Gisteren auto-ongeluk gehad

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

Gisteren auto-ongeluk gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 15:49

Hooi,

Gisteren ging ik met mijn klas naar onze nieuwe school, en dat ging allemaal heel goed. Totdat ik naar huis fietste en wilde oversteken. Ik keek links, dat kon. Toen keek ik rechts, dat was vrij. Toen stak ik over.

Toen hoorde ik piepende remmen en zag ik een auto met ruim 70km/h op me af komen. De auto ramde mijn voorwiel, omdat ik nog niet op was gestapt. Ik vloog door de lucht en landde op mijn elleboog. Daarna klapte de rest van mijn lichaam tegen het asfalt. Ik schrok ontzettend en begon te hyperventileren. Er was een iemand uit een paralel klas die het allemaal zag gebeuren.

De automobiliste stopte en kwam naar me toe. Ze was ontzettend geschrokken, net als ik. Mijn vriendinnen die met mij meefietsten maar rechtdoor reden keerden om en kwamen ook naar me toe. Ineens stonden er heel veel mensen om me heen, en er was politie en ambulance gebeld. Ik heb onderussen mijn vader gebeld, die kwam er ook aan. (dat was 2 minuten rijden) De ambulance kwam aanrijden met sirene's en zwaailichten en ze onderzochten me.

Ik moest naar het ziekenhuis om foto's te laten maken van mijn elleboog. De bleek gebroken te zijn. Toen we bij de parkeerplaats van het ziekenhuis moesten oversteken, kwam er heel langzaam, een auto aan. Mijn vader zei: Kom maar. Hij was natuurlijk vergeten dat ik bijna echt onder een auto lag, doordat ik overstak. Dat 'trauma' zal nog wel een tijd zo blijven. Verder heb ik niks, behalve een ontzettend dikke knie en hij is verschrikkelijk blauw.

Vannacht weinig geslapen, ik heb namelijk de hele tijd de beelden voor me dat die auto op me af komt en dat ik niks kan doen.

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik niet zo heel erg slim was om maar een keer links te kijken. Ik kijk ALTIJD links rechts links, en nu een keer niet en nu gelijk dit.
Ik baal er verschrikkelijk van, ook omdat degene die het heeft zien gebeuren in een soort van shock was. Degene naast de automobiliste was een exklasgenoot, die moest motorrijden in Duitsland. Hij was erg wit en geschrokken, omdat ik bijna aan zijn kant tegen de auto aan was gekomen.

Alsof dat nog niet genoeg was (mijn hele klas en paralelklas leeft met me mee) zijn vannacht ook nog een oud leerling (twee jaar geleden weggegaan) en zijn vader verongelukt. Door een klapband over de kop geslagen. De hele school is zo'n beetje in rouw.

Ik wil niet denken aan wat er was gebeurt als ik wel al op mijn fiets had gezeten. Dan had ik over de auto heen geklapt. En misschien wel dood geweest.

Ik wilde het even kwijt, aan iemand die ik verder niet ken (en ik ken natuurlijk niet heel bokt).

Sorry voor hety rare taalgebruik en typfouten, ik heb namelijk maar een hand om mee te typen.

x

EDIT: nu mag ik ook nog naar het NK luchtpistool, dus afwachten of dat lukt! (Dat is best bijzondr, je moet namelijk worden uitgenodigt :D )

EDIT2 even foto van mijn elleboog:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Kwal op 29-05-09 15:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Thaliaatjuh

Re: Gisteren auto-ongeluk gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:51

Owww wat schrikken zeg :(:) beterschap!!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 15:56

Bedankt. :)

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 15:58

Jeetje wat ongelofelijk schrikken lijkt me dat!
Dan heb je veel geuk gehad! :j

Veel sterkte! :(:)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:09

Zo dat is wel schrikken, was je toevallig op de Esweg in Beilen? Daar wordt altijd best wel door gereden. (...moet zelf ook wel eens flink op de rem omdat er een fietser oversteekt die niet goed heeft uitgekeken := )

Over dat ongeluk, kwamen die uit Hooghalen? Woon daar sinds september en ook hier merk ik dat er flink wat mensen in rouw zijn. Moet een flinke klap zijn geweest gisteravond...

In ieder geval sterkte :(:)

_Question

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 16:11

Jeetje dat is inderdaad schrikken. Heel veel beterschap!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 16:16

A_lette: klopt allemaal..

Gelukkig reed die vrouw niet te hard.

Bedankt voor de reacties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-09 18:32

Aaah bah Donja, dat is even schrikken! :(:) . Sterkte!

Tibamar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 18:30

Jeetje dat is schrikken zeg :(:)
Beterschap!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:37

Dat is zeker schrikken. Hoop dat je niet al teveel pijn hebt.
En ook al had je nog een keer links gekeken, dan had je het misschien ook niet gezien. Heb ik ook weleens gehad toen ik ook naar school fietste. Was een jaar of 11 denk ik, moest oversteken op redelijk drukke weg voor school en keek netjes links rechts links, maar heb de hele auto op één of andere manier niet gezien. Gelukkig was ik nét op tijd op de andere rijstrook, maar dat was echt schrikken.
Sterkte nog met de rest van je herstel. Je zult nog wel even een tijd er aan moeten denken, maar dat slijt :)

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-09 19:58

Jeetje dat moet wel heel erg schrikken zijn geweest, gelukkig dat je er goed vanaf bent gekomen :(:)
Ik snap dat je er niet aan moet denken hoe het anders afgelopen zou zien maar probeer er niet aan te denken!

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 14:24

Dat moet wel erg schrikken zijn geweest!

Beterschap nog!

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:07

Bah zeg! Hoop dat alles snel weer beter gaat!
Hoe ga je het nu doen met Kwal? Rijden zit er zeker even niet meer in? :(

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:11

zo schrikken zeg!!

sterkte met je elleboog en je pijnlijke plekken... :(:)

wat is trouwens NK luchtpistool?? O:) dan NK snap ik nog wel, maar ik weet niet wat luchtpistool is :))

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:13

De TS zit op een schietclub ;) Dus vandaar luchtpistool (zeg ik het zo goed, Donja? :P)

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-09 19:14

ow okee :P

ik dacht al, heeft volgens mij niks met paarden temaken :))

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-09 12:06

Nee klopt.

Kwal heeft 6 week pauze. :(

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 13:57

wow donja! dat is wel even schrikken!
veel beterschap :)