vredelievender als je voor de oorlog bent...

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

ponyzotje

vredelievender als je voor de oorlog bent...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 11:29

ik denk het wel...
maar vooreerst wil ik zeggen dat ik niet voldoende geïnformeerd ben, naar mijn eigen mening Lachen. maar met de informatie die ik heb, heb ik de mening dat ik ervoor moet zijn.
ik heb niet alle topics doorlezen, omdat bij velen de titel al duidelijk maakt dat ze ertegen zijn... dus het zou heel goed kunnen dat er meer mensen die mening al gespuid hebben, sorry daarvoor.

ik ben dus voor deze oorlog (niet voor alle natuurlijk...) want velen vergeten dat saddam echt af moet. dat hij al honderduizenden onschuldige mensen heeft gedood. dat er door bush ook wel zullen vallen, maar veel minder. maar ik ben niet voor bush zelf want da's een bullebak tja. er zijn er veel die zeggen het kon vreedzaam, en de mensen daar willen saddam, maar dat klopt niet. amerika probeert het al 12 jaar vreedzaam, en de kleine toegevingen die saddam deed waren een druppel op een hete plaat. en de mensen durven niet zeggen dat ze saddam niet goed vinden of ze worden afgemaakt. en de andere helft wordt wijsgemaakt dat bush nog slechter is. dus mijn mening, MET DE INFORMATIE DIE IK HEB, ben ik voor de oorlog, omdat het beter is dan alles zo te laten... ik denk dat ik hiermee vredelievender ben. soms moeten mensen sterven eer er vrede komt. dat is hier het geval. want ook al kwam het niet meer in het nieuws, saddam was en blijft een dictator, een persoon die veel onschuldige mensen afmaakte en nog steeds afmaakt.
dit is dus mijn mening, in het kort. ik weet niet of hij voldoende gestaafd is, en als er mensen zijn met redelijke tegen-argumenten wil ik die zeker horen, want ik weet absoluur niet of mijn mening klopt... maar dit is dus wat ik denk.

Enya - Daya :-)

Freckles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 19:15

Ik ben niet voor oorlog maar deze oorlog was niet te voorkomen.
De mensen in Irak hebben nu ook geen leven onder Hoessein.
En als je dan na ga dat er kinderen dood gaan aan ondervoeding en in het paleis van Sadam gouden kranen zitten en nog meer luxe.
Is het toch het bewijs dat die man weg moet. Misselijk

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 06:54

Ik ben ook niet voor oorlog, maar hier moest echt wat aan gedaan worden. Aan die man wel te verstaan. Als hij te pakken is, kan het land weer opnieuw opgezet worden, zodat ze met een schone lei kunnen beginnen. Het zal nog wel even duren daar hoor, want is de oorlog voorbij, dan zullen de Amerikanen e.d. daar nog blijven opletten, tot Irak weer 'normaal' zelfstandig is.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie