TTT (proefexamen) gehad vandaag!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

TTT (proefexamen) gehad vandaag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-03 15:40

pfff, begin nu pas af te koelen van al die opwinding *LOL*
rijden ging opzich best lekker, maar toch nog veel meer KIJKEN
beter en meer!
snelheid wat beter aanpassen in bochten.. Lachen (we vlogen er een paar keer lekker doorheen Vingers aflikken )
verder goed gereden, dik compliment voor mijn grote rotonde!
ik heb vrijstelling voor mijn bijzondere verrichtingen voor mijn examen over 2,5 week
brrr spannend hoor...
Trouwens voor degene die in Utrecht recent hebben afgereden, wie was jullie examinator, en wat vonden jullie van die persoon
(gewoon erg nieuwsgierig )

groetjes


Poohbeer

Berichten: 2048
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 15:42

Gefeliciteerd alvast met dit behaalde succes, gaat vast lukken over 2,5 week Lachen

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 15:43

super hoor. scheelt echt om geen bijzondere verrichtingen te hoeven doen, in je zenuwen achteruit proberen te rijden is niet leuk. je weet nu iig waar je aan moet werken. veel succes iig over 2,5 week.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 17:59

Ik weet niet of het helpt geen bijzondere verrichtingen te hoeven doen. Ik heb geen TTT gedaan, maar weet dat je ook kunt zakken als je bijzondere verrichtingen goed zijn gegaan. Ze zoeken toch de moeilijke plekjes wel op. Anyway, je kunt het, veel succes. Nu ik nog slagen.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:02

Hé, top dat dit goed ging, nu weet je nog even van een ander wat verbetert moet worden. Daar leer je soms meer van, dan van dezelfde die het elke week weer tegen je zegt. Nu heb je ook een beetje een idee hoe het zal zijn en ben je iig de bijzondere verrichtingen kwijt.

Ik heb het zelf ook gedaan en ik was er heel blij mee dat ik het heb gedaan. Hierna heb ik zelf nog 6 uren les gehad en in 1 keer geslaagd. Ik hoop dat het jou ook zo af zal gaan, heel veel succes alvast!

Dromen, denken, durven, doen, doorgaan

Linet

Berichten: 704
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Zoetermeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-03 20:38

Mooi joh dat het zo goed ging!! Lachen Party!!

Ik moet 3 april op voor de TTT. Scheve mond

Hoop ook dat ik vrijstelling krijg, maar dat zal wel niet... Lips are sealed

Succes over 2,5 week!!!! *LOL*

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-03 10:47

Er rijden zoveel mensen rond in Nederland die zijn ook geslaagd jou lukt het ook Lachen heel veel succes!
Nog even en dan mag je rondrijden in de polo...

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 13:33

even ter info
gisteren afgereden..ging erg lekker
maar helaas..GEZAKT
op 2 kleine puntjes waarvan ik ze redelijk goed vond gaan
ik had ook de pech van een examinator met zijn begeleider..instucteur mocht niet mee en ik werd erg streng beoordeeld
moest ook een flink uur rijden, terwijl je normaal met 20/30 minuten klaar bent
over 3 weken ongever mag ik het voor de 2e keer proberen
mijn vrijstelling geld dan niet meer (ook zoiets belachelijks!)

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:50

Nou ja, dat is ook raar ik vind dat die vrijstelling dan nog moet gelden!
grr ik vind het echt heel jammer voor je. Zet hem op over 3 weken laat e een poepie ruiken!

Hippisch ondernemer op het gebied van paardenwelzijn

"The best way we can show respect for our equine friends is to honor how they're made."
~ Dr. Juliet M. Getty

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 14:05

Op bijzondere verrichtingen zak je toch niet, als je er maar goed bij kijkt dan is het goed volgens mijn rijinstructeur, ik wilde eerst ook TTT maar heb nu besloten er toch maar vanaf te zien. Volgens hem draait het hele examen voor het grootste deel om het kijken!

Succes bij je volgende examen Marloes!

28-09-2007
Nothing compares too you...

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 14:41

marloes-joy schreef:
Trouwens voor degene die in Utrecht recent hebben afgereden, wie was jullie examinator, en wat vonden jullie van die persoon
(gewoon erg nieuwsgierig )
groetjes

Ik heb geen TTT gedaan, gewoon een keertje proberen (echt examen). Mocht ik slagen was het mooi meegenomen en zo niet, dan niet.
Eerst keer ben ik gezakt, was bij mw Durant ofzo, ik vond haar nogal lijken op Jerney van Idols!! Toen ik haar op tv zag moest ik gelijk aan die examinator denken. Ik vond het echt een chagrijnig wijf en zenuwverhogend.
De tweede keer was een man, meneer Baten ofzo geloof ik. En toen ben ik geslaagd! Dus die man vind ik heeeel leuk! Haha!
Hoe heette jouw examinator?

O ja, over die bijzondere verrichtingen: het is niet erg om ze tijdens het examen wel te doen. Het is een beetje een rustpunt tijdens het rijden, zeg maar. Je moet er ook gewoon alle tijd voor nemen, dat vinden ze juist goed. Deze keer ga je het vast halen!

masja

Berichten: 4026
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Melderslo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 18:11

Ik weet niet meer hoe mijn examinator heette. Ook niet naar gevaagd toen. Ik wist van de zenuwen amper nog wie IK was. Ik had voor mijn TTT dezelfde examinator als voor mijn examen. Ik heb er echt geluk mee gehad, want met mijn examen had iedereen mijn (terecht) laten zakken, maar hij vond dat ik super vooruit gegaan was en dacht dat er ook dingen fout gingen door de zenuwen. Hij vond dat als ik in de wijk zou rijden waar zijn kinder zouden spelen hij met een gerust hart een boekje kon lezen Haha!:D

Succes volgende keer!!

Triorette (Tiara) Z2+10 foto's *mama van L'Amourette*
Berghof's Faith L1+4 *mama van La Vie*
Op 6 november 2015 gepromoveerd tot mama van Laurens :D
Dressuurinstructie - Training - Sportmassage bij paarden - Meer info? Zie http://www.masja.net

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 09:32

dank jullie wel
mijn examinator was Meneer Crisis Haha! echt waar!
TTT had ik meneer Keijnen
beide waren aardig Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 09:47

banketstaaf voel je je dan als je zakt he? 't is mij twee keer overkomen en wie weet nog wel een keer. Ik had de laatste keer echt zo'n idioot van een vent, ik moest ook veel langer rijden. Maar die bijzondere verrichtingen maak ik me niet zo druk over. Daar zak je niet zomaar op.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 09:50

Ik blijf die TTT geldklopperij vinden Die vrijstelling vervalt inderdaad na één keer zakken en het examen is maar weinig duurder...Als je de TTT haalt had je voor een paar euro meer je rijbewijs ook gehad Knipoog

En ik zie dat kimmie nu eindelijk naar me heeft geluisterd *LOL*
Ik ben trouwens op 20 maart in één keer geslaagd Party!!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Mer1980

Berichten: 18810
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 10:34

Keijnen heb ik als examinator gehad!!!!! wereld vent hij heeft ook mijn TTTgedaan echt mega lachen met hem. Ik zou gewoon je examen bij hem aanvargen ik heb het ook gedaan ik zat eerst bij de verkeerde toen riep hij heel hard door de zaal dat IK ZIJN examen kandidaat was en hij heeft meteen geruild Haha! dik geslaagd uiteraard. Echt een leuke gast. Je bent meteen ontspannen. Geoffrey heeft ie geloof ik van voren maar het is al 4 jaar terug dus echt zeker weet ik het niet.

Letterlijk in het huwelijksbootje stappen? http://www.trouwschip.nl
Bedrijfsuitje, vergaderen of teambuilding?: http://www.zeilschipbounty.nl
Sinds 23-02-2013 mama van Kira!
Sinds 14-12-2016 mama van Kian!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 11:48

TTT is idd geldklopperij, wilde het ook gaan doen maar heb me bedacht omdat ik anders te lang zou moeten wachten voor mijn examen. En ik heb het gehaald zonder TTT. Bovendien moet je dan wel bijzondere verrichtingen doen, maar die gingen niet echt super bij mij. Dus ja het heeft wat tijd van mijn eigenlijke examen afgenomen en misschien werkt het dan wel in je voordeel. Succes de volgende keer!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 12:21

gomir schreef:
Ik blijf die TTT geldklopperij vinden Die vrijstelling vervalt inderdaad na één keer zakken en het examen is maar weinig duurder...Als je de TTT haalt had je voor een paar euro meer je rijbewijs ook gehad Knipoog

En ik zie dat kimmie nu eindelijk naar me heeft geluisterd *LOL*
Ik ben trouwens op 20 maart in één keer geslaagd Party!!


Tsss niet naar jou natuurlijk Schijnheilig ik heb met mijn rijinstructeur overlegd, maar dat heb ik wel naar aanleiding van "ons gesprek" gedaan.

28-09-2007
Nothing compares too you...

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 12:31

Je was anders behoorlijk overtuig van je TTT Tong uitsteken
gelukkig heeft je rijinstructeur dan ook nog een beetje gezond verstand Haha!

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, colinneke, ellen05, ElSea, GrapeshotBot, hel1, hooi, maitestar23, Pferdelove, Prrrr, Stephaniiee_ en 179 bezoekers