Een buitenhuisje gekeken! Met foto's.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 09:52

Ja zo spannend allemaal, maar ja eerst moet het echt doorgaan hè, echt 100%. We zijn al wel een beetje aan het bedenken wat we allemaal gedaan moeten hebben, en hoe we de stallen etc kunnen gaan maken. En ik moet dan aan het einde van het jaar ofzo wel even mijn rijbewijs afmaken en halen, want dan ben je wat mobieler. Het huisje is trouwens 6 km van het huis waar we nu in wonen. Als ik daar ga wonen wil ik wel de friezen die ik nu rijd blijven rijden, maar de afstand is zeer goed te doen. Denk zo'n 4,5 km.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 13:53

Maar als je de friezen wilt bij blijven rijden, waarom ga je dan daar naartoe verhuizen? Gewoon vraagje hoor Haha!
Want het lijkt mij als je daar woont dat je wel genoeg hebt aan je eigen pony's enz. Knipoog
Zo is het bij ons tenminste.. mn zus gaat ook dr verzorgpaard opgeven..

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 14:04

Het huis is veel goedkoper per maand dan die we nu hebben, en ik ben natuurlijk niet de enige die te zeggen heeft wat we gaan doen Knipoog
Ik zit trouwens nog op school, alleen op vrijdags, ik heb tijd genoeg. Haha!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ballard_L, Eefje_Sammy, Flippertje, IlBuono, Lalladidoo, LuckySeven, Maanon_, MarJon, mosimonster, NadjaNadja, Petra_O, sariba, SemrushBot, Vavane, YandexBot, Zick_Zack en 156 bezoekers