Mijn knaagdieren hebben problemen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esther

Berichten: 4145
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-03 20:25

Billy schreef:
Met andere woorden, je wilt wel "goed" voor je dieren zorgen, maar het mag geen geld kosten Lips are sealed
Zo lust ik er nog een paar. Ook het hamstertje door laten lopen terwijl hij op is vind ik erg min. Frusty
Of je behandelt hem goed, of je laat hem afmaken, maar een beetje aanklooien met goedkope huismiddeltjes verdient zo'n dier niet.
Bah. Je kunt beter goed voor je dieren zorgen ipv je af te vragen Huilen of hij een hekel aan je heeft Huilen
Grow up!! Boos!


Eigelijk bedoelde ik dit ook te zeggen. Haha!
En ik geloof dat ik ook maar eens ga leren lezen, of proberen beter wakker te worden voordat ik reageer. Knipoog

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:06

Miep schreef:
40 euro voor een hamster zou ik ook niet over hebben, in de winkel koop je een nieuwe voor 5.00 euro...


Sorry maar dit vind ik echt de vreselijkste onzin die er bestaat. Het gaat toch niet om de prijs maar om je liefde voor het diertje? Niet elk dier is hetzelfde, dus 'voor 5.00 euro heb je een nieuwe' vind ik echt een beetje een banketstaaf opmerking.

Ik kan me best voorstellen dat je 40 euro voor een hamster erg veel geld vindt, maar als je besluit om dat er niet voor te betalen, betekent het niet dat je meteen naar de winkel rent om een nieuwe te kopen. Het is toch geen gebruiksvoorwerp wat je vervangt.