Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Suzanne F. schreef:Ik vind dat als jij gelooft dat als hij bij een meid blijft slapen en hij zegt dat er niks gebeurd is, jij ontzettend naief bent.
Ik heb deze kul ook eens geloofd maar later kwam toch de aap uit de mouw en hadden ze toch sex gehad. Zelfde bij een vriendin van mij, haar vriend was ook bij een meid blijven slapen maar niks gebeurd zei hij... yeah right... later bekende hij toch.
Kom niet met die sh*it aan hoor. Mannen blijven mannen en die duiken er zo op.
Ik zou het in ieder geval nooit pikken, echt niet.
Als jij het gelooft prima maar je bent wel extreem goed van vertrouwen, zeker na wat je al meegemaakt hebt... Bij mij gaat het er niet meer in.
Marije112 schreef:Bravespot, het zijn geen vriendinnen, het zijn kennisjes.
Suzanne F. schreef:Ik vind dat als jij gelooft dat als hij bij een meid blijft slapen en hij zegt dat er niks gebeurd is, jij ontzettend naief bent.
Ik heb deze kul ook eens geloofd maar later kwam toch de aap uit de mouw en hadden ze toch sex gehad. Zelfde bij een vriendin van mij, haar vriend was ook bij een meid blijven slapen maar niks gebeurd zei hij... yeah right... later bekende hij toch.
Kom niet met die sh*it aan hoor. Mannen blijven mannen en die duiken er zo op.
Ik zou het in ieder geval nooit pikken, echt niet.
Als jij het gelooft prima maar je bent wel extreem goed van vertrouwen, zeker na wat je al meegemaakt hebt... Bij mij gaat het er niet meer in.
Maya schreef:Ik vind dat het wel moet kunnen en vind het eigenlijk heel ver gaan dat jij je vriend 'verbiedt' om ergens te blijven slapen als dat toevallig in de buurt van een vrouwspersoon is. Dat je durft te zeggen dat hij dan maar naar huis moet komen of bij een jongen slapen... daar sta ik echt van te kijken. Hoeveel vertrouwen heb je dan in je vriend en je relatie, als je denkt dat zodra hij bij een ander slaapt daar gelijk gebruik van gaat maken? Zeker als ik lees dat het ook om verschillende bedden gaat. Ik zou wel evenstaan kijken als mijn lief met een ander in een ander tweepersoons bed zou slapen, maargoed, ook dat loopt soms zo.
Als ik een relatie heb dan bied ik vertrouwen en vrijheid, en dat verwacht ik andersom ook terug.
Marije112 schreef:Ik daarintegen vind dat dit absoluut niet hoort in een relatie en vind dat hij maar gewoon naar huis moet komen/bij een jongen moet blijven slapen.
mo_van_dijk schreef:@ Maya. Ik ben het op zich helemaal met je eens en dat zou ook zo moeten zijn! Echter, bij sommige zaken kan jij (of je vriend) zich minder prettig voelen en ik vind dat je dan wel rekening met elkaar kan houden. Jaloezie is een slechte eigenschap, maar wanneer je erover praat, kan dit al een stuk schelen.