En daarvoor ook nog wat maar dat weet k even niet meer.

K droom altijd raar: dat ik zwanger ben of dat er iemand doodgaat oid echt niet leuk mja..

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:21

k droomde echt iets heel moois/fijns.

K liep buiten, en men hondje die nu een half jaar geleden is ingeslapen.. Kwam me te gemoet gerend, en daar heb k écht onwijs lang mee zitten knuffelen..
Was echt super fijn.. :$

fl0wer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:21

Dromen waarin je kunt vliegen zijn altijd erg leuk.

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 13:27

Ik droom ook altijd raar..
Van vannacht weet ik het niet meer, maar een paar nachten terug droomde ik dat ik vergat op mijn treinstation uit te stappen, dus teon kwam ik een paar stations verder uit.. ik wilde een trein nemen naar het station waar ik wel heen moest maar op een of andere manier stapte ik in een trein richting reykjavic.. maar dat leek me toch niet zo leuk en ben ik maar uitgestapt in Hardewijk en naar het dolfinarium gegaan :D

Verder praat ik in mijn slaap, waar mijn vriend soms van schrikt (riep op een nacht keihard; "Maar pap! luister nou eens!" )
en een keer zei ik om 3 uur snachts goedemorgen, dus mijn vriend had zoiets duss en zei maar goedemorgen terug.. maar ik had het toen tegen mijn oppaskindje :') (werd wakker van zijn goedemorgen)

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 13:58

Jenkins schreef:
ìk droom altijd raar :P vannacht droomde ik dat mn vriend ook nog homo was en dus ook nog naast mij een relatie had met een jongen! en zn ouders wisten hier vanaf en die vinden het goed enz.. en ik was echt helemaal freaked :P was enorm jaloers in die droom haha.

en paar nachten terug droomde ik dat ik op een wc zat, waarvan de muren van glas waren. dus iedereen kon je zien. maar de deur was wel gewoon een dichte deur. en toen werd ik boos toen iemand naar binnen kwam lopen omdat ik de deur vergeten was op slot te doen :P

HAHAHAHHAHA die zijn wel heel apart ja :+

en ik praat ook wel eens in mn slaap, vooral in combinatie met slaapwandelen :P

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 14:04

Ik had vannacht ruzie met mijn engelse lerares (echt een kreng :') ) en toen probeerde ik haar neer te steken maar ik was bang dat ze me zou pakken dus ik rende weg de campus over. (die wordt binnenkort pas bij onze school gebouwd :? ) En halverwege de campus kwam ik mijn beste vriendin tegen en die probeerde ik ook neer te steken en ze probeerde me te kalmeren en toen was alles weer goed en lag ik in het fietsenhok. :?

Jep.. fijne dromen heb ik altijd. :z

Xena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 14:17

Niinatjuh schreef:
k droomde echt iets heel moois/fijns.

K liep buiten, en men hondje die nu een half jaar geleden is ingeslapen.. Kwam me te gemoet gerend, en daar heb k écht onwijs lang mee zitten knuffelen..
Was echt super fijn.. :$

Dat lijkt me inderdaad heel fijn!

Ik droom meestal ook altijd heel raar, zal wel eens een paar dromen posten. Ik bespreek met een vriendin 's morgens ook wel eens wat we gedroomd hebben, dat is wel grappig. :)

Caroline_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 14:20

Droomde laatst dat m'n schoonmoeder me opbelde om te zeggen dat ik niet meer met m'n vriendje mocht gaan...

En dat terwijl ze in het echt juist heel schattig is haha! :o

LauraLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 14:22

ik droomde vannacht dat ik in mijn bed op het terras van mijn werk zat :+
dat was echt bizar..

en ik droomde ook nog dat ik eens sms kreeg, bleek dat ik een sms van een vriendin kreeg :')

Jenkins

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 14:35

ik sliep voorheen altijd aan de muurkant, en sloeg dan geregeld met mn hoofd tegen de muur aan :P of met mn benen en armen. nu woon ik sinds 2 weken in een ander huis, waar het bed niet tegen een muur aan staat, scheelt dus een hoop pijn snachts :P

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 14:36

ik heb de laatste tijd ook rare dromen maar kan ze nu even niet herinneren..

mn meest vage droom ooit:
ik heb een keer ong 4 nachten achter elkaar gedroomd dat ik in een woestijn was.. in die woestijn stond 1 houten stoel, verder was er daar niets.. alleen zon simpele oude houten stoel.
en ik zat op die stoel. ik zat echter onderste boven op die stoel. dus met mijn hoofd op de grond en mn voeten in de lucht (anatomisch onmogelijk maargoed). en t enige wat ik daar deed was daar zo zitten.. de hele droom lang.. in die woestijn..
en die droom had ik dus 4 dagen lang, elke nacht.. de hele nacht lang.. sochtends werd ik elke keer compleet in de war en gedesorienteerd wakker.. heb me echt een hele week lang compleet van slag gevoeld, helemaal in de war.. overdag was ik ook gewoon de hele dag in de war door die droom.. t was echt bizar

