Love parade in Berlijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Love parade in Berlijn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 21:42

Wie gaan er dit jaar?
Wij hebben net geboekt en heb er onwijs veel zin in! Samen met m'n vriend en nog 3 gezamelijke vrienden van ons (2 mannelijke, en nog 1 vrouwelijke, dus de mannen zijn wel in de meerderheid.....).
Eigenlijk had ik er geen geld voor (omdat ik ook nog een zonvakantie wil dit jaar), maar m'n vriend betaald het voor me *de schat!*!!!
We gaan met de bus, en blijven 2 nachten in een hotel in Berlijn.

Het is voor ons alle 5 de eerste keer dat we gaan. Ik heb al wel heel veel goede verhalen gehoord, maar nog meer ervaringen horen is natuurlijk altijd goed voor de voorpret!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 12:04

Een vriendin van mij gaat dit jaar voor de 4e keer, en ze blijft het super vinden! Een grote aanrader dus Knipoog
Ik wil het ook eens uitproberen, wel als ik iets ouer ben Knipoog

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:02

Leuk zeg! Paar vrienden van ons zijn er al een paar keer geweest, het schijnt heel leuk te zijn! Jammer dat het niks voor Frank is...

Veel plezier alvast!

ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 13:53

wat is dat?

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-03 14:41

Een heel weekend feest, feest en feest in Berlijn (duitsland). Er komen elk jaar zo'n 5 miljoen mensen op af heb ik horen zeggen, en het schijnt super te zijn!
13 juli ben ik terug, dus dan kan ik je zeggen of ik die mening ga delen of niet.

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-03 17:47

Mijn zus is vorig jaar geweest, die vond het supergaaf! Ze is nog op tv geweest, omdat ze menthal theo een complimentje gaven, wat hij natuurlij in zijn programma uit wilde zenden:-P