Welk product voor mottenbestrijding?

Alles wat je meemaakt dat niets met paarden te maken heeft.

Moderators: Paisano, Hanmar, Murthul, Dominique_96

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Mayo

Welk product voor mottenbestrijding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-09 10:29

We vinden heel fijn weer motjes in huis :roll: Nu willen we ze bestrijden, maar het liefst niet met mottenballen, die stinken zo :o Weet iemand welke producten je kan gebruiken? Ze moeten kat-vriendelijk zijn :)

Vast bedankt!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 10:31

Sorry,heel flauw..maar hier altijd de grap van de eeuw :

hang een lelijke foto op van een bekende in je kast..gegarandeerd dat de motten wegblijven :Y)

Trotse mama van Julian 15-01-2011 <3 En Nina 06-07-2014 <3

Mayo

Re: Welk product voor mottenbestrijding?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-09 10:32

:+

Maar ze zitten niet in m'n kast. Ik heb ze op zolder en op de logeerkamer gevonden.

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Heb jij een paar minuten tijd om mee te doen aan het jaarlijkse Ruiteronderzoek van de HAS Hogeschool? Hiermee help je de HAS, Bokt.nl en je maakt kans op kaarten voor Horse Event 2015!
Antwoord op onderwerpPlaats een reactie