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 16:02

Oohh, laatst nog. Die was echt eng :o

Ik was aan het wachten op het station op een trein. Alleen die stond er wel, maar we mochten er niet in. Ineens stond er een kinderwagen met baby erin, maar nergens een paps of mams. Dus ik pakte die baby en 'verzorgde' het. Maar op gegeven moment was er politie en die zeiden dat ik de baby had gestolen :wow: Dus ik wegrennen met die baby, maar ze konden me later wel pakken. Toen werd ik in een kamer op de grond gedrukt en kreeg een soort spuit in m'n schouder (die spier daar). Ik schreeuwen, krijsen, janken! En toen ineens kon ik niets meer ;( En toen ik weer kon praten, kreeg ik er nog 1 ;( Doodeng! (Ik ben bang voor naalden :o )

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 16:06

Ik droomde vannacht nog iets heel raars :=

Ik droomde dat ik een baby had en dat mijn ouders een weekendje weg waren.
En dat ik toen vergeten was dat ik een kind had.
Dat kind heeft toen het hele weekend in een keukenkastje gezeten :')
Totdat mijn ouders bijna thuis waren, toen herinnerde ik het me ineens weer en ging dat kind snel eten geven.
Maar mijn ouders kwamen er toch achter dat ik hem vergeten was (omdat hij een vieze luier had) en toen heeft mijn moeder dat kind naar een weeshuis gebracht.

Ehh, tsja :o

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 16:10

Riss, ik moest erg lachen om je toiletpapierenmandroom :+

Leuk topic dit. Ik vind het erg grappig om te lezen wat anderen dromen, zelf droom ik ook op zijn minst nogal apart, dus ik zal er ook eens even een vertellen.

Eergisternacht had ik een dubbele nachtmerrie, dat was niet grappig. :n Eerst droomde ik dat mijn vriend en ik in de woonkamer zaten te eten en er ineens een geest in de kamer was. Geen idee hoe ik dat wist, maar ik vroeg hardop of hij alsjeblieft weg wilde gaan uit de kamer, want hij maakte me doodsbenauwd. := De geest ging niet weg, maar deed in plaats daarvan het licht uit zodat we in het pikkedonker zaten. Toen kwam hij naast me zweven en riep heel hard 'boe!' in mijn oor, en toen werd ik dus badend in het zweet wakker, echt met een schok, ik zat zowat overeind zoals je dat ook in films ziet :')
Ik heb geprobeerd een tijdje wakker te blijven liggen, zodat de geest niet terug zou komen in mijn droom, en dat deed 'ie niet. Helaas diende toen mijn tweede nachtmerrie zich aan: ik liep over een vismarkt en was omringd door vissen. Ik kon niet wegkijken, ze waren overal. Zelf als ik mijn ogen dicht deed zag ik ze nog.. en ik ben nogal bang van vissen, dus ja, dat was ook echt een nachtmerrie :')

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-09 16:22

Rebel_Jits schreef:
Oohh, laatst nog. Die was echt eng :o

Ik was aan het wachten op het station op een trein. Alleen die stond er wel, maar we mochten er niet in. Ineens stond er een kinderwagen met baby erin, maar nergens een paps of mams. Dus ik pakte die baby en 'verzorgde' het. Maar op gegeven moment was er politie en die zeiden dat ik de baby had gestolen :wow: Dus ik wegrennen met die baby, maar ze konden me later wel pakken. Toen werd ik in een kamer op de grond gedrukt en kreeg een soort spuit in m'n schouder (die spier daar). Ik schreeuwen, krijsen, janken! En toen ineens kon ik niets meer ;( En toen ik weer kon praten, kreeg ik er nog 1 ;( Doodeng! (Ik ben bang voor naalden :o )

oohh jeeejjjjj krijg je natuurlijk net daar een droom over hè.
brrrrr, das inderdaad een enge droom of je nou bang bent voor naalden of niet :P .

Mleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 16:28

Ik had een hele bizarre droom... Ik heb gedroomd dat mijn lichaam uitelkaar viel. En dat ik mijn vel en vlees als wattenpluisjes zo van mijn botten kon trekken :S En dat deed ik dan ook... En daarna ging ik dood :S Heel leip..

elisa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:47

bang voor vissen ? :D

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:55

Een hele tijd geleden droomde ik dat ik aan het slapen was :+ Ik werd wakker geschud, en dacht dat het mijn broertje was. 'Marco, rot op' Hij ging niet weg, en toen ik me omdraaide bleek dat er een levensgrote broccoli aan mijn deken stond te sjorren :+

Geloof niet dat ooit een andere droom van me deze heeft overtroffen := :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:57

Claudienee schreef:
Een hele tijd geleden droomde ik dat ik aan het slapen was :+ Ik werd wakker geschud, en dacht dat het mijn broertje was. 'Marco, rot op' Hij ging niet weg, en toen ik me omdraaide bleek dat er een levensgrote broccoli aan mijn deken stond te sjorren :+

hahahahaha
sorry, die droom is echt geweldig ^^

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 18:59

Zwitsal schreef:
Claudienee schreef:

hahahahaha
sorry, die droom is echt geweldig ^^

Ik word er ook nog vaak door vrienden aan herinnerd :Y)

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 19:01

heb wel eens gedroomt dat ik wakker was.. dan word je raar wakker zeg :+