Hogere Toeristische en Recreatieve Opleiding

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Marije

Hogere Toeristische en Recreatieve Opleiding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 15:22

Ik ben druk bezig me te orienteren voor een vervolgopleiding, omdat ik dit jaar in het examenjaar van de Havo zit (en ja, ik ben erg van plan het te halen Knipoog). Ik doe het profiel Cultuur en Maatschappij.

Mij leek de opleiding HTRO (Hogere Toeristische en Recreatieve Opleiding) heel erg leuk. Deze opleiding zit o.a. in Deventer.
Volgende week vrijdag heb ik een doedag. Ik ben erg benieuwd!

Wie heeft deze opleiding ook gedaan, of gaat hem misschien ook doen? En wat zijn je ervaringen/verwachtingen van deze opleiding?

Fabienne1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:39

Ik volg deze opleiding zelf niet. Hiervoor heb ik de MTRO gedaan, dat is middelbaar. Maar 2 vriendinnen van mij zitten nu op de NHTV in Breda. Daar kun je echt veel verschillende richtingen kiezen. Kijk maar eens op www.nhtv.nl. Zij zitten in het eerste jaar en hebben een ander traject omdat ze mtro al hebben. Het is pittig, maar wel leuk heb ik begrepen.
Ik zou wel eerst bij jezelf na gaan wat je er mee wil gaan doen... Mocht je meer info van een studente willen hebben dan kan je het email-adres van een vriendin geven.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie