Hondenhaters...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 13:57

Verward
Zoals ik al zei; het zijn NET MENSEN???!!!
En het ligt er maar geheel aan hoe je ze opvoedt, lijkt me Verward

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 13:58

Picasso schreef:
O ja, en kleine kinderen vind ik een totaal ander verhaal; dat zijn ook net mensen weet je Verward Die moeten gewoon leren om zich netjes te gedragen. Hoe breng je ze dat anders bij???? Verward Ik vind het wel irritant als kinderen zich niet gedragen en er niks van gezegd wordt door de ouders.


Mijn ouders zeiden altijd dat we moesten blijven zitten als we in een restaurant waren.. Wij balen..

Nu ben ik zelf 'volwassen' ( Tong uitsteken ) en nu zie ik waarom, er is niets zo irritant als rennende, gillende kinderen door een restaurant.. Extreme duivel

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-03 13:59

Bij mij gebeurt dat trouwens weleens perongeluk als ik bijvoorbeeld een broodje in de tuin aant het eten ben... dat er dan een hondje naast me op de bank gaat zitten en een stukje eraf bijt... tja ongelukje.. maar dan eet ik mn broodje wel nog lekker op, maar ga ik ff staan. Hé dat is van mij! Sigaar

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 14:16

O ja, even een tip voor als je naast mensen gaat zitten met kinderen. Zeg dat ze zulke rustige goed opgevoede kinderen hebben, moet je eens opletten hoeveel moeite ze zullen doen om ze ook rustig te houden.

Tallie1979
Berichten: 22756
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 14:20

Je moet eens in een restaurant in italie komen.. Waar wij iedere avond gingen eten in onze vakantie ( beneden in het hotel hoor Tong uitsteken ) daar liepen de kinderen heel de tijd rond te rennen en te gillen enzo..

Buitengewoon irritant, de kinderen daar zijn vele malen erger verwend dan de kinderen hier..

Wruppie
Berichten: 260
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 14:21

sl0wm0ti0n"]
[quote]

[quote="cloris schreef:
Hahahaha ik vind het best komisch, waar kunnen mensen zich druk om maken zeg, alsof het in de Mac zo hygienisch is Haha!


Ik en 'n vriendin van me voelden ons daar flink beroert na 't drinken van 'n cola en er waren geen honden in de buurt Haha!
[/quote]

Ik bedoel maar, als je eens wist wat ze daar in de keuken met je hamburger uitspoken, dan heb je al gelijk geen honger meer..
[/quote]

Wat doen ze daar mee dan? Ik werk bij de Mac en eet nog steeds met liefde zo'n hamburger op omdat het juist hygienisch is. Als je iets daar over wil zeggen moet je eerste even langs de mac gaan en de rapporten van de hygiene en veiligeheids dienst opvragen, dan zet je niet deze antwoorden neer.

gabyfedde

Berichten: 11898
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 14:37

De Mac is gericht op kinderen. En aangezien kinderen vaak net zo vies zijn als honden (ze zitten overal met de vingers in en aan) heb ik met beide in de Mac geen problemen. Als we bij een Mac gaan eten en we hebben een hond bij ons gaat hij gewoon mee naar binnen. We zorgen dan wel dat we in een hoekje zitten en dat niemand last kan hebben van de hond! En hij krijgt nog een koekje ook!
WEET JE WAT IK PAS VIES VIND? MENSEN DIE IN EEN RESTAURANT ROKEN! (maar dat is/wordt dacht ik ook verboden)

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-03 17:18

Tallie1979 schreef:
Je moet eens in een restaurant in italie komen.. Waar wij iedere avond gingen eten in onze vakantie ( beneden in het hotel hoor Tong uitsteken ) daar liepen de kinderen heel de tijd rond te rennen en te gillen enzo..

Buitengewoon irritant, de kinderen daar zijn vele malen erger verwend dan de kinderen hier..


In Spanje is dat ook zo. Maar daar zijn de kinderen ook super erg verwend... spaanse kinderen.. poehpoeh! Er zijn daar gewoon jochies van 4 ofzo en die schelden hun moeder uit als ze dat ene ijsje niet krijgen... je ziet het echt bij veel kinderen daar. Dat is wel echt irritant.. de meeste hollandse kindertjes vind ik meestal wel schattig irritant Knipoog

dell_1
Berichten: 1962
Geregistreerd: 17-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 19:41

Sinds wanneer is de mac een restaurant.

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 19:42

Belachelijk!!!
Oke, je kan niet van honden houden, maar om zo te doen is ook belachelijk. Ik kan me er zoiezo niks bij voorstellen, maar ik ben gewoon gek op alle dieren!!!

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 21:11

Oeh, volgens mij zou half bokt ons niet aardig vinden als wij op vakantie zijn Tong uitsteken
Onze hond, Leonberger, ruim 76 cm, gaat dan altijd mee restaurants in. Hij gaat braaf onder de tafel liggen en komt niet zomaar overeind (alleen als iemand hem aanhaalt). Ik snap niet echt wat voor problemen er mee zijn (uitzondering van allergie daar gelaten natuurlijk Knipoog)
Van die beesten die grommen, blaffen, springen en bijten vind ik ook niks hoor, maar zolang zo'n beest braaf ligt heb ik er dus echt geen problemen mee Lachen

FatherB

Berichten: 31
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 21:20

Tallie1979 schreef:
Je moet eens in een restaurant in italie komen.. Waar wij iedere avond gingen eten in onze vakantie ( beneden in het hotel hoor Tong uitsteken ) daar liepen de kinderen heel de tijd rond te rennen en te gillen enzo..

Buitengewoon irritant, de kinderen daar zijn vele malen erger verwend dan de kinderen hier..


Ben zelf ook half italiaan (11 jaar daar gewoond), en ik erg me ook aan... en het wordt steeds erger :S super verwende VERVELENDE jochies Boos! Ze krijgen alles, en zo niet maken ze een enorm drama en dan krijgen ze toch hun zin... gelukkig heb ik blijkbaar een nederlandse opvoeding gehad Haha!

(wat is hier een vergelijkbare smiley voor de msn-smiley :S ? )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 23:30

DaphneL schreef:
Oeh, volgens mij zou half bokt ons niet aardig vinden als wij op vakantie zijn Tong uitsteken
Onze hond, Leonberger, ruim 76 cm, gaat dan altijd mee restaurants in. Hij gaat braaf onder de tafel liggen en komt niet zomaar overeind (alleen als iemand hem aanhaalt). Ik snap niet echt wat voor problemen er mee zijn (uitzondering van allergie daar gelaten natuurlijk Knipoog)
Van die beesten die grommen, blaffen, springen en bijten vind ik ook niks hoor, maar zolang zo'n beest braaf ligt heb ik er dus echt geen problemen mee Lachen


Hihi, als jullie hond gaat staan, neemt ie de hele tafel mee *LOL*
De Golden Retriever die mijn ouders vroeger hadden, ging ook altijd mee overal naar toe, en hij bleef errug braaf onder de tafel liggen. Niemand die er last van had