kado opsturen naar vader in Frankrijk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Palmera

Berichten: 9457
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

kado opsturen naar vader in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-09 02:54

In mei is mijn vader jarig. Aangezien mijn ouders een deel van het jaar in Frankrijk wonen en ik mijn moeder bloemen heb gestuurd voor haar verjaardag lijkt het mij leuk om mijn vader ook wat te sturen.

Maar nu komt het: verzendkosten. Als ik iets koop en dat wil versturen kost het me 13-17 euro aan verzendkosten. Dat vind ik zonde, dan koop ik liever een duurder kado voor pap. Dus ik heb gezocht naar kado-sites in Frankrijk, maar daar kom ik niet helemaal uit. :D Optie 2 was Belgie. Maar ik kom simpelweg niet op een leuke Belgische site die b.v een geurtje naar Frankrijk verstuurd voor een goedkoper tarief. Wellicht dat ik ze niet kan vinden... De vorige keer voor mijn moeder heb ik de bloemen ook vanuit Belgie verzonden en dat scheelde enorm in de verzendkosten! Ligt toch weer wat dichterbij....

Mijn vraag is dus aan de (belgische) bokkers: wie weet een leuke site waarmee ik een geurtje of iets dergelijks naar Frankrijk kan versturen voor een normaal tarief?

Vast bedankt voor het meedenken.

zonnebloem18

Berichten: 24835
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Re: kado opsturen naar vader in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 08:50

Dan kan je nog beter hier iets kopen en dan zelf opsturen dat is tussen de 6 en 12 euro.

Saskiaatje

Berichten: 11435
Geregistreerd: 28-03-06
Woonplaats: Utrecht

Re: kado opsturen naar vader in Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 09:59

femke27 schreef:
Als ik iets koop en dat wil versturen kost het me 13-17 euro aan verzendkosten.


@ zonnebloem18: Dat vraagt ze dus niet. :Y)