is dat nou niet lief???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 19:10

*zucht*
daar gaan we weer... Scheve mond\
(sorry bart, een oneliner *LOL* )

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 19:13

Nou ik zo het echt niet leuk vonden he ik vind het al erg als een jongen de hele tijd om me heen hangt als ik uit ben ... of te vaak belt ... je wordt dan zo vast gehouden vind ik helemaal niks...bah...en jongens mogen best wel huilen maar omdat je weg bent..??? nee sorry Gaaaap

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 19:49

Citaat:
Op 2001-07-10 19:02, schreef Malle Babbe:
marjolein , ik ben ook heel nuchter , maar k denk toch dat de situatie tussen mij en mn vriend ietsie anders is , aangezien we nogal wat mee hebbe gemaakt..



wie ben jij om uit te maken wat ik allemaal heb meegemaakt? sorry maar er zijn meer mensen die minder leuke dingen meemaken. is niet bot bedoeld. maar je komt een beetje over als ik heb t moeilijk gehad dus de rest kan het niet moeilijk hebben. mijn verhaal staat ergens op bokt. enja t is niet te vergelijken wat jij meegemaakt hebt. maar ik wens t niemand toe. dat heeft mij ook gemaakt tot wat ik nu ben. ik hoe mensen op een afstand. als iemand mij gaat elke dag belt geen dag zonder me kan. dan trap ik m keihard de grond in. niet omdat ik hem niet aardig vindt. maar omdat hij te dichtbij komt. ik heb iets van laat me lekker op mezelf staan, want je kan nooit weten hoe andere mensen jou behandelen, ook niet van de belangrijkste mensen in je leven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 21:05

Ko marjolein ,malle babbe denkt echt alleen aan zichzelf hoor. Dat ongeluk van haar is mischien wel erg maar over een doodgeschoten nonkel heeft ze gedroomd. Ik vind niet dat je kan zeggen dat dat van jou minder erg is, persoonlijk vind ik dat van jkou erger

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:09

hier kun je echt zien wat een menings verschillen zeg...ik kan het wel begrijpen dat die moest huilen als jullie al een jaar hebben en zijn oma is net overleden en hij mist je gewoon zoooo erg... maar ja dat is mijn mening ik heb zulk soort dingen ook mee gemaakt met me zussen dus ik vind het niet zo vreemd
als je heel close bent met elkaar maar ja het zal wel weeer aan mij liggen Verward Verward Verward

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:36

sorry pj maar dat heeft er toch helemaal niets mee te maken????? t maakt mij helemaal niet uit wie t erger heeft gehad (leuk vergelijken wie t het moeilijkst heeft gehad, lachuh)
je bent een goede jongen maar je hoeft niet overal commentaar op te leveren als dingen je niet bevallen. als je mensen wil kwetsen kan je beter ergens anders heen gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 22:39

dit was niet de bedoeling om iemand te kwetsen , heb ik ng nooit gehad alhoewel velen dat niet geloven

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-01 23:33

Waar zijn we in nou in hemelsnaam mee bezig, t boeit mij geen donder wie wat heeft meegemaakt en waarom, wat dat voor je verdere leven heeft betekend en waarom het komt hoe je nu bent, en ellende vergelijken doe je maar lekker bij je psych of je sociaal werker.

Ik dacht dat dit een forum was waar je er voor elkaar bent, t lijkt hier wel een dressuurwedstrijd, allemaal haat en nijd is dat nou echt nodig.
Als je je niet kan gedragen maar zo nodig vijandig moet reageren (ik noem geen namen je weet zelf wel wie ik bedoel) dan doe je dat maar lekker op een manier waarop je anderen niet kwetst, iedereen heeft recht om over zijn/haar problemen te praten en daarvoor steun te vinden.

Ik ben me ervan bewust van wat ik zeg, ik sta volledig achter mijn woorden, en vind dat men ook een beetje rekening moet houden met elkaar anders is het hier binnenkort een leuk forum voor overspannen contactgestoorde huisvrouwen, omodat die dit dan tenminste nog aankunnen

Ik weet dat dit flamen is, maar als er geschrapt gaat worden wees dan consequent en schrap dan alles weg bij iedereen.

_________________
Death is life's own fail-safe
De persoon achter deze post wordt mede mogelijk gemaakt door Douwe-Egberts en Grolsch Knipoog

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Death_Squad op 2001-07-11 13:35 ]</font>

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 13:36

Okee, ieder heeft zijn eigen mening en de ene vind het lief en de andere vind het 'plakkerig' en heeft het zelf liever niet.
Meningen verschillen, gelukkig!

Punt Schijnheilig

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:12

hmmmm OK kan ik mee leven

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:23

Wauw Cool, dit kan ik nu waarderen dat mensen er uiteindelijk weer normaal uit kunnen komen en dat men zich ook realiseert dat iedereen hier een eigen mening heeft en die verkondigd zonder mensen aan te vallen of te kwetsen.

Ben het eens met de uitspraak van Death (is geen vriendjespolitiek). Het is gewoon goed verwoord.

Dan maar de zonnaturareclame naspelen Knipoog, maar het blijft dan tenminste wel leuk om op bokt te komen

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 22:37

Maar Maarten, ook alleen onze <B>commercial</B> bevat geur-, kleur-, en smaakstoffen Knipoog