wat ziet iedereen toch in jamai?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:37

Desiree schreef:
maar waarom hebben ze dan niet gekozen voor Hind die beduidend meer talent had en een uniekere stem?
omdat talent en stem niet het enige is dat een popidool maakt. je moet ook een bepaalde charisma hebben en dat heeft jamai zeker meer dat hind. maria callas zong hier en daar wel eens een toontje mis maar was ook 1 van de meest bekende opera-diva's. is niets nieuws onder de zon.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 16:50

Inderdaad, zoals iedereen dus al zei Jamai heeft gewoon de kop ervoor Lachen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 17:07

Het is echt een Jamai rage! Lachen

Ik gun het hem echt, ik vind het zo grappige leuke jongen volgens mij vallen daar heel veel meiden in het echt ook wel voor hoor.
Hij heeft echt de uitstraling vind ik

Hij heeft er ook heel veel plezier in dat telt ook mee!

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 17:38

Vanaf het moment dat je beroemd bent, een paar keer met je kop op tv of stem op de radio bent geweest, wordt je gewoon gestalkt.. best triest eigenlijk.... Koe kHad eerst ergens gelezen dat Jim niet eens meer fatsoenlijk zijn school door kan lopen... terwijl voor Idols hij gewoon net als ieder ander werd gezien. Beroemdheid maakt mensen gek Belachelijk eigenlijk. [...]

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-03 17:43

Boeit me niet zo hoe hij eruit ziet, ik vind het wel een swingend nummer dat de hele dag in je hoofd blijft zitten....niks mis mee!
Rest kan ik niks over zeggen omdat ik maar 1 aflevering van Idols heb gezien en dat was de finale....daarin had Jamai duidelijk meer entertainer-talent dan Jim.