Vreemdgaan.... meldingsplicht?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 00:52

En toch zou ik het persoonlijk denk ik wel vertellen, vreemdgaan is absoluut uit den boze. En wat niet weet wat niet deert vind ik dan eigenlijk ook een slap excuus om een relatie onder leugens verder te laten gaan...

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 09:33

Nee, ik vind niet dat JIJ verplicht bent het te zeggen.
Als hun relatie zo slecht is dat iemand sterke behoefte heeft om vreemd te gaan vind ik dat hun probleem. Hun relatie, dus niet iets voor jou om je mee te bemoeien! Hints/tips/je mening geven mag uiteraard wel!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 00:05

Ik zou het vertellen, en waarom...........ik zou niet met de gedachte rondkunnen lopen en wetende dat de een de ander belazerd. Zou hem confronteren met het verhaal en hem de keus geven, of jij verteld het of ik.

Maar als ze er wel achter komen, en ze weten dat jij het weet.........dan is het hek helemaal van de dam. Als ik een vriend zou hebben, en hij gaat vreemd, en een vriendin van mij weet het maar verteld het me niet.............nou.....................danne weet je het wel. Zal meer kwaad op hem dan op haar zijn, maar ik vind dat je het absoluut moet zeggen.

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 00:07

Sypheron schreef:
En toch zou ik het persoonlijk denk ik wel vertellen, vreemdgaan is absoluut uit den boze. En wat niet weet wat niet deert vind ik dan eigenlijk ook een slap excuus om een relatie onder leugens verder te laten gaan...


Idd een slap excuus, als je je brandt moet je op de blaren zitten!!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 01:23

Precies Pipo, 100% met je eens